Niet meer als er in kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er volgend seizoen op de tribune zitten.
Sowwy, ik drukte op 'new topics' en zag nog niets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Messenga het volgende:
Ik dacht dat de sluiter altijd opende.
Maar hier evengoed verder
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Messenga het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nog best oké uit
dat lijkt me idd een must, dit zal NOOIT maar dan ook NOOIT vergeten wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Nou al die bestuursleden kunnen beter naar Groningen gaan verhuizen.
Gun me ff 20 secondenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowwy, ik drukte op 'new topics' en zag nog niets.![]()
Dus ik maakte maar een nieuwe aan.
Kampioenen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heb je die plannen nog niet gehoord voor FC Noord? Ze willen Groningen en Heerenveen gaan samenvoegen.
Onverwacht, ze praten er al 10 jaar overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben errug benieuwd naar de details. Toch wel erg onverwacht dit.
Een nieuw stadion lijkt me absurd. Dat gaat gewoon het PLS worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat de tribunes leeg zullen blijven.
bovendien gaan we de aanleg van een nieuw stadion maximaal frustreren met procedures.
Verschrikkelijk dit
alsof MVV het nog lang uit gaat houden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
gecondoleerd, serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |