Ik denk dat ik de zorg inga ... Maar dan hebben ze een harde dobber aan me want ik scheld ze allemaal verrotquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, sorry, was nog ff aan het multitasken.(printen, met man overleggen over werkuren, kind naar bed, nou je weet wel.
)
Maar wat ik me afvraag: wat wil je wel gaan doen dan? Ik liep nu toch echt tegen het feit aan dat er minder banen komen enzo.
Ja, nou ja, als je die mogelijkheid hebt! Het lijkt mij gevaarlijk. Als ik al merk dat ik met mijn 35 en 6 jaar uit het actieve arbeidsproces al zo veel hindernissen vind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de zorg inga ... Maar dan hebben ze een harde dobber aan me want ik scheld ze allemaal verrot![]()
Buuf ik weet het niet .. Ik weet het niet Ik weet het niet.... Maar wat ik wel weet als ik met een zak geld wegga dan ga ik iets menselijks doen.. Geen IT gedoe, maar broodjes smeren of papier prikken in de berm van de snelweg. Niet denken dusDat hou ik dan een jaar of twee vol en dan moet ik toch wel weer serieus aan de bak want het geld is dan echt op
Inderdaad.. Uit het hart gegrepen Buuf.. Alle jaren stres en gedoe. Klinkt raar maar dat zou echt mooi zijn waar je je hart in kwijt kan Dat is denk ik ook wat ik als overbrugging zeker zou doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, als je die mogelijkheid hebt! Het lijkt mij gevaarlijk. Als ik al merk dat ik met mijn 35 en 6 jaar uit het actieve arbeidsproces al zo veel hindernissen vind.Ik zou het risico niet durven nemen geloof ik.
Ik hoop dat je iets vind . dat is het allermooiste. Zoiets zoek ik ook nog.
Beter.. We missen je nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
De groeten Fok! Ik zap even naar een ander land, waar ze mijn moerstaal niet spreken.![]()
Ciouwwaavvoohhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |