abonnement Unibet Coolblue
  Leukste jonkie 2022 maandag 2 februari 2009 @ 15:25:21 #1
213457 engine
pi_65658294
Voor de mensen die de TT nog niet snappen, het gaat in deze reeks om het plaatsen van foto's van je outfit die je vandaag draagt. Dus geen omschrijving.

Een tvp plaatsen is niet erg. Alleen hou er wel rekening mee dat ie verwijderd wordt wanneer het daarmee te gortig wordt. Verder staat deze reeks altijd wel hoog in de topiclijst van LIF. Dus echt nodig is het niet om een tvp te plaatsten. Of gebruik anders de bookmarkfunctie. Dan weet je zeker dat het topic niet ineens foetsie is.

Commentaar op foto's mag natuurlijk ook, maar hou het wel leuk. Een outfit afzieken, bijv. enkel met een smiley, is niet gewenst en zal verwijderd worden.

SC graag via andere kanalen dan op FOK!forum en ONZ graag in ONZ.

Game on
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65681382
23 posts moeten verwijderenl omdat mensen schijnbaar te kinderachtig zijn om de OP te lezern.
lees hem nog even, voordat je wat uitbraakt hier.
de volgende tvp's zullen niet zonder gevolg verwijderd worden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65688830

Dit is de 1e keer dat ik hier post. Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden. Ik draag dit meestal naar mijn werk. Kritiek is prima, maar hou het wel netjes aub.

[ Bericht 8% gewijzigd door dyna18 op 03-02-2009 14:20:47 (andere host) ]
pi_65691894
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 1e keer dat ik hier post. Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden. Ik draag dit meestal naar mijn werk. Kritiek is prima, maar hou het wel netjes aub.
Ik vind je broek wat groot ogen, en ipv omslaan kun je hem natuurlijk ook korter laten maken, dat staat wat verzorgder denk ik. Verder ben ik ook niet zo'n fan van de schoenen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
pi_65691955
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 1e keer dat ik hier post. Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden. Ik draag dit meestal naar mijn werk. Kritiek is prima, maar hou het wel netjes aub.
Het is echt totaal mijn smaak niet, alle onderdelen vind ik niks. En de pasvorm flatteert je niet.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 3 februari 2009 @ 14:31:44 #6
213457 engine
pi_65691995
ik vind het er wel netjes uitzien alleen de broek lijkt inderdaad wat groot.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65692161
pi_65693303
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 1e keer dat ik hier post. Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden. Ik draag dit meestal naar mijn werk. Kritiek is prima, maar hou het wel netjes aub.
Wit shirt onder overhemd Doe dan een v-hals shirt, staat veel mooier.

En ja, die broek Met die omgeslagen pijpen oogt hij veel te wijd en dat ziet er niet uit.
pi_65693308
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
pi_65693500
O ja, het lijkt ook dat je riem te strak zit, zodat je een bobbel krijgt bij je kruis, najah, je snapt wat ik bedoel
pi_65706195
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
O ja, het lijkt ook dat je riem te strak zit, zodat je een bobbel krijgt bij je kruis, najah, je snapt wat ik bedoel
nee, zn broek is te ruim

OT: geen zin om plaatjes te uploaden, maar het is: navy allstars, nudie AJ, A&F overhemd (roze met witte streep)

Oh, ik lees net de OP. Dus mn post zal zo wel weer weg zijn
pi_65707261
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wit shirt onder overhemd Doe dan een v-hals shirt, staat veel mooier.

En ja, die broek Met die omgeslagen pijpen oogt hij veel te wijd en dat ziet er niet uit.
Ik vind het wel kunnen hoor een t-shirt onder een overhemd. V-hals staat een stuk minder zakelijk hij zegt dat het is voor z'n werk.

Een leuk topic trouwens
pi_65709827
Klopt inderdaad dat de broek te ruim is... (Maar dat is een goed teken, ik ben namelijk bezig met afvallen (10kg kwijt tot nu toe) en hij is inderdaad veel ruimer gaan zitten). Dacht alleen niet dat dat zo zichtbaar zou zijn.
Maar eh... omgeslagen pijpen... kan wel of niet?

Schoenen komen op deze foto niet helemaal goed over. Zien er wel heel erg afgetrapt uit, al klopt het wel dat ik eigenlijk deze nooit poets.
pi_65713966
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Ik vind het wel kunnen hoor een t-shirt onder een overhemd. V-hals staat een stuk minder zakelijk hij zegt dat het is voor z'n werk.

Een leuk topic trouwens
Hoezo staat een v-hals minder zakelijk?
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 3 februari 2009 @ 22:53:18 #15
213457 engine
pi_65714101
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef wesley_k het volgende:

[..]

Hoezo staat een v-hals minder zakelijk?
omdat het er wat nochalanter uitziet denk ik
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65714176
Ik vind het eerder storend, maar goed dat is natuurlijk persoonlijk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:56:16 #17
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_65714240
Woesagah.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:19:44 #18
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65715326
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 1e keer dat ik hier post. Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden. Ik draag dit meestal naar mijn werk. Kritiek is prima, maar hou het wel netjes aub.
puntjes van kritiek.

ik vind het een scheve outfit omdat je een overhemd met pull-over draagt met daaronder een nette broek (casual) maar omslag (puberaal) en daaronder sneakers (sportief). Wat je kan doen is er 1 geheel van maken. Geen omslag, en een paar mooie schoenen...dan heb je een redelijk casual outfit wat ideaal is voor werk waar je geen pak aan moet.
Wit t-shirt onder je overhemd weghalen, je draagt al 2 lagen, zonder een diepe hals. Dat t-shirt functioneert alleen tegen het laten zien van of overmatig borsthaar of zweet. Maar met die kragen en lagen die je al draagt zal men dat niet zien. Daarbij komt het ook wat zelfverzekerder over zonder wit shirt, omdat kleine jongetjes die meestal dragen.

Kleur schema is saai. Blauwe broek, blauwe pull-over, blauw overhemd. Kleur bruin schoenen matchen niet met kleur bruin riem.

daarnaast lijkt het me dat je een maat te groot koopt, als je jezelf dik vind doe daar dan wat aan, maar koop niet te grote kleding.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_65719623
Schoenen komen helaas niet duidelijk over op de foto, maar het zijn geen sneakers. Het zijn bruine schoenen van Van Bommel.

De broek is nu inderdaad te groot (was hij eerst niet voordat ik ben gaan afvallen ). Daarom zit hij ook ruim en is hij omgeslagen. Ik zal binnenkort een nieuwe zoeken.

3 lagen heb ik trouwens aan vanwege de winterkou. In de zomer laat ik de trui meestal weg en heb ik alleen een t-shirt + overhemd aan.

Ik ben benieuwd wat je voor een leuker kleuren schema ziet?
pi_65719671
Zwart kleed af daardoor lijk je dunner. Wit staat weer wat zakelijker. Dat zijn toch 2 hele neutrale kleuren die goed geaccepteerd worden en dan dmv een stropdas ofzo wat kleur aan te brengen. Kijk een beetje rond wat je mooi vind en probeer je eigen draai eraan te geven.
pi_65724198
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 03:28 schreef Noisiv het volgende:
Zwart kleed af daardoor lijk je dunner. Wit staat weer wat zakelijker. Dat zijn toch 2 hele neutrale kleuren die goed geaccepteerd worden en dan dmv een stropdas ofzo wat kleur aan te brengen. Kijk een beetje rond wat je mooi vind en probeer je eigen draai eraan te geven.
Die man draagt een spijkerbroek met overhemd en trui naar zijn werk en dan kom jij aan met zwart en wit en een das?

Ik neem aan dat je dus niet in een pak rondloopt? Probeer dan gewoon niet helemaal in het blauw te gaan, durf eens een paar mooie truien aan te schaffen in geel, oranje, bruin, paars etc. Zolang je die truien dan maar combineert met een rustig overhemd (wit/lichtblauw/evt zalmroze) ziet het er al heel anders uit! Of verander van broek, een gewone standaard beige/camel pantalon met donkerblauwe trui en wit overhemd is ook prima.

En over het algemeen gezien: als je gaat afvallen kan het juist een enorme stimulans zijn om jezelf af en toe een mooi/goed passend kledingstuk cadeau te geven. Op die manier zie jij (en iedereen om je heen) ook veel beter dat je wel degelijk aan het afvallen bent!
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:22:33 #22
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65725313
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 03:10 schreef dyna18 het volgende:

Ik ben benieuwd wat je voor een leuker kleuren schema ziet?
een leuker kleurenschema is relatief aan je huidskleur, haarkleur en kleur van je ogen. Daarnaast speelt lengte en breedte ook een rol

meer info is overal op het internet te vinden

http://en.wikipedia.org/wiki/Skin_tone_color_matching
http://www.menshealth.com/cda/article.do?site=MensHealth&channel=style&category=style.files&conitem=f15a99edbbbd201099edbbbd2010cfe793cd____

Een kleurenschema is een handig hulpmiddel, maar het is maar net hoe belangrijk je uiterlijk is in het dagelijks leven.

misschien kan je je ook meteen meer inlezen in de bepaalde stoffen en de patronen van kleding en het effect daarvan op het uiterlijk. Zoals ruiten, strepen etc. etc.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_65726641
Een overhemd in het zwart of wit bedoel ik. Hieronder een voorbeeld van wat ik bedoel:


Maar gewoon doen wat jij zelf mooi vind! Ik ben zelf niet zo van de pakken ik draag liever een overhemd wat zakelijker.
pi_65732231
pi_65743197
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Noisiv het volgende:
Een overhemd in het zwart of wit bedoel ik. Hieronder een voorbeeld van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]

Maar gewoon doen wat jij zelf mooi vind! Ik ben zelf niet zo van de pakken ik draag liever een overhemd wat zakelijker.
Hoe wil je een overhemd zakelijk dragen als je er geen pak bij aan doet? Je zult dan toch echt minimaal een pantalon onder moeten hebben, wil je het enigszins zakelijk doen laten overkomen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')