Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
City of United?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, we gaan het weer over voetbal hebben: Manchester.
We?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach ja, dit jaar vernaggelen ze het zes weken later dan normaal (december). Toch zes weken winst geboekt ten opzichte van voorgaande jaren, misschien dat we over vier jaar weer kampioen worden..
,
,
.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We?
Je bent zelf speler van Ajax?
Ik kom bij flexwebhosting uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ze moeten gewoon die hele competitie met die ongelooflijk dramatische arbitrage afschaffen.
Trouwens.. www.fokhattrick.org werkt
echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kom bij flexwebhosting uit?
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had alleen fokhattrick.org doorgelinkt in plaats van www.fokhattrick.org
toppiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.
Edit: Done.
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gisteren op tv dat AC Milan van de zomer 40 tot 45 mil over heeft voor Suarez
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je zulke kansen mist zeg ik, inpakken en meegeven
Maar goed.. misschien kunnen we stiekem die blinde grensrechter sturen?
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja je zorgt er zelf natuurlijk wel voor dat je in die positie terecht komt..
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat onder van basten dan ook steeds slechter spelen maar of dat aan hem ligt of aan wat anders? Ik vond ze gisteren op VI anders best rëeel over komen.
Die blessure is niet zo heel erg, grote kans dat die +1 volgende week weer gewoon inzetbaar is. Rode kaart is jammer, kost je 28 minuten training voor die spelerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Het is vrij hoog, maar niet abnormaal.. Gemiddeld zul je ieder seizoen al snel tot zo'n 12-16 blessures uitkomen. Veelal een pleister, +1 of +2, dus snel/meteen weer inzetbaar. Als je het je financieel kunt veroorloven is het wel aan te raden om een paar fysiotherapeuten in dienst te nemen. Dat verkleint de kans op blessures enigszinsquote:Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
Nee. het kan helpen om één fysio in dienst te nemen, die verkleinen het risico op blessures.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef neilpad het volgende:
Destroyers 5 – 2 Geldrop (218549525)
Wat een schoppartij had ik vanavond weer in Italië. Drie geel, een rood en twee blessures.
Is het normaal dat je elke week een blessure oppikt als je op 100% traint?
als je anita opstelt en lindgren op de bank zet snap je t volgens mij niet helemaal. Net als de jong in de spitsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uiteraard.. Je had in 10 minuten al 2-0 voor kunnen staan.
[..]
Geen idee of het aan van basten ligt. Ik heb het idee dat de beste mannen erin staan. Op momenten is de inzet ook goed, maar het voetbal blijft gewoon achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |