Nice! Dus als ik over een paar weken mn XBOX terugkrijg en een netwerkkabel erin prop kan ik m meteen weer terug sturen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Sjotime het volgende:
Hier ook een,........ trek maar aan de alarm bel
[ afbeelding ]
Ook echt nog geloven ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik trek het niet meer, ben het zat!
Wat precies?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja ik zit PES te spelen op m'n pc. En het speelt gewoon niet lekker.quote:
www.insdiegamer.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er de afgelopen tijd nog wat leuke race, sport of simulatiegames uitgekomen?
Over 2 weken Race Proquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er de afgelopen tijd nog wat leuke race, sport of simulatiegames uitgekomen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef Lyzio het volgende:
Lekkere update weer zeg. Ik heb gelukkig de netwerk-kabel er al weken uit hangen. Fallout 3 is een XBOX-redder!
Doet ie 't of doet ie 't niet, pjééééng [gitaargeluid]!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Update ging goed maar hij deed wel gek met installeren dus het was even spannend
Hoe bedoel je lage koers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook:
http://www.play.com/Games(...)llout-3/Product.html
en dan in Euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
En wat is dan het probleem?quote:
Ik vind het zo jammer, dat spellen soms nog zo minder zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem?
Schijnt een uitstekende racesim te zijn voor een console. Games van Simbin zien er altijd ruk uit, maar zijn gameplaytechnisch toch echt geweldig![]()
Of ben je bang dat je ineens niet meer kunt patsen met je tv
Dus deze ''HDMI geluids verbeterings update'' heeft jouw HDMI geluid gekaaidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Normaal doet het geluid het altijd bij mij via de HDMI. Nu opeens af en toe niet meer
De besturing? Of nog niet echt druk gehad? Kun je al wat zeggen over de hoeveelheid missies?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede indruk Halo Wars: Nog geen skirmish gespeeld, dat staat voor binnenkort op het program (kan het lekker rustig aan doen, alles verkennen, embargo zit er nog wel een tijdje op), spel is wel leuk, maar is tot nu toe echt heel weinig revolutionair.. FMV's zijn wel echt bloedje mooi!!
Werkt gewoon hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef SkyChat het volgende:
xbox.com ligt volgens mij ook plat, wel toevallig..
Dames geen paniek, dit zijn playtrade prijzen en geen play.com prijzen. Prijsverschil zit dus bij de leverancier die waarschijnlijk voor wereldwijde delivery meer rekent. Altijd maar dat bashen op play hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook:
http://www.play.com/Games(...)llout-3/Product.html
en dan in Euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Voor 25 euro kun je je grootmoeder naar Afrika sturen per post, mag hopen dat een game nét even goedkoper is? Playtrade of Play of desnoods TNT interesseert me overigens niet, dit ging om het verschil in Euro/Pond prijzen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Dames geen paniek, dit zijn playtrade prijzen en geen play.com prijzen. Prijsverschil zit dus bij de leverancier die waarschijnlijk voor wereldwijde delivery meer rekent. Altijd maar dat bashen op play hier
Ik heb het net al besteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
?
ga je wel of niet kopen, ik waarschijnlijk een 2e handsje. zal xbox live toch wel niet gebruiken
1,10 ongeveerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoeveel is een pond op dit moment waard dan?
Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3 binnen (2e hands), eens kijken of ik dit langer trek dan Oblivion.
Een maatje had m ook gekocht een tijdje terug, en die haat normaal gesproken RPGs, maar die vind m fantastisch en is helemaal om, dus het komt vast goed.
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
Serieus? Bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
omg, werkt dat echt?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
Denk er nog even over naquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?
quote:
en welke game rade jullie mij aan? ben aan het twijfel tussen fallout 3, fable 2 en gta 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Escape het volgende:
kan je met deze kabel : http://www.bol.com/nl/p/g(...)000027729/index.html
je xbox aansluiten op je lcd monitor? want ik zie daar een rode en een witte tulp voor audio denk ik maar ik heb gewoon 1 aansluiting voor geluid in mijn monitor, een groene..of zit er een verloop stukje bij?
Hmm, jammer. Tnx voor het antwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je die downloads gewoon zien als ISO's van hoe ze op de Xbox verschenen en worden ze gewoon via een soort emulator gespeeld. De specificaties van de ouwe Xbox game tellen dus en als GTA SA geen breedbeeld had, dan is dat nu ook niet.
Geldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoeveel is een pond op dit moment waard dan?
Waarom zou mijn gamerstag niet serieus zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
serieus?
Nee, maar jij loopt altijd te koop met dat je zo goed bent. Dus ik wil wel ff een wedstrijdje tegen je spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb iedergeval nog nooit fifa tegen je gespeeld
Wachten tot ie 'zwart' aan het worden is (je weet wel, die vorm waarin ze alleen door Elika geraakt kunnen worden), en tijdens dat zwart worden een Elika-aanval doen, met daarna gelijk een leuke combo. Zoals YXYAYYYB o.i.d. (uit mijn hoofd hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja is goed ik voeg je toe
Wie heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Loop je in het echt ook altijd weg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.quote:
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Jesse_ het volgende:
past de component kabel van de 360 eigenlijk ook op de gewone xbox?
Ja want die kan je manipulerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
Online ben ik echt GEEN koning met FIFA. Maar zodra ik tegen een maat speel op de bank win ik keihard.
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NL
Je moet alles wat AQuila zegt delen door 100. Dan kom je heel dichtbij de waarheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Ik speelde niet geconcentreerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Kan jij mij de fijne kneepkes van het vak leren ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik speelde niet geconcentreerd
Maar toch kom ik van 0-2 naar 3-2![]()
Toernooien enzo wint die bijna altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttigquote:
Af en toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttig
Ja, en die zitten er toch wel in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De setting spreekt mij ook wel aan, alleen schrikmomenten moet ik het niet zo van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |