Goede series op dvd kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je lokale torrentboer is je grote vriend![]()
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je lokale torrentboer is je grote vriend![]()
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Dat wachten duurt mij te lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goede series op dvd kopen
wacht geduldig op dat lost en dexter in prijs gaat dalen
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.
Deze week weer Heroes, Gossip Girl, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Scrubs.
Lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt () , maar binnen een week was ik al bij. Soms is ziek zijn best handig.
Ik wil the Wonder Years mèt de originele muziek op DVD, maar dat zal wel een droom blijven...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat wachten duurt mij te lang.
Ik wil Six Feet Under, Buffy, Angel, Mash, MacGyver, X-Files.
Maar nog steeds te duur mijn inziens.
Legen... wait for it... dary!quote:
Xfiles dvd box 1-9 compleetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Mash wil ik ook! Heerlijke serie!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Je vergeet Lost en 24quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.
Deze week weer Heroes, Gossip Girl, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Scrubs.
heb 1 dvd box staan waar ik niets meer mee doe (hint)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mash wil ik ook! Heerlijke serie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |