sjow itquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens een toffe foto van vroeger![]()
Nou zegquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aaaah![]()
Maar t heeft niet geholpen : /
Ik snap hem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die er nog staanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die ik eruit heb geflikkerd of er nog staan?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap hem!Als een auto! hihihi
Ik maak soms wel slechte grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
trusten triviumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
Mijn zusje en ik gingen een keer fietsen in limburg, maar echte Hollanders weten niet wat "bergen " zijn.
dus dat kilometer tellertje gaf 50 km/h aan
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ach ja, ik moet het toch een keer proberenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh stuntpiloot 1e klasse!Heeft je fiets het overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
Mijn zusje en ik gingen een keer fietsen in limburg, maar echte Hollanders weten niet wat "bergen " zijn.
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh stuntpiloot 1e klasse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
ziet er pijnlijk uit
A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Dat mag hoorquote: