Ervaringquote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of tussen de kar en de deur van de koelcel
En er zijn trouwens toch ook geen fatsoenlijke videos van te vinden? Alleen dvdscreeners zekersquote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen goede torrent vinden
Hij schijnt trouwens redelijk langdradig te zijn.
Bij de Sligro op het distributiecentrum werken is gevaarlijkerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik die verhalen zo hoor ben ik even blij dat ik het nooit gedaan heb, dat vakkenvullen.. gevaarlijk
Been therequote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of tussen de kar en de deur van de koelcel
Terugkomend ritueel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef VlaDje het volgende:
Karton sneëen zijn de lekkerste vakkenvullerskwalen
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik krijg door dit topic wel meer respect voor vakkenvullers opeens..
Daarvan heb ik nu al 4 weken een litteken vanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef VlaDje het volgende:
Karton sneëen zijn de lekkerste vakkenvullerskwalen
Heb ik nooit last van, zijn meestal van die kleine sneetjes.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarvan heb ik nu al 4 weken een litteken van
Alleen van die slechte cam opnames.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Seam het volgende:
[..]
En er zijn trouwens toch ook geen fatsoenlijke videos van te vinden? Alleen dvdscreeners zekers
Daar word je vanzelf handig in, ik kon in mijn gloriedagen een rij van 30 in goede banen leiddenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nog maar te bedenken hoe kut al die klote winkelwagentjes zijn
Damn ik ben blij dat ik er geen last van hebquote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang mijne in totaal zijn?
of vierkante wielenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ook zo machtig kut is, een zware container met een afwijking
Ben je terug ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |