Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat bedoel je Rhu? Wat heb ik daar in godsnaam te zoeken?
Waarom een homo feest ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..
Hoi Q, ik heb van het weekend allemaal aardige dingen over je gezegdquote:
Enorm vermoeiend!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyy, hoe was je eerste dag.![]()
Of heb je dat al verteld.![]()
Tegen wie?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 19:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi Q, ik heb van het weekend allemaal aardige dingen over je gezegd
Sfeer maak je zelf. Dan nog ik zie het nut niet ervan naar een homobar te gaan als hetero.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geweldig dansen daar met een ongedwongen sfeer, alles mag alles kan, behalve chagrijnig zijn..
Dan moet je er snel lid van worden!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hallo, ik heb een probleem.
Er komt de laatste tijd zoveel e-matching reclame op TV, dat ik het vermoeden heb dat ze me persoonlijk targeten.
behalve dan dat het er wel gezellig is, mensen er niet alleen heen gaan om te scoren (of nou ja sommige wel trouwensquote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sfeer maak je zelf. Dan nog ik zie het nut niet ervan naar een homobar te gaan als hetero.
Dat is hetzelfde als als stel naar een singelsfeest gaan.
Zo zo, SAY NO to kids is het bij jouquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij werd al snel de keuze:
Als hij bij ons intrekt ben ik weg.. en als er ooit een bruiloft kom ben ik niet aanwezig..
Dat zal mams niet gelukkig maken
Je post raakt kant nog wal maargoed, dat singelsfeest wat een voorbeeld en ergens anders kan het ook gezellig zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat het er wel gezellig is, mensen er niet alleen heen gaan om te scoren (of nou ja sommige wel trouwens) de muziek leuk is, het geen kapitaal aan entre kost en dat de mensen er niet wanhopig en lelijk zijn
En nu ga ik ff eten
Dit was ik bij de éxvriend van m'n maquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo zo, SAY NO to kids is het bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |