Het zijn drie spanjaarden en een italiaanquote:
Ja maar hoe neem je dat mee dan? In Havo 4 gingen we naar londen, super tof en mijn vriendinnetje en ik wilden daar blowen, dus weed mee. Heenweg alles goed, terwijl de hele reis ons hart vasthielden. Wij in Londen. durfden we niet te blowen.quote:
Dat gaat heel makkelijk. Maar dat ga ik natuurlijk niet op internet vertellen en dan mijn eigen glazen ingooien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hoe neem je dat mee dan?
In frankrijk kwam ik het altijd wel ergens toevallig tegen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
Nee hoor.
Je kan het gewoon overal in Europa kopen.
Ask the barman.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hoe neem je dat mee dan? In Havo 4 gingen we naar londen, super tof en mijn vriendinnetje en ik wilden daar blowen, dus weed mee. Heenweg alles goed, terwijl de hele reis ons hart vasthielden. Wij in Londen. durfden we niet te blowen.! Serieus, we scheten hem 7 kleuren. Dus moesten we de weed weer mee terugsmokkelen naar Nederland. (Weggooien was ook zo zonde
) En toen waren we bij de boot/ en toen kwam er iemand de bus in, en toen toen hoorden we een leraar zeggen: dit heb ik nog nooit meegemaakt. Toen dachten we dat we betrapt waren en gingen we dood. Die man kwam vertellen dat we een boot eerder konden nemen, en er was dus niets aan de hand, maar sindsdien heb ik nooit meer drugs meegenomen naar het buitenland.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
klinkt wel als een spannend schoolreisje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |