abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69448966
slingeren kreeg ik ook mee vanuit het ziekenhuis

ik krijg steeds meer pijn... huh?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:48:58 #277
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_69554179
mm, ik had van dat slingeren niet echt meer pijn.

misschien slinger je iets te fanatiek?

Ik slingerde trouwens wel cker om de 1 a 1,5 uur, misschien dat dat helpt??
pi_69557748
ik kreeg geen meer pijn van het slingeren, meer van het op bed liggen 's nachts. kan mij soms niet meer bewegen door de pijn!

oefeningen gaan goed

gister iets te lang in de zon gezeten korstje is wat omgebogen en is de hechting uitgescheurd zo'n 2mm en nu heb ik weer pleister erop omdat anders mijn mouw onder de wondvocht zit
  zondag 31 mei 2009 @ 13:58:04 #279
151762 flashermx
pi_69573760
ok mooi dat de oefeningen goed gaan

Bij waren beide hechtingen 1 a 2 mm uit gescheurd maar je zie mijn litteken bijna niet op de vookant van mijn schouder dan, die aan de achterkant is helemaal weg
pi_69618744
Vandaag voor het eerst gezwommen, jeuh.
Dat viel mee zeg. Had voor de operatie meer last dan nu.

Littekens zijn bij mij heeeeeel erg lelijk. 2 sneetjes van 2cm aan de voorkant (halve cm dik) en 1 aan de achterkant. Vind het heel erg lelijk gehecht.
Maar ja, zit wel weer een verhaaltje aan vast als ik later groot ben hahahahaha
pi_69705422
niet zo mooi dat je lelijke littekens krijgt! mijn voorste word ook erg lelijk, zit wel korst op maar het prut nogsteeds. bovenste helft is erg week en zacht dus nogsteeds verbonden

had vandaag weer therapie, omg pijn! lag er met tranen in mijn ogen maar geen pijn in mijn schouder... nee een spier haha

slapen gaat nu prima op mijn rug.
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:42:47 #282
151762 flashermx
pi_69708977
hihi spierpijn is goed .
pi_69710542
Ik heb mezelf wel voorgenomen om als mij litteken "genezen" is te vragen of er iets aan gedaan kan worden. Mijn recentste is 15cm en dan heb ik er nog 3 van voorgaande operaties en op mijn andere arm een hele lelijke weggehaalde moedervlek. Miss_piggy een beetje pijn is wel goed maar niet fijn.
pi_70165518
even een kleine update: therapie gaat eigenlijk vet goed, in zitstand krijg ik mijn arm nog niet zover omhoog, maar in ligstand moet ik mijn arm eerst helpen en dan krijg ik m zelf al omhoog (tot mijn arm het begeeft en dan pleurt ie om).

heb volgens mij een hersenschuddinkje zaterdag ben ik gevallen (rotknie die een eigen leven leidt), en had mijn sling niet om en wilde mij met beide armen opvangen (FOUT!), alleen links is de spierkracht nog nihil, dus ik viel plat op mijn gezicht en sindsdien heb ik hoofdpijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 juni 2009 @ 14:06:08 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70165722
Onverwachte bewegingen zuigen hè? Beterschap voor je hersens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70441894
Ik ben klaar met fysio. Ze wilden liever dat ik nog even doorging. Maar het kostte me gewoon te veel om iedere woe en vrijdag na het werk weer een uur daar te zijn. DUs ik ben gestopt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 09:58:18 #287
13151 crew  Rewimo
pi_70441920
Het is een hele belasting hè? Ik ben ook gestopt. Zelfde reden eigenlijk. En het gaat gelukkig best goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70443886
wond is eindelijk sinds een paar dagen geheeld! heeft bijna 6 weken geduurd

morgen controle orthopeed, benieuwd wat hij zegt!
pi_71546498
hoe gaat het nu met jullie??

Hier gaat het eigenlijk best wel klote ondanks 2x in de week therapie + elke dag braaf mijn oefeningen doen kan ik mijn arm nog net zo weinig bewegen als net na de operatie. Exorotatie is ongeveer 80-90 graden en omhoog is het maar 40-45 graden!

Duurde het bij jullie ook zolang? Operatie is nu 2,5 maand geleden. Bewegen is ook nog enorm pijnlijk khad toch wel gehoopt dat ik weer zou kunnen fietsen
pi_71577890
Vervelend voor je miss-piggy.
Hier nog af en toe last, meer dat mn schouder vermoeid voelt, of "niet lekker zit".
maar verder geen klagen meer, zit goed vast.
Merk alleen wel dat de beweging beperkt is.
Sterkte ermee
pi_71578590
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:03 schreef miss-piggy het volgende:
hoe gaat het nu met jullie??

Hier gaat het eigenlijk best wel klote ondanks 2x in de week therapie + elke dag braaf mijn oefeningen doen kan ik mijn arm nog net zo weinig bewegen als net na de operatie. Exorotatie is ongeveer 80-90 graden en omhoog is het maar 40-45 graden!

Duurde het bij jullie ook zolang? Operatie is nu 2,5 maand geleden. Bewegen is ook nog enorm pijnlijk khad toch wel gehoopt dat ik weer zou kunnen fietsen
Omhoog gaat bij heel goed, ik kan mijn arm iets achter mijn hoofd houden.
Naar buiten (exorotatie?) kan ik 45 graden, na 4 maand.... mijn andere zit op ong. 100 graden. Desondanks miss piggy moet je blijven doorgaan etc, bij mij gaat het elke week ong. 1 centimeter verder naar buiten. Ik hoop de 100 graden ooit weer te kunnen halen, maar ik vermoed van niet. Omhoog is idd veel vervelender als dat niet kan.

Allways look on the bright side of life! tudu tudu tudu
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_71588003
ging het bij mij elke week maar 1 cm, ik kan hem nu net zo hoog krijgen als bij de 1e x fysio na de operatie dus om precies te zijn: 0 cm

alleen in ligstand kan ik hem op 90-100 graden krijgen maarhja daar heb ik niet zo heel veel aan, want daar doe ik niks mee. Liet ik nog wel mijn haar groeien om het in een staart te kunnen krijgen, kan ik er niet bij

kga vanmiddag met peutje overleggen. in radiologieverslag van de MRI stond namelijk: cave impingement. Kortom: pas op voor een inklemming. Mijn subacrominale ruimte (ruimte tussen schouderkop en schouderdak) was destijds 4 a 5 mm geloof ik. Het hoort 9 a 10 te zijn. Dus misschien heb ik nu wel last van impingement? Kwil geen spoken gaan zien, maar mijn arm wil niet verder, ook niet bij tegenaanduwen, hij zit gewoon vast en wil geen mm verder. En de pijn die dan komt! Verder kan ik ook sinds enkele weken niet meer op mijn linkerzij slapen en lijkt de pijn alleen maar erger te worden. Misschien is het handig om afspraak van orthopeed te vervroegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71588674
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:05 schreef miss-piggy het volgende:
ging het bij mij elke week maar 1 cm, ik kan hem nu net zo hoog krijgen als bij de 1e x fysio na de operatie dus om precies te zijn: 0 cm

alleen in ligstand kan ik hem op 90-100 graden krijgen maarhja daar heb ik niet zo heel veel aan, want daar doe ik niks mee. Liet ik nog wel mijn haar groeien om het in een staart te kunnen krijgen, kan ik er niet bij

kga vanmiddag met peutje overleggen. in radiologieverslag van de MRI stond namelijk: cave impingement. Kortom: pas op voor een inklemming. Mijn subacrominale ruimte (ruimte tussen schouderkop en schouderdak) was destijds 4 a 5 mm geloof ik. Het hoort 9 a 10 te zijn. Dus misschien heb ik nu wel last van impingement? Kwil geen spoken gaan zien, maar mijn arm wil niet verder, ook niet bij tegenaanduwen, hij zit gewoon vast en wil geen mm verder. En de pijn die dan komt! Verder kan ik ook sinds enkele weken niet meer op mijn linkerzij slapen en lijkt de pijn alleen maar erger te worden. Misschien is het handig om afspraak van orthopeed te vervroegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons probleem komt wel overeen, hoewel jij beperkter bent, ik kan ook echt niet verder, als hij toch per ongeluk verder gaat (door een vlugge beweging/aanstoot) dan schiet de pijn ook compleet door me heen.
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:44 #294
151762 flashermx
pi_71789453
Ik lees dat het bij sommigen niet echt goed gaat of wel erg lang duurt met revalideren.
wens miss-piggy nog veel sterkte! hopen dat het nog weer helemaal beter word.

bij mij gaat het moet ik zeggen beste wel goed eigenlijk, ik moet nog 1 a 2 cm rekken met mij arm omhoog en hij kan weer net zo hoog als de andere:)

Heb dus nog steeds fysio en ga ook 2x per week naar de sportschool om mijn schouderspier sterker te maken.
pi_71903758
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier dus hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo binnen val.
Heb 6 weken geleden ook bankart repair + capsular shift gehad. Nu net 1 dag uit de mitella. Kan er nog weinig mee en begin maandag voor het eerst met fysiotherapie.
Over twee weken is mijn vakantie voorbij en moet ik weer verder met me opleiding voor mondhygiënist. Dan werk ik ook in de praktijk. Denken jullie dat dat mogelijk is?
Als ik zo lees valt de fysiotherapie tegen..
pi_71904454
ik denk niet dat je gelijk goed aan de slag kunt. Je spieren hebben al die tijd niet tot nauwelijks gefunctioneerd en moeten nu weer geactiveerd worden om iets te doen. En dat heeft zeker tijd nodig. En verder zal fysio ook nog niet zo heel snel gaan. Vooral niet als je zo'n herstel hebt als de mijne (is vandaag precies 3 maanden na operatie, en ben amper vooruit gegaan)

Ik revalideer nu in een revalidatiekliniek, hopelijk gaat het hier iets sneller haha.
pi_71925938
Ooh bah dat is echt niet fijn miss piggy! Hoelang moet je daar nou blijven dan??
Heb nou ook veel pijn eraan. Ben bang dat ik er wat teveel mee gedaan heb al..
Ik hoop voor je dat het inderdaad sneller zou gaan in de revalidatie kliniek. Is het bij jou ook je alles arm?
Succes!
pi_72116457
ik heb 3 maanden poliklinische revalidatie.

en jeej..... nu heb ik een frozen shoulder...
pi_72285052
ik heb binnenkort mijn operatie aan mijn rechterschouder
Dit gaat ook een kijkoperatie worden om mijn gewricht schoon te schrapen.

Ik ben 10 jaar terug gevallen op de fiets en heb daarbij mijn groeischijf in mijn schouder gebroken.
Sinds dien staat hij scheef en doen bewegingen achter mijn rug erg pijn. Dus ik besloot om opnieuw foto's te laten maken en op de CT scans waren wat oneffenheden te zien op mijn gewrichtkop dus die gaan ze weer mooi glad maken en dan moeten de klachten achter mijn rug een stuk minder zijn...

Nu heb ik geen flauw idee wat voor soort narcose ik hier voor moet nemen.
Wil zo min mogelijk meemaken van dat hele zooitje haha

Waar ik nog het minst zin in heb is die irri infuus in me pols
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 september 2009 @ 18:32:18 #300
13151 crew  Rewimo
pi_72406036
Even een vraagje aan degenen die zo'n pijnblok hebben gekregen. Ik moet voor de verandering aan mijn pols worden geopereerd en dan krijg ik dat ook. Hoe gaat dat in zijn werk en is het vervelend om te krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')