Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat bedoel je Rhu? Wat heb ik daar in godsnaam te zoeken?
Waarom een homo feest ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..
Hoi Q, ik heb van het weekend allemaal aardige dingen over je gezegdquote:
Enorm vermoeiend!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyy, hoe was je eerste dag.![]()
Of heb je dat al verteld.![]()
Tegen wie?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 19:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi Q, ik heb van het weekend allemaal aardige dingen over je gezegd
Sfeer maak je zelf. Dan nog ik zie het nut niet ervan naar een homobar te gaan als hetero.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..
Dan moet je er snel lid van worden!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hallo, ik heb een probleem.
Er komt de laatste tijd zoveel e-matching reclame op TV, dat ik het vermoeden heb dat ze me persoonlijk targeten.
behalve dan dat het er wel gezellig is, mensen er niet alleen heen gaan om te scoren (of nou ja sommige wel trouwensquote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sfeer maak je zelf. Dan nog ik zie het nut niet ervan naar een homobar te gaan als hetero.
Dat is hetzelfde als als stel naar een singelsfeest gaan.
Zo zo, SAY NO to kids is het bij jouquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij werd al snel de keuze:
Als hij bij ons intrekt ben ik weg.. en als er ooit een bruiloft kom ben ik niet aanwezig..
Dat zal mams niet gelukkig maken
Je post raakt kant nog wal maargoed, dat singelsfeest wat een voorbeeld en ergens anders kan het ook gezellig zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat het er wel gezellig is, mensen er niet alleen heen gaan om te scoren (of nou ja sommige wel trouwens) de muziek leuk is, het geen kapitaal aan entre kost en dat de mensen er niet wanhopig en lelijk zijn
En nu ga ik ff eten
Dit was ik bij de éxvriend van m'n maquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo zo, SAY NO to kids is het bij jou
Ow, echt? Heb je daar geen spijt van?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit was ik bij de éxvriend van m'n ma
Maar ik heb gewoon niks met kinderen.. dusja
looks like whe're the only ones... ooh en DR34M3R gaat ook sowieso wel mee!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat het er wel gezellig is, mensen er niet alleen heen gaan om te scoren (of nou ja sommige wel trouwens) de muziek leuk is, het geen kapitaal aan entre kost en dat de mensen er niet wanhopig en lelijk zijn
En nu ga ik ff eten
Je had altijd nog HOI KZ IK HOU VAN JE kunnen typen... iig intressanter dan tvpquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet niets beters te posten op dit moment, dus tvp
HOI KZ IK HOU VAN JE!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je had altijd nog HOI KZ IK HOU VAN JE kunnen typen... iig intressanter dan tvp
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef Tegan het volgende:
Kinderen![]()
. Sorry JB en de rest met kinderen
.
Wat onaardigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och meid, niet erg, je bent nog niet eens twintig. Kotsen op jezelf moet jezelf weten.![]()
Weet ik niet, wel eens gedaan dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onaardig? Ik vind het eerder onhandig om op jezelf te kotsen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och meid, niet erg, je bent nog niet eens twintig. Kotsen op jezelf moet jezelf weten.![]()
Grapje he, iedereen moet zelf weten wat die van kinderen denkt.
Een hond neukt denk toch minder lekker hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik zie het heel erg bij mijn collega's. Je kan nooit iets spontaans doen, altijd oppas regelen, verantwoordelijkheid, vooruit plannen etc. Daarnaast mijn ouders zijn zelf uit elkaar, en dat wil ik ze nooit aandoen. Dat is nooit zeker, dat je voor altijd bij de vader van je kinderen blijft. Ik neem een hond
.
Waarom vind je dat zo erg dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Tegan het volgende:
Daarnaast mijn ouders zijn zelf uit elkaar, en dat wil ik ze nooit aandoen.
Ik neuk mijn kinderen dan ook niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een hond neukt denk toch minder lekker hoor
Je zal het ongetwijfeld niet geloven, maar dat ligt aan je collega's.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik zie het heel erg bij mijn collega's.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuj, zo onhandig ben ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik niet, wel eens gedaan dan?
Dat ligt toch echt aan het koppel zelf. En kinderen worden ouder.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ik zie het heel erg bij mijn collega's. Je kan nooit iets spontaans doen, altijd oppas regelen, verantwoordelijkheid, vooruit plannen etc. Daarnaast mijn ouders zijn zelf uit elkaar, en dat wil ik ze nooit aandoen. Dat is nooit zeker, dat je voor altijd bij de vader van je kinderen blijft. Ik neem een hond
.
Nou kijk. Mijn ouders waren al ver voordat er kinderen in het spel kwamen een disfunctioneel stel, maar mijn moeder wilde zo graag kinderen dat ze die toen gewoon heeft genomen. En omdat ze niet wilde dat wij onze vader niet kenden, is dat alles 'gezellig' zo gebleven tot ik 14 was oid. En ik neem het mijn moeder dus zeker kwalijk dat ze me dat aan heeft gedaan...quote:
Wederom zijn de kinderen hier niet direkt het probleem...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou kijk. Mijn ouders waren al ver voordat er kinderen in het spel kwamen een disfunctioneel stel, maar mijn moeder wilde zo graag kinderen dat ze die toen gewoon heeft genomen. En omdat ze niet wilde dat wij onze vader niet kenden, is dat alles 'gezellig' zo gebleven tot ik 14 was oid. En ik neem het mijn moeder dus zeker kwalijk dat ze me dat aan heeft gedaan...
Waarom zou je dat nu nog, je kan er nu toch niets meer aan veranderen, kan je beter het beste ervan maken vergeven en doorgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou kijk. Mijn ouders waren al ver voordat er kinderen in het spel kwamen een disfunctioneel stel, maar mijn moeder wilde zo graag kinderen dat ze die toen gewoon heeft genomen. En omdat ze niet wilde dat wij onze vader niet kenden, is dat alles 'gezellig' zo gebleven tot ik 14 was oid. En ik neem het mijn moeder dus zeker kwalijk dat ze me dat aan heeft gedaan...
Daar heb je dus van geleerd... en je weet ook hoe je het niet wilt.. We kunnen dus best kindjes maken hoor, geen probleem, lachen! kotsers die de afwas doenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging over kinderenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier misschien welquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Howl het volgende:
Mijn ouders zijn nog steeds gewoon bij elkaar. Ben ik hier de uitzondering?
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Howl het volgende:
Jah, ik las het verkeerd joh mup! ik dacht dat ze een hond ipv een man nam! kwam er later ook pas achter dat het om de kids ging die ze bij de 2ehands winkel in wilde ruilen voor een hond!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging over kinderen
Viezerik
Ik ken dat gevoel, mijn moeder wist op mijn 4e al dat ze van me vader wilde scheiden maar heeft daar tot mijn 16e mee gewacht. Hierdoor ook op gegroeid in een liefdeloos gezin... waarvan ik nog steeds problemen heb en bij de psych loopquote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder gelijk de niet-twintigjarigen die aangeven dat er wel iets meer nuance in kan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
en gelijk de mannen die erover vallen
Uhm ja, dat je het je moeder kwalijk neemt kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ff mijzelf quoten, had het bericht van tegan niet goed gelezen... en na het nog eens te lezen had ik het blijkbaar wel goed gelezenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, mijn moeder wist op mijn 4e al dat ze van me vader wilde scheiden maar heeft daar tot mijn 16e mee gewacht. Hierdoor ook op gegroeid in een liefdeloos gezin... waarvan ik nog steeds problemen heb en bij de psych loop
Wat een boosheid. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was, toen ik 11 was en toen ik 20 was (en zijn nu weer bij elkaar. Dat was nogal onzeker en dat was wel lastig, maar het is niet iets dat ik ze kwalijk neem omdat ze me dat aangedaan zouden hebben. Ik weet dat ze het beste met me voorgehad hebben en ook maar gedaan hebben wat in hun macht lagquote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig mee zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Howl het volgende:
Tja, ik denk dat het vaak met een hoop gedoe en gezeik gaatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toch blijf ik wel boos op mn ouders dat ze gescheiden zijn.. en dan niet DAT ze het deden, maar de manier waarop het ging...
en wel meer dan dat....quote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het vaak met een hoop gedoe en gezeik gaat
Jammer dat het nog wel je ouders zijn die (bijna) de rest van je leven bij/voor je zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toch blijf ik wel boos op mn ouders dat ze gescheiden zijn.. en dan niet DAT ze het deden, maar de manier waarop het ging...
Ja oke, dat weet ik natuurlijk nietquote:
Hoeft niet. Ik heb mijn biologische vader al meer dan 16 jaar niet gezien.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat het nog wel je ouders zijn die (bijna) de rest van je leven bij/voor je zijn.
dat is dus 1 van de dingen die een beetje mis gelopen zijn...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat het nog wel je ouders zijn die (bijna) de rest van je leven bij/voor je zijn.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, mijn moeder wist op mijn 4e al dat ze van me vader wilde scheiden maar heeft daar tot mijn 16e mee gewacht. Hierdoor ook op gegroeid in een liefdeloos gezin... waarvan ik nog steeds problemen heb en bij de psych loop
Doe je goed..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik heb mijn biologische vader al meer dan 16 jaar niet gezien..
Waarom nu weer tieten.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is dus 1 van de dingen die een beetje mis gelopen zijn...maargoed, niet zoveel zin om daarover te praten..
ander onderwerp... tieten!
quote:
Dan zit je hier verkeerd, hier zitten geen tietenquote:
Als de ouders daarin gelukkig zijn en in vrede uit elkaar gaan, kan het zeker beter zijn. Maar van die vechtscheidingen, waar de kinderen de dupe van worden, die zijn erg.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig mee zijn.Het is een mooi voorbeeld.
En gescheiden ouders zijn in mijn ogen helemaal niet erg. Het kan zelfs voor de kinderen beter
zijn als ouders uit elkaar gaan.
Die zijn erg. Maar iets zegt me dat bij elkaar blijven dan zeker niet meer lieve vrede oplevert.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Howl het volgende:
Maar van die vechtscheidingen, waar de kinderen de dupe van worden, die zijn erg.
Sorry, moest even aan wat leuks denken..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom nu weer tieten.altijd maar die wiebel dingen.
Bij voorkeur eerder alquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
hopelijk niet al te beschadigd op zijn/haar sterfbed ligt en denkt "Toch was het het allemaal wel waard"?
Ja, ken ze, vliegende asbakken door de kamer, achter de tv bescherming zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Als de ouders daarin gelukkig zijn en in vrede uit elkaar gaan, kan het zeker beter zijn. Maar van die vechtscheidingen, waar de kinderen de dupe van worden, die zijn erg.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, moest even aan wat leuks denken..
quote:
Dat klinkt een beetje extreemquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn vader dus ook niet meer gezien sinds ik 13 ben. Maar we wonen nog steeds op dezelfde plek. En hoewel het nu een stuk minder is, ben ik echt bang om hem ooit tegen te komen. Heb pas rust als hij dood is denk ik.
Niet schrikken.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, moest even aan wat leuks denken..
Sick fuckquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zal wel altijd je vader blijven..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn vader dus ook niet meer gezien sinds ik 13 ben. Maar we wonen nog steeds op dezelfde plek. En hoewel het nu een stuk minder is, ben ik echt bang om hem ooit tegen te komen. Heb pas rust als hij dood is denk ik.
Dat is idd een stuk beterquote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ken ze, vliegende asbakken door de kamer, achter de tv bescherming zoeken.
Bij je vader in de auto zitten die zo bezopen is dat hij niet meer weet wat links en recht is. Politiebureau's enz enz.![]()
Nee dan maar de mijne. Kids tevreden, ex tevreden, ik tevreden. Geen ruzie. bellen als er iets is.
Overleggen en klaar..
Ja? En?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal wel altijd je vader blijven..
Ik weet niet wat die vader haar allemaal heeft aangedaan. En ik wil het ook niet weten. Hij zal die haat vast waard zijn.quote:
Ik zie het meer als de zaaddonor.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Ik kan me niets goeds herinneren dat hij ooit heeft toegevoegd aan het gezin. Alleen misschien geld. Maar dan ben ik liever arm, zoals nu.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat is hij niet geworden door vaagjes behulpzaam te zijn negen maanden voor je geboorte en daarna nooit meer iets zinnigs te doen. Papa zijn moet je verdienen.quote:
hoiquote:
Dat is toch je eigen keuze vind ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. Geen vader, en een moeder die ik kwalijk neem dat ze bepaalde beslissingen heeft genomen. Blijft weinig over.
Dat vind ik ook. Je kunt boos blijven over iets wat je niet meer kunt veranderen of kijken wat je kunt doen met de band die je nu met je ouders hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen keuze vind ik.
Vind je dan dat ik moet doen alsof ze me nooit hebben gekwetst en dat er niets aan de hand is? Mijn vader is echt niet te vertrouwen, en mijn moeder denkt dat ze het beste ervan heeft gemaakt... En ik denk daar anders over.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen keuze vind ik.
Kwestie van veel kadootjes geven aan je kinderen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat is hij niet geworden door vaagjes behulpzaam te zijn negen maanden voor je geboorte en daarna nooit meer iets zinnigs te doen. Papa zijn moet je verdienen.
aaaawhquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet schrikken.
Maar ik vond deze wel leuk.
[ afbeelding ]
Is nog steeds hardstikke gezellig op Pann in de Tivoli!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Het kon hartstikke gezellig zijn vroegah, bij Manfred in de iT. En dat zeg ik dan als hetero.
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vind je dan dat ik moet doen alsof ze me nooit hebben gekwetst en dat er niets aan de hand is? Mijn vader is echt niet te vertrouwen, en mijn moeder denkt dat ze het beste ervan heeft gemaakt... En ik denk daar anders over.
Dat geloof ik graag. Misschien toch eens een keertje gaan kijken dan. Wat is de gemiddelde leeftijd daar?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is nog steeds hardstikke gezellig op Pann in de Tivoli!en ook dat zeg ik als hetero!
Deel het geluk met ons.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef ArTiC het volgende:
ik kom uit een gelukkig gezinnetje...hoor ik er nu niet bij
Soms is het een kinderdisco.. soms is het eind 20... met kinder bedoel ik dan rond de 20 a 22.. met uitschieters naar 16quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Misschien toch eens een keertje gaan kijken dan. Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
*stopt wat in een doosje*quote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deel het geluk met ons.Wij hebben het nodig.
Wat bedoel je dan? Tuurlijk heb ik er het beste van gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat ik het ze nog kwalijk neem, en dat er eigenlijk weinig goeds van gemaakt kon worden. En dat ik nooit zal geloven dat ze de beste keuze heeft gemaakt.quote:
Je eigen leven gaan leiden en je niet zo laten beinvloeden door je verleden met hen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vind je dan dat ik moet doen alsof ze me nooit hebben gekwetst en dat er niets aan de hand is? Mijn vader is echt niet te vertrouwen, en mijn moeder denkt dat ze het beste ervan heeft gemaakt... En ik denk daar anders over.
Dankje.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*stopt wat in een doosje*
alsjeblieft
Dat probeer ik ook. Maar ik zal nooit kunnen vergeven. Ga nu gewoon normaal om met mijn moederquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je eigen leven gaan leiden en je niet zo laten beinvloeden door je verleden met hen.![]()
Niet makkelijk, maar het is het doen. Met hulp of zonder hulp.
Vergeven is ook niet noodzakelijk, denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook. Maar ik zal nooit kunnen vergeven. Ga nu gewoon normaal om met mijn moeder.
Ik ook al. Mn ouders zijn inmiddels 33 jaar getrouwd.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 20:00 schreef ArTiC het volgende:
ik kom uit een gelukkig gezinnetje...hoor ik er nu niet bij
We hebben het alleen maar over streken waar scheiden überhaupt mogelijk is, Q.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook al. Mn ouders zijn inmiddels 33 jaar getrouwd..
Ik weet ook dat mij moeder dat niet heeft gedaan... ik ga wel met mijn moeder en vader om... maar op een oppervlakkige manier. Ook al zou ik ze een jaar niet spreken zou ze NIET missen... Het zijn mijn ouders en daar ontkom ik niet aan dus hou ik wel beetje contact met ze... meer diepgaand is het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Tuurlijk heb ik er het beste van gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat ik het ze nog kwalijk neem, en dat er eigenlijk weinig goeds van gemaakt kon worden. En dat ik nooit zal geloven dat ze de beste keuze heeft gemaakt.
Oh!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het alleen maar over streken waar scheiden überhaupt mogelijk is, Q.
de mijne eind van deze maand 32 jaar...we zijn saai Qquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook al. Mn ouders zijn inmiddels 33 jaar getrouwd..
Ik heb geen kinderen...quote:
Mijn moeder en stiefpa 30 jaar, hoor ik er dan toch een beetje bij?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de mijne eind van deze maand 32 jaar...we zijn saai Q
Er zijn van die momenten, zoals deze, dat ik blij ben om mezelf saai te noemen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de mijne eind van deze maand 32 jaar...we zijn saai Q
Met mijn vader wil ik echt niets te maken hebben. Met mijn moeder wil ik later best een relatie hebben, maar ik merk van mezelf dat ik sowieso niet zoveel meer heb met familie, dus ik zie wel hoe het loopt. Heb verder niets tegen contact met mijn moeder.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet ook dat mij moeder dat niet heeft gedaan... ik ga wel met mijn moeder en vader om... maar op een oppervlakkige manier. Ook al zou ik ze een jaar niet spreken zou ze NIET missen... Het zijn mijn ouders en daar ontkom ik niet aan dus hou ik wel beetje contact met ze... meer diepgaand is het niet
Waar ben je dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whiehoeeeeeee!!1Ik ben er niet met valentijnsdag!
Ik moet werken in het valentijn weekeindquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whiehoeeeeeee!!1Ik ben er niet met valentijnsdag!
dag mevrouwquote:
Ruilen?quote:
Neuh, ik zit liever een hele dag in een auto om een veel te duur broodje te eten dan dat ik moet werken!quote:
Ben ik gewoon helemaal alleen met valentijn!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik zit liever een hele dag in een auto om een veel te duur broodje te eten dan dat ik moet werken!
Als je echt te duur wil, rijd even door naar Eurodisneyquote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik zit liever een hele dag in een auto om een veel te duur broodje te eten dan dat ik moet werken!
Baas betaald brandstof, dus zo duur is het eigenlijk helemaal niet! alleen het parkeren en het broodje.. en ja, voor die 5 min. euro disney zou het natuurlijk wel extreem duur zijn!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je echt te duur wil, rijd even door naar Eurodisney.
De ware Valentijnsgevoelensquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar diegene met wie ik zou gaan is vervangbaar
Zozo...quote:
EuroDisneyquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Baas betaald brandstof, dus zo duur is het eigenlijk helemaal niet! alleen het parkeren en het broodje.. en ja, voor die 5 min. euro disney zou het natuurlijk wel extreem duur zijn!!!
Maar diegene met wie ik zou gaan is vervangbaarDus wie wil mee?!
Daar ben je! Rhu en ik willen de volgende meet op een Pann feest... kom je ook?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
TeeVeePee.. al zal dit topic wel weer vol zijn voor ik straks echt tijd heb...
moet ik mijn zwemspullen meenemen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen plannen voor valentijn, maar dan heb ik sowieso ook de kindjes en de dag erna vier ik hun verjaardagen
classic iddquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom je op mijn feestje? Het is een verassing wat we gaan doen
PS: Neem je zwemspullen mee!
Hoooi!quote:
ik wilde bijna je adres vragen maar toen zag ik pas die 4 laatste woordenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Ripley het volgende:
ValentijnIk ben ieder jaar weer blij dat ere en rode envelop ligt. Maar hij is altijd van mijn vader, overd at ik zo'n lieve dochter ben en zo. Ook lief, maar da's toch anders dan post vane en woest aantrekkelijke jongeman
Waar zwemspullen en schaatsen uiteraard synoniem voor elkaar zijn, afhankelijk van het seizoenquote:
Ik heb je adres niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 20:51 schreef Ripley het volgende:
post vane en woest aantrekkelijke jongeman
PM je adres dan zorg ik wel voor een bijpassende bos rozen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Ripley het volgende:
ValentijnIk ben ieder jaar weer blij dat ere en rode envelop ligt. Maar hij is altijd van mijn vader, overd at ik zo'n lieve dochter ben en zo. Ook lief, maar da's toch anders dan post vane en woest aantrekkelijke jongeman
Overdag of 's avonds?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef automatic_ het volgende:
Hoooi!
Ik ga heeél misschien woensdag of donderdag naar A'damIk vrees alleen dat ik niemand kan overhalen om mee te gaan, maar dat geeft niet
Overdag natuurlijk. 's Avonds is hij dichtquote:
Jongeman Air, jong.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM je adres dan zorg ik wel voor een bijpassende bos rozen...
Vergeleken met haar leeftijd ben ik nog jong...quote:
Tja, dan moet ik werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Overdag natuurlijk. 's Avonds is hij dicht
Ik koop wel iets namens jouquote:
Ik heb je stilletjes verfoeid ja...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef ArTiC het volgende:
ik was lekker het eerst met de kansloze opmerking...en ik kom niet eens uit Boxtel
ik denk dat er meer voor nodig is om dit goed te makenquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
ik denk dat er meer voor nodig is om dit goed te maken
Ik had net ook even gruwelijk traag internetquote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Hmm, loopt FOK weer te bokken, of heeft de AMS-IX weer een kapotte switch?
x2, router+modem reset maar even gedaanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik had net ook even gruwelijk traag internet
Ik heb er alleen bij FOK last van.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
x2, router+modem reset maar even gedaan
Oeh, alleen als Ang3l met me mee gaat hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben je! Rhu en ik willen de volgende meet op een Pann feest... kom je ook?
FOEI!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ja ik weet het.. ik hoor aan de afwas te zijn
Want je wilde helpen met de afwas?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom weer net op tijd binnen vallen zie ik?
offtopicquote:
Ik kijk hier regelmatig, en ik begrijp het ook nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef robbolo het volgende:
Ik kijk hier wel eens, maar ik begrijp nooit waar jullie t over hebben
Meestal gaat het over seks.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:00 schreef robbolo het volgende:
Welkomquote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef robbolo het volgende:
Ik weet het nog niet, het is me allemaal nog te vreemd en onwerkelijk. Vraag het over een paar weken nog eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne, een + een - of een +/- voor deze dag?
Hehe. Okayquote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het is me allemaal nog te vreemd en onwerkelijk. Vraag het over een paar weken nog eens.
Nou ja, na ruim 3,5 jaar bij een bedrijf te hebben gewerkt, 40 uur per week, nu ineens bij een ander bedrijf zitten. Met andere mensen en ander werk. Dat is vreemd.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
waarom is het vreemd en onwerkelijk?
Ik kan niet zo goed SMSen daar, wilde het nog wel doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Okay
Heb in ieder geval geen sms gehad
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef ArTiC het volgende:
ik was lekker het eerst met de kansloze opmerking...en ik kom niet eens uit Boxtel
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoef ik me alleen maar een dag of 3 niet te scheren.. ben ik weer woest
quote:
Zoiets?quote:
Awwwwquote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed SMSen daar, wilde het nog wel doen.
Niet waar, je mist je oude werk niet. Je weet je alleen nog geen houding te geven in je nieuwe omgevingquote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK!ken kan al helemaal niet. Ik mis mn oude werk.
Omdat ik hier af en toe langskom is t inderdaad uit zijn verband, daarom begrijp ik t ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je het allemaal uit z'n verband trekt, dan krijg je dat al snel ja.
Dat doe jij toch altijd na zulke complimentjes?quote:
Oh ja. Dat was het. Ik moet echt nog even wennen. Ik voel me wel een beetje ontheemd.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet waar, je mist je oude werk niet. Je weet je alleen nog geen houding te geven in je nieuwe omgeving
er lopen hier meerdere gesprekken/onderwerpen door elkaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoiets?Daar volg ik geen snars van. En zeker als je eens in de zoveel tijd hier langs komt, gaat t allemaal langs me heen
![]()
Ja, maar ze staan los van elkaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef robbolo het volgende:
Omdat ik hier af en toe langskom is t inderdaad uit zijn verband, daarom begrijp ik t ook niethet waren trouwens 4 reacties achter elkaar.
Uh, no comment.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Dat doe jij toch altijd na zulke complimentjes?
Ik weet t, maar omdat ik nooit de verhalen volg komt t allemaal vreemd overquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er lopen hier meerdere gesprekken/onderwerpen door elkaar
Logisch, het is een omschakeling. Aan het einde van de week voel je je nog onwennig en volgende week voelt het beterquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was het. Ik moet echt nog even wennen. Ik voel me wel een beetje ontheemd.![]()
Geen josti?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was het. Ik moet echt nog even wennen. Ik voel me wel een beetje ontheemd.
Wat brengt je hier?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik weet t, maar omdat ik nooit de verhalen volg komt t allemaal vreemd over
Het wentquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef robbolo het volgende:
In ieder geval, hallo allemaalDe topics gaan trouwens wel belachelijk snel hier, dus t zal lastig worden om het wel te gaan volgen
Okay, nicequote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ben single, en benieuwd hoe t er hier aan toe gaat.
Welkom bij de club. Het is hier best gezellig, maar soms chaotisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef robbolo het volgende:
dus...failed againquote:
Ok danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, nice
Storm ieder gewenst moment binnen. Je bent welkom
Ja, wel goed hoor! Ben alleen een beetje moe, maar ik moet nog wat vertalen, dus dat is ietsjes minder. Met jou alles goed?quote:
Oh?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, nice
Storm ieder gewenst moment binnen. Je bent welkom
Vast wel, vast wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 22:10 schreef MNR het volgende:
Hey auto!
[..]
Logisch, het is een omschakeling. Aan het einde van de week voel je je nog onwennig en volgende week voelt het beter
Tis meestal wel gezellig en nieuwe mensen is altijd leukquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor! Ben alleen een beetje moe, maar ik moet nog wat vertalen, dus dat is ietsjes minder. Met jou alles goed?
womenquote:
Dankje! Ik heb al een plannetje hoe ik het anders ga fixxen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
JaIk voel me prima. Thanks for asking
Succes nog met het vertalen vanavond
There are more? Silly me, I was thinking it was simply one woman particularquote:
Wat vertaal je dan als ik zo vrij mag zijn?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb al een plannetje hoe ik het anders ga fixxen.
doormailen naar klasgenootjes en dan zeggen Oo nee! Nu heb ik het verkeerde gedaan!
Als het niet waar is en ze hebben een vermoeden, zullen ze je dat niet in dank nemen. Wanneer het de volgende keer echt zo is, heb je geen credits. Je kunt beter eerlijk zijn, zulke doorzichtige smoesjes zijn... nou ja, je gooit misschien je eigen ruiten ermee inquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
doormailen naar klasgenootjes en dan zeggen Oo nee! Nu heb ik het verkeerde gedaan!
Leuk! Ze zijn zo suf!!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Rhu; wat vond je van Baby te Huur?!
Wat moet je vertalen, en welke talen gaat het om?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Begrippen & een samenvatting. Engels naar Nederlands.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat moet je vertalen, en welke talen gaat het om?
* Erg goed in NL <> EN is, dus als je hulp nodig hebt?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Begrippen & een samenvatting. Engels naar Nederlands.
It's just the same old story...againquote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
There are more? Silly me, I was thinking it was simply one woman particular
Geloof mij, dan ben je de lul en kan je alles vertalen voor mijquote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
* Erg goed in NL <> EN is, dus als je hulp nodig hebt?
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef MNR het volgende:
Hoe komt het eigenlijk? Kun je je niet concentreren auto?
You don't want to talk about it?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
It's just the same old story...again
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oude muziek luisteren is
En roept altijd herinneringen op(De meeste aan mn moeder
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Until is met één L (zie tekst in je sig).quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef MNR het volgende:
You don't want to talk about it?
And Techno, niet op mijn spelling letten dan, heb er net al 2 uitgehaald bij mezelf![]()
LOL!!! Meen je dat nou? Dat heb ik mezelf echt verkeerd aangeleerdquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Until is met één L (zie tekst in je sig).
Ja, echt. Ach, met woorden als awful wordt die fout ook vaak gemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Meen je dat nou? Dat heb ik mezelf echt verkeerd aangeleerd
Ik zal het direct wijzigen
Met bonusverwarring omdat de kortere vorm Till wel met dubbel-L isquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Until is met één L (zie tekst in je sig).
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ook aan heel foute nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Klopt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
Met bonusverwarring omdat de kortere vorm Till wel met dubbel-L is.
Totdat je de volgende keer weer tegen de lamp aanloopt. Of weet je waar het 'mis' is gegaan? (voor zover je kunt spreken van misgaan).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |