Dat gaat gebeuren, de fortuna supporters hebben echt geen zin om naar Sterfrade te rijden.. terwijl ze voorheen op de fiets naar het Fortuna stadion gingen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:38 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als er geen club meer over is over een tijdje dan hebben ze het ook niet goed gedaan hoor
Fortuna is al een aantal jaar niet echt levensvatbaar. Die waren sowieso binnen een periode van 3 jaar klaar geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef MxM het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren, de fortuna supporters hebben echt geen zin om naar Sterfrade te rijden.. terwijl ze voorheen op de fiets naar het Fortuna stadion gingen!
Idd Kerkrade is echt een pokke eindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef MxM het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren, de fortuna supporters hebben echt geen zin om naar Sterfrade te rijden.. terwijl ze voorheen op de fiets naar het Fortuna stadion gingen!
Precies. Daar lult iedereen steeds lekker omheen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Fortuna is al een aantal jaar niet echt levensvatbaar. Die waren sowieso binnen een periode van 3 jaar klaar geweest.
Op het gebied van domheid wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Maastricht is superieur aan de rest van Limburg
Bhwahahaha!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Wat maakt Maastricht beter dan Sittard op Kerkrade?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Maikuuulquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:35 schreef MxM het volgende:
[..]
Wat maakt Maastricht beter dan Sittard op Kerkrade?
Afgelopen 35 jaar zat je ook bij een fusie-club.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Ongeloofloos........ Mn vader draait zich om in zn graf...
Hopen dat de stichting nu niet gaat bezwijken onder de druk die er nu zeker op hun schouders rust. Ik kan me voor mezelf niet voorstellen, dat ik ná 35 jaar Rodabezoeken, naar een fusie-club ga kijken. Al worden de wedstrijden in het oh zo prachtige PLS gespeeld....
Gitzwarte en diep droeve dag is dit.
Ik HÁÁT bobo's
Je kent Roda blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Kerkrade en Sittard is een wereld van verschil, dát is nou ook het probleem.
Ja, Roda bijvoorbeeld stamt ook uit meerdere fusieclubs, echter een stadsfusie is wat anders dan een streekfusie... dit gaat er gewoon niet in bij de limburgers..
zucht...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Afgelopen 35 jaar zat je ook bij een fusie-club.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
zucht...
Dat klopt ja. Maar 1954, was het toen geloof ik, vergelijken met 2009.... Slecht argument dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |