Dan mag ze dus lekker de baas spelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Training denk niet dat ze dat volhoud ... Ze neemt de leiding
Ik zou na één dag als telemusketier al jankend naar huis gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer voor het Nipo gewerkt, was thuiswerk. Ik heb het denk ik niet eens een maand volgehouden. Sowieso is thuiswerk niets voor mij, want daar heb je discipline voor nodig.Daarnaast kon ik niet zo goed tegen de onbeschoftheid van de mensen die je 'moest bellen. En dan hoefde ik niet eens wat te verkopen, gewoon alleen een paar vraagjes stellen.
Buuf is een toppie.. Die kan alles aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag ze dus lekker de baas spelen
Die onbeschofte mensen zijn juist leuk en helemaal als je in de computer dat ze om het uur gebeld moeten wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou na één dag als telemusketier al jankend naar huis gaan![]()
Zo frustrerend al die onbeschofte mensen aan de telefoon, wat ik ook wel weer kan begrijpen, want met de regelmaat van de klok wordt je helemaal gek gebeld.
Heej, en hoe is het met Manu?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die onbeschofte mensen zijn juist leuk en helemaal als je in de computer dat ze om het uur gebeld moeten worden![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Morgen even naar ziekenhuis en donderdag naar fysio![]()
![]()
Bij mij aan de overkant zit een callcenter. Iedere dag om vijf uur sta ik kwijlend voor het raam. Allemaal lekkere wijven en in alle kleuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo frustrerend al die onbeschofte mensen aan de telefoon, wat ik ook wel weer kan begrijpen, want met de regelmaat van de klok wordt je helemaal gek gebeld.
quote:
Straks blijk je allergisch voor Fok te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]fysio is voor m'n schouder en in ziekenhuis even naar dermatoloog ofzo om te kijken of ik ergens allergisch voor ben
Zal wel niet, toen ik niet op Fok kon was alles primaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks blijk je allergisch voor Fok te zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel niet, toen ik niet op Fok kon was alles prima
Alleen huiduitslag, maar komt waarschijnlijk door medicijnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu heb je opeens weer last van huisuitslag en branderige ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |