Dank voor de adviezen! Ik kan concluderen dat dit enigszins dus best nuttig kan zijn?
Zoals je kan zien doe ik Bedrijfskundige Informatica. Ik heb gedurende de afgelopen 3 jaar al heel wat verslagen gemaakt.
Het ging mij niet om hoe je dit maakt, want dit kan ik zelf ook wel bedenken, maar meer om de rode draad in je verslag goed duidelijk te maken, de do's en don'ts die je in je verslag verwerkt.
Zoals zakelijke en formele zaken, maar ik hoef niet te weten wat een inleiding, probleemstelling of samenvatting is. Die heb ik namelijk al 3 jaar lang beschreven.
Het ging mij voornamelijk om de cruciale dingen die je gauw over het hoofd ziet. Zo beschrijft het eerste boekje:
quote:
Elk hoofdstukje eindigt met een checklist van vragen.
Dit lijkt me namelijk erg behulpzaam. Het zijn van die kleine dingen zoals: "Heb je hieraan gedacht?", "En hieraan?" maar die maken toch je verslag compleet en eenduidig

Want het komt bij mij nog weleens voor dat ik aan het eind het e.e.a. vergeten ben doordat ik me blind staar op hetzelfde stukje tekst