quote:Nou dat is ook een probleem weet namelijk niet of ik wel verliefd op haar ben en ook wel kan worden dus...
Op maandag 01 april 2002 23:39 schreef Ska-te het volgende:
Gewoon doen...lekker belangrijk wat anderen denken als je verliefd op dr ben maakt dat geen flikker uit
quote:Alleen op zoek naar de vleselijke lusten ?
Op maandag 01 april 2002 23:41 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Nou dat is ook een probleem weet namelijk niet of ik wel verliefd op haar ben en ook wel kan worden dus...
quote:Ja precies zo zat ik ook al te denken dus toch nog maar even heel goed over nadenken.
Op maandag 01 april 2002 23:41 schreef nikky het volgende:
ik vind het persoonlijk te jong. niet het leeftijdsverschil is het probleem maar het feit dat jij een twintiger bent en zij nog een puber wat alles nog moet ontdekken haar smaak en stijl nog moet krijgen en ga zo maar door.
quote:Nou nee niet echt dat zou ik dan zeker niet bij een 15 jarig meisje zoeken. Maar jah je spreekt uit ervaring?
Op maandag 01 april 2002 23:42 schreef Cheiron het volgende:[..]
Alleen op zoek naar de vleselijke lusten ?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 01-04-2002 23:50]
quote:Ja en nee. Ten was zij toen 15, maar ik 17. Ten tweede was het echt een serieuse vraag omdat jij zegt dat je niet verliefd bent, en het waarschijnlijk ook niet kan worden .
Op maandag 01 april 2002 23:45 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Nou nee niet echt dat zou ik dan zeker niet bij een 15 jarig meisje zoeken. Maar jah je spreekt uit ervaring?
quote:Nee daar heb je gelijk in, maar jah ik wilde ff wat meningen in het algemeen horen en dan ff kijken wat ik er verder mee doe...
Op maandag 01 april 2002 23:51 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ja en nee. Ten was zij toen 15, maar ik 17. Ten tweede was het echt een serieuse vraag omdat jij zegt dat je niet verliefd bent, en het waarschijnlijk ook niet kan worden .
quote:Als je dat niet weet moet je nix doen. In een twijfelachtige situatie kan je beter nix doen....dat loopt toch op nix uit
Op maandag 01 april 2002 23:41 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Nou dat is ook een probleem weet namelijk niet of ik wel verliefd op haar ben en ook wel kan worden dus...
quote:Dat was mij ook al duidelijk...
Op dinsdag 02 april 2002 00:05 schreef Hitman het volgende:[quote]
Aangezien niemand reageerde op mijn uitspraak "Ehhh, volgens mij is dat zelf illegaal", heb ik wat met Google rondgezocht en het komt er op neer dat sex (want daar heb ik het over) niet illegaal is als beiden tussen de 12 en 16 jaar zijn, maar op het moment dat 1 boven de 18 is, kan (let op: kan) je voor de rechter gesleept worden.
quote:Mocht het toch wat worden dan moet dat maar he
Ik zou je aanraden om tot het moment dat ze 16, of nog beter, 18 jaar is alleen maar hand in hand door het park te lopen
quote:uuhhmmm....
Op dinsdag 02 april 2002 00:40 schreef Lovely-Lili het volgende:
cut the age problem...
laat maar, begin slaperig te worden geloof ik
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 02-04-2002 00:49]
20 en 15 mja ik doe het zelf niet maar mijn smaak ligt ook bij de wat oudere vrouwen vooral
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 00:52 schreef Hik het volgende:
Tjéé...het aantal pedo-topics heeft al bijna het aantal schaamhaartopics ingehaald nu!
quote:kaal en jong, daar houden de Fok!Kertjes van
Op dinsdag 02 april 2002 00:52 schreef Hik het volgende:
Tjéé...het aantal pedo-topics heeft al bijna het aantal schaamhaartopics ingehaald nu!
[edit]
als reaktie op Herald ![]()
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 02-04-2002 01:11]
quote:Deze is serieus bedoeld
Op dinsdag 02 april 2002 01:05 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Serieuze antwoorden zijn altijd welkom.
quote:ik ben serieus,
Op dinsdag 02 april 2002 01:05 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Serieuze antwoorden zijn altijd welkom.[edit]
als reaktie op Herald
[/edit]