abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65706760
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja nou ja, na 6 weken moet ik dan wel in staat zijn om mensen te begeleiden bij het invullen van hun aangifteformulier. Dus dán valt het wel weer mee. Net al even zitten passen en meten en we kunnen het zelfs oplossen zónder BSO en andere opvang!!
Wil je dan niet meer in de zorg richting werken ?? Daar ligt toch je verleden zeg maar. Ik verwacht mijn ontslag binnen twee maanden. Moet het afwachten.. Ik denk wel dat ik niet meer in mijn straatje wil werken.
En mijn kennis en opleidingen overboord gooi. Ben het zat ..
Als het over is ga ik iets heel anders doen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:02:43 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65707521
Oh, ik dacht dat dat wel duidelijk was inmiddels? Nee, dat is niet mijn kopje thee zo gezegd.

En ff iets heel anders. Binnenkort komt er een folder uit van een groep christenen die vinden dat de schepping terug moet in het onderwijs, en dat de evolutietheorie eigenlijk niet klopt. (ik heb me daar al heel kwaad over gemaakt, dus ik probeer me nu niet op te winden) Wil je die folder nou ook niet, dan kan je hier een afbeelding downloaden om op je voordeur te plakken (want de stickers zijn al op! )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65707796
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik dacht dat dat wel duidelijk was inmiddels? Nee, dat is niet mijn kopje thee zo gezegd.

En ff iets heel anders. Binnenkort komt er een folder uit van een groep christenen die vinden dat de schepping terug moet in het onderwijs, en dat de evolutietheorie eigenlijk niet klopt. (ik heb me daar al heel kwaad over gemaakt, dus ik probeer me nu niet op te winden) Wil je die folder nou ook niet, dan kan je hier een afbeelding downloaden om op je voordeur te plakken (want de stickers zijn al op! )
Dat is echt ziek De site is druk dus ik heb het niet gezien. Maar dat hoeft ook niet
Kut geloof
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_65707982
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:

Maar uh leuk voor je .. Ik sta in de vet negeer stand he?
pi_65708347
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is echt ziek De site is druk dus ik heb het niet gezien. Maar dat hoeft ook niet
Kut geloof
Is bij de onderzoeken naar doodsoorzaak nummer 1 blijkbaar niet meegenomen
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_65708573
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Echt waar
pi_65708652
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt waar
Si, davvero
pi_65708785
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij onderzoeken..
http://www.telegraaf.nl/v(...)met_grote_kin__.html
Bedoel maar ...
pi_65708926
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Si, davvero
Lul ff normaal in nederlands
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:27:26 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65708953
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar uh leuk voor je .. Ik sta in de vet negeer stand he?
Huh?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65709023
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh?
Daar leek het op.. Sorry maar ik tikte complete verhalen ..
pi_65709091
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij onderzoeken..
http://www.telegraaf.nl/v(...)met_grote_kin__.html
Bedoel maar ...
Ben ik wel met je eens, naar mijn idee zijn er veel onderzoekers die de pers willen halen met een lulverhaal. Zonder vette cijfers (onderzoek onder een miljoen personen of zo) hecht ik er geen waarde aan.
pi_65709112
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh?
Laat maar Buuf Tis Fok
pi_65709149
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, naar mijn idee zijn er veel onderzoekers die de pers willen halen met een lulverhaal. Zonder vette cijfers (onderzoek onder een miljoen personen of zo) hecht ik er geen waarde aan.
Vulling is het
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:31:28 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65709191
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar leek het op.. Sorry maar ik tikte complete verhalen ..
Ja, sorry, was nog ff aan het multitasken. (printen, met man overleggen over werkuren, kind naar bed, nou je weet wel. )
Maar wat ik me afvraag: wat wil je wel gaan doen dan? Ik liep nu toch echt tegen het feit aan dat er minder banen komen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')