abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:10:05 #76
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65687501
Heuj slotje is weg
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:02 schreef waterrietje het volgende:
Als het nou zo'n gast is met een verleden, dan is 15 jaar op zijn plaats. Maar deze man was net in het sportjournaal, en ohoh wat deed het pijn bij hem. Dit is gewoon een normale man met een black-out, ik geloof hem op zijn woord als ik hem net zo zag. 3 jaar was een mooie straf geweest.
Zou ik ook zeggen als ik vijftien(!) jaar hoor Ik geloof er geen zak van. Man is een flapdrol pannenkoek die denkt het beter te weten, terwijl de beste man bij de amateurtjes een oog in het zeil houdt !
AFC AJAX
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 12:23:50 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65687923
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef pekel het volgende:
En dan morgen weer een malloot die een grensrechter aanvalt zeker? Gewoon fiks straffen, emotioneel verhaal of niet. Geen enkele, maar dan ook geen enkele supporter moet het in z'n botte hersens halen om het veld op te rennen om zoiets te doen. Vandaar goed dat hij hard aangepakt wordt, zodat geen hond dit ooit gaat herhalen.

Fiks straffen, het is z'n eigen domme fout. Alhoewel, misschien kan hij wel 5 jaar vrijwilligerswerk doen in het stadion, daar ben ik voor.

Eens. Op het vrijwilligerswerk na dan.

Deze man, opwelling of geen opwelling, mag wat mij betreft nooit maar dan ook nooit meer in een stadion komen.

Je blijft ten alle tijden met je poten van een grens/scheidsrechter af! Ik snap niet waarom we deze discussie uberhaupt voeren.

Het MAG niet. Dus DOE je het niet.

Doe je het toch? Dan zoals in Engeland. Een LEVENSLANG verbod. Maar daar denken de supporters WEL na. Ook mensen met een zogenaamde opwelling. Je weet als je daar het veld op gaat dat je de rest van je leven fucked bent.

Dat zouden ze hier ook moeten doen. Het is alleen maar een win-win situatie.

1.Scheids/grensrechters kunnen gewoon op een normale manier hun werk doen.
2. Je ziet de malloten nooit meer terug in het stadion.

As it should be
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:25:28 #78
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65687972
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef onlogisch het volgende:
Maar daar denken de supporters WEL na. Ook mensen met een zogenaamde opwelling.
En die gaan dan de straten slopen om af te koelen
AFC AJAX
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:25:28 #79
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65687974
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat bestaat niet volgens het KNVB-reglement dacht ik.
Er zijn meerdere levenslange verboden in NL. Weet niet of dat vanuit club of KNVB komt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:28:04 #80
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65688034
quote:

[..]

Eens. Op het vrijwilligerswerk na dan.

Deze man, opwelling of geen opwelling, mag wat mij betreft nooit maar dan ook nooit meer in een stadion komen.

Je blijft ten alle tijden met je poten van een grens/scheidsrechter af! Ik snap niet waarom we deze discussie uberhaupt voeren.

Het MAG niet. Dus DOE je het niet.

Doe je het toch? Dan zoals in Engeland. Een LEVENSLANG verbod. Maar daar denken de supporters WEL na. Ook mensen met een zogenaamde opwelling. Je weet als je daar het veld op gaat dat je de rest van je leven fucked bent.

Dat zouden ze hier ook moeten doen. Het is alleen maar een win-win situatie.

1.Scheids/grensrechters kunnen gewoon op een normale manier hun werk doen.
2. Je ziet de malloten nooit meer terug in het stadion.

As it should be
Bij Spurs tegen Arsenal maakte er anders een het (weloverwogen?) besluit om het veld op te komen en vereeuwigd te zijn als een van de grootste Spurs helden ooit.

Maar in Engeland gebeurt nooit wat blabla.
pi_65688134
quote:

In Engeland lopen er veel vaker supporters het veld op dan hier.
pi_65688154
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

In Engeland lopen er veel vaker supporters het veld op dan hier.
Daar heb je dan ook meestal niet van die grachten en hekwerken zoals hier.
sig verwijderd door FA
pi_65688187
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens 'onlogisch' lopen er in Engeland geen supporters het veld op. Dat is onjuist.
pi_65688208
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef sjimz het volgende:
Even offtopic:

Dat is pas omduwen!
WTF zeg, wat een gekkenhuis.
pi_65688290
De man hoort al niet eens vrij in de maatschappij rond te lopen als ie al van een voetbalwedstrijd blackouts krijgt waarna ie gekke dingen gaat doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:37:29 #86
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65688294
Tsja, een trouwe supporter die over de rooie gaat en de grens eens goed laat zien wat een echte schouderduw is (een echte superboere duw) en een grens die laat zien wat een schwalbe is wordt dus nu als voorbeeld gesteld voor de echte hooligans. Deze meneer die een blackout had verdient een straf maar verdient het niet om als voorbeeld gesteld te worden voor echte idioten die het voetbal verpesten. Ik hoop dat na een jaar de straf kwijtgescholden wordt (zonder publiciteit eromheen wat dan lukt het miet) en dat deze meneer de kans krijgt om het goed te maken. Volgens mij zit het hart op de goede plek en zal hij er alles aan doen om zijn clubbie te helpen. Om dit de rest van zijn leven te laten achtervolgen is disproportioneel (daar heb je het woord weer!).

Laten we wel wezen: hij heeft een duw gegeven en niet geslagen. Er is geen enkele letsel. Niet goed, maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven. Het lijkt mij beter als we ons richten op de echte hooligans!

Ik heb wel met hem te doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:37:45 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_65688302
15 Is inderdaad nogal lang. Maar goed, schijnbaar is dit iemand die je nooit kunt vertrouwen, dan helpt eigenlijk geen enkel jaartal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_65688351
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is ook onzin. Als jij het veld op wil kun je het veld op. Wij hebben bij ons hekken met een hoog WOII gehalte maar de laatste jaren is het regelmatig voorgekomen dat men er danwel overheen dan wel doorheen ging.

Kijk naar Ajax met hun gracht maar toch xx marokkaantjes op het veld destijds.

Of Den Haag zogenaamd het best beveiligde stadion van Europa binnen no-time stonden er afgelopen jaar honderden supporters op het veld.
pi_65688517
Een "blackout" .. tuurlijk. Gewoon terechte straf.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:46:38 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65688527
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:37 schreef gelly het volgende:
De man hoort al niet eens vrij in de maatschappij rond te lopen als ie al van een voetbalwedstrijd blackouts krijgt waarna ie gekke dingen gaat doen.
Ja, hij sneed hem echt helemaal aan stukken.

Wat een gezever om niets zeg. Nogal wiedes dat 5 jarige mocroos hier de straten kunnen terroriseren.

Laters

Edit: niet overdrijven
pi_65688597
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. Als jij het veld op wil kun je het veld op. Wij hebben bij ons hekken met een hoog WOII gehalte maar de laatste jaren is het regelmatig voorgekomen dat men er danwel overheen dan wel doorheen ging.

Kijk naar Ajax met hun gracht maar toch xx marokkaantjes op het veld destijds.

Of Den Haag zogenaamd het best beveiligde stadion van Europa binnen no-time stonden er afgelopen jaar honderden supporters op het veld.
Jaja, maar over het algemeen is het in Engeland een kwestie van over reclameborden van een paar decimeter stappen en moet je hier heel wat meer moeite doen.
sig verwijderd door FA
pi_65688640
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, hij sneed hem echt helemaal aan stukken.

Wellicht wordt het tijd om de watjes eens op kamp te sturen. Winnen we de oorlog toch niet mee.

Wat een gezever om niets zeg. Nogal wiedes dat 5 jarige mocroos hier de straten kunnen terroriseren.

Laters
Hier past maar 1 reactie :
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:50:50 #93
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65688652
Gvd, pas ik net die reactie aan.

Als je die tweede zin weghaalt, dan?

Je vindt zelf niet dat je schromelijk overdrijft? Iedereen die wel eens iets niet rationeels doet is een gevaar voor de maatschappij stel je.
pi_65688691
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gvd, pas ik net die reactie aan.

Als je die tweede zin weghaalt, dan?
Dan nog, je lijkt het wel bijna normaal te vinden dat dit soort dingen gebeuren. Het is verdomme een spelletje waar 22 spelers tegen een bal trappen. Als je daarvan al blackouts krijgt en mensen gaat aanvallen hoor je in een TBS kliniek thuis.
pi_65688785
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Jaja, maar over het algemeen is het in Engeland een kwestie van over reclameborden van een paar decimeter stappen en moet je hier heel wat meer moeite doen.
De drempel is lager, dat ben ik met je eens.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:55:59 #96
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65688812
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan nog, je lijkt het wel bijna normaal te vinden dat dit soort dingen gebeuren. Het is verdomme een spelletje waar 22 spelers tegen een bal trappen. Als je daarvan al blackouts krijgt en mensen gaat aanvallen hoor je in een TBS kliniek thuis.
Het IS vrij normaal. Het zit in het wezen van de mens om zich mee te kunnen laten voeren door emotie.

Is ook iets heel anders dan rationeel de situatie opzoeken waarin je lymbisch systeem de boel overneemt.

Edit: ik zeg ook niet dat je hem niet hoeft te straffen, maar je mag wel het fatsoen opbrengen om eerlijk te kijken naar wie het is en wat er is gebeurd.

Maarja, ze zullen bij de Graafschap wel geschrokken zijn van zijn verklaring dat er een hek openstond, hetgeen de KNVB niet mild zal stemmen.
pi_65688936
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het IS vrij normaal. Het zit in het wezen van de mens om zich mee te kunnen laten voeren door emotie.

En het zit ook in de beschaving die we proberen te hanteren dat we dat soort ongewenste emoties proberen te voorkomen of iig te bestraffen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:03:33 #98
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65689036
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:00 schreef gelly het volgende:

[..]

En het zit ook in de beschaving die we proberen te hanteren dat we dat soort ongewenste emoties proberen te voorkomen of iig te bestraffen.
En dat is prima, maar wel naar verhouding. En hier is iedere verhouding wat mij betreft zoek.

Dit heeft niets met corrigeren te maken.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:05:43 #99
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65689106
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

En dat is prima, maar wel naar verhouding. En hier is iedere verhouding wat mij betreft zoek.

Precies! Disproportioneel dus!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:06:46 #100
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65689139
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. De mening van het KNVB, de Graafschap en velen anderen (waaronder ik) deelt een heel andere mening.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')