Tommy had dan mij moeten vragen, want niek wilde wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tommy kon in de Samsung lounge kijken
Maar Tommy wilde niet
Tommy heeft dat niet gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tommy had dan mij moeten vragen, want niek wilde wel.
nog 13 wedstrijden en dus nog 39 mogelijke punten! het kan nog wel, maar het is wel hard hoofd geval...quote:
Realistisch blijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nog 13 wedstrijden en dus nog 39 mogelijke punten! het kan nog wel, maar het is wel hard hoofd geval...
Hoest van Binsbergen lul!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tommy is stout. Tommy moet maar even op schoot bij sinterklaas.
jiskefet
Pak dan het goede gedeeltequote:
was nog bezigquote:
11.. gaan we vanuit danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
8 punten verschil... het kan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
8 punten verschil... het kan
Hoe ze nu bezig zijn, dan is het gedaan.quote:
AZ moet nog spelenquote:
Ik weet niet hoe scheef jij kijkt, maar Ajax heeft er 13 gewonnen, AZ 16quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
AZ moet nog spelen
dus we kunnen op 8 blijven staan!
Ajax heeft wel winst partij meer, maar ook een verlies partij... verder gaat het op de gelijke spelen!
u is rightquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe scheef jij kijkt, maar Ajax heeft er 13 gewonnen, AZ 16
neuh dat zal niet gebeuren denk ik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:22 schreef DoctorB het volgende:
Ajax-AZ discussies in een Tilburg topic:
Wats de diel met WillemII, gaan ze degraderen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Messenga het volgende:
Vrouwen die niet begrijpen dat voetbal eigenlijk de belangrijkste bijzaak in het leven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |