abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_233740
Wel met het bank slopen! En met de correctie tegen Ruud ("met de banken mogen we niet verder gaan") uit de DBK. De ongehoorzaamheid toen ze (door Arjen) tot orde werden geroepen toen ze bezig waren zat uiteraard niet in deze uitzending.

En de inkoop besprekingen voor het Kerstdiner. Bart ging weer lekker tegen de kerstgedachte in, maar hij vindt een lekker etentje prima (hoewel dat elke dag kan). Ruud herhaalde zich met zijn mening over mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan en dan een tientje in het collectebakje doen.

Beelden van het badderen nadat ze die bank hebben gesloopt voor het vuur. Ruud in z'n onderbroek met zijn stukje rennen door de sneeuw! LOL. En dat 'in één woord geweldig' begint vervelend te worden, vind ik. Willem besprak met Ruud dat Bartje niet zo fit is. (Terwijl Bart in de keuken bezig was met boterhammen smeren). Ruud mag 'm best graag, en dat ie vindt dat Bart veranderd is (niet meer zo'n patser). Willem en Ruud gaan samen naar Paul de Leeuw. Dat stukje badscene zat dus wel in de uitzending. Willem over mensen die hem nomineerden. Ruud vraagt of Willem bang is voor de aandacht van de pers als ze uit huis gaan. Willem en Ruud zijn allebei wel bang. Willem heeft zijn inzichten ook wel uit de Telegraaf (er stond vaak in 'it's a jungle out there' of dergelijks). Ruud zegt dat het vreemd zou zijn als mensen tegen hem op zouden kijken. Willem hoopt dat mensen hem niet zullen verachten. Ik hoop het ook voor hem.

Ruud met de antwoorden van de quiz. Bart lacht hem recht in zijn bek uit (tenminste zo kwam het op mij over). Karin en Ruud zelf lachen mee. Zucht. Ik hou niet van sport op tv, zeker niet in zo'n quiz.

Nooooominaties. Door de vrouwelijke DBK stem. Eerst Ruud (met sneeuwpop hoedje), hij vindt Willem al vanaf het begin zijn maat en hij heeft een band met 'm. Helaas Ruud. Ruud wil graag voor de hoofdprijs gaan omdat ie sportman is. Willem nomineert niet Karin. Op de vraag wie denk je dat het populairst is zegt hij Bart en op rasse streden gevolgd door Ruud (dus de twee die hij nomineerde). Hij wil wel graag winnen. Bart nomineert Ruud niet. Omdat Ruud een goeie vriend van Bart is geworden. Bart wil dat Ruud wint, zonder twijfel. Karin nomineert Ruud en Bart. En Karin wil zelf graag winnen, zeg ze op de vraag wie zij wil dat er wint.

De cliffhanger: Willem spreekt Ruud over het feit dat Willem Ruud nomineerde.

* JayBee vond het lastig om te typen en de uitzending te kijken tegelijkertijd.

Niet zo'n geweldige uitzending. (De streamverslagen hadden alles al veel beter in beeld gebracht)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_233741
En nog kunnen we Willem er niet uit stemmen !!!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_233742
Willem heeft niemand genomineerd, maar zegt dat hij er twee moest kiezen. Toevallig zijn die twee wel volgens hem de twee die de meeste kans op de overwinning maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 20 December 1999).]

maandag 20 december 1999 @ 19:34:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_233743
Viel me op Bart weer als laatste genomineerde genoemd werd terwijl hij wel de meeste stemmen heeft.

Willem is bang dat hij geminacht wordt als hij uit het huis is....hij kan het wel eens bij het rechte eind hebben als ik zo de reacties van de afgelopen weken gelezen heb.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 19:36:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_233744
Willem is gewoon een achterbakse LUL! Weg met die man! Bah! Die man is populair bij precies TWEE mensen in Nederland: Karin en Ruud bij de rest NIET!

Wat een ONRECHT... boehoe....

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_233745
tja..de nominaties. Inderdaad balen dat Willem niet is genomineerd. Ik ben benieuwd wat de bewoners van Willem zullen vinden als ze thuis de banden van de afleveringen bekijken....
Ook vroeg ik me af of het iemand anders is opgevallen hoe vaak Willem het heeft over het uiterlijk van Bart. Hij maakt nu al een paar afleveringen achter elkaar opmerkingen in de trent van "het is een mooie jongen". Zou onze Willem jaloers zijn??
pi_233746
Brrrrrrrrr was echt erg het nomineren, ik wist het natuurlijk al maar om het weer te zien doen me . Maar ach uiteindelijk zal er 1 winnaar zijn en dat is niet Wipo. Ruud mag er om mij gelijk uit hoor.

Ik moet trouwens wel sportief zijn want Wipo ging wel goed in op het feit dat Bart het niet geheel eens was met de kerstboodschappen, hij maakte een nieuw lijstje en vroeg of Bart zich daar dan in kon vinden. Dat was dan ook het enige wat me van Wipo meeviel...

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233747
Ik lees het fok-forum altijd aandachtig en heb nog nooit gereageerd, omdat mijn mening altijd prima werd verwoord. Maar er moet me iets van het hart.

Wat een gore vieze hond is die matennaaier van een Willem, Ruudje uit tactisch oogpunt zijn maat verlinken, gadverdamme. Hij voelt zich daar echt de Jezus daar. Bah. Wat zullen Karin en Ruud schrikken als ze de beelden van die vieze hond terugzien en zo genaaid zijn. Dan is Willem weer vrienden kwijt, inclusief zijn eigen familie die hem ook een eikel vind.

Bah, Bart of Ruud for President!!!!!!!!!!!!

Die zijn tenminste wel eerlijk(Karin ook trouwens)

Frank

pi_233748
quote:
op 12-20-1999 om 07:36 PM schreef Arcee het volgende:
Willem is gewoon een achterbakse LUL! Weg met die man! Bah! Die man is populair bij precies TWEE mensen in Nederland: Karin en Ruud bij de rest NIET!

Ik was vandaag bij een client in Assen en helaas schijnt hij in het noorden ook redelijk populair te zijn. dit is natuurlijk vooral te dnaken aan het feit dat hij uit het noorden afkomstig is. Maar niet getreurd, hij kan weliswaar niet weggestemd worden, maarrr... we kunnen er met zijn allen voor zorgen dat hij in ieder geval niet wint. Daar heb ik best een peik voor over!!!!

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_233749
quote:
op 12-20-1999 om 06:57 PM schreef JayBee het volgende:

[JayBee vond het lastig om te typen en de uitzending te kijken tegelijkertijd]

Niet zo'n geweldige uitzending. (De streamverslagen hadden alles al veel beter in beeld gebracht)

JayBee, thanks

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 20 December 1999).]

maandag 20 december 1999 @ 19:46:00 #11
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_233750
quote:
op 12-20-1999 om 07:29 PM schreef Big Brother het volgende:
Willem heeft niemand genomineerd, maar zegt dat hij er twee moest kiezen. Toevallig zijn die twee wel volgens hem de twee die de meeste kans op de overwinning maken.

I rest my case.......is die vent sluw of niet? de 2 populairste nomineren zodat hij meer kans maakt als hij overblijft.

Ruud komt er nu ook achter hoe W. in mekaar zit. Helaas te laat

En dan hoor je W. zeggen dat hij bang is op zijn overspel aangekeken te worden als hij eruit komt. Da's m.i. peanuts bij wat hem te wachten staat als behalve half nederland ook de overige bewoners hem achter hun rug om in aktie zien.

Of ie wint (god forbid)of niet, ik zou niet graag in zijn schoenen staan als ie dit straks in ieder interview op zijn bordje krijgt.

live life in beats per minute
  maandag 20 december 1999 @ 19:47:00 #12
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_233751
GATVERDAMME.

Wat wordt ik KOTS en KOTS miseelijk van die gore, achterbakse KLOOTZAK Willem zeg...

ARRRRGHH WALGELIJK...

Hij manipuleert IEDEREEN... Zodra er even iemand weg loopt, en hij zit alleen met wie dan ook gaat tie meteen over die persoon praten... En nooit echt direct-negatief: nee, hij laat altijd eerst de ander iets negatiefs zeggen over iemand... En dan stemt hij altijd toe...

Ik zou me echt schamen als ik Willem persoonlijk kende: stel je voor dat het je familie is zeg... GATVER...

Anyways; ik denk dat we vaarwel mogen zeggen tegen Ruud... En ik hoop dat Bart wint...

(heerlijk: effe Willem uitkafferen op dit forum...)

Groeten!

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_233752
Bart wilt dat Ruud wint ? Regelen we dat. Gaat Bart er donderdag uit, kan de rest lekker kerst vieren.

Zo, het kwam er weer eens mooi uit in het Bad. Jaybee schreef het al: Willem zegt: "Ik hoop dat ze me niet verachten. Dit heeft mij goed gedaan, heeft haar (tessa) rust gegeven" En hij zei de magische woorden:. "Ik heb haar bedrogen" Mooie woorden, maar is niet de reden waarom Fokkers zich tegen hem keren.
Ik snap ook ineens waarom die familie zo duf overkwam. Die relateren het natuurlijk wel aan Tessa!

Wel scherp in de dagboekkamer. Zet Bart hoog in, gevolgd door Ruud. Kort daarachter plaatst hij Karin. Zichzelf dus waarschijnlijk achteraan.

Ik vond overigens alle redenen in de dagboekkamer KUL. Behalve die van Ruud: het drammen om het drammen !

Blijft zich verbazen
  maandag 20 december 1999 @ 19:49:00 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_233753
En we kunnen Willem er weer niet uitstemmen. Laat, veel te laat, gaat het Ruud nu duidelijk geworden hoe zijn 'maat' in elkaar steekt.

Overduidelijk was hoe Bart, Ruud en Karin NIET degene nomineerden waarmee ze (dachten dat ze) het beste kunnen opschieten, terwijl Willem degenen nomineerde die hij als zijn grootste concurrenten beschouwd. Slim, dat zeker, maar ik wil hier een al eerder geuite kreet graag even herhalen.
"Je bent een RUND als je Willem die 250.000 gulden gunt!"
Wat een galbak (excusez le mot). En dan nog tegen Ruud zeggen dat het niet alleen zíjn stem was die hem op de nominatieplaats gezet had. Natuurlijk wel! Dat Karin hem zou nomineren zal Ruud echt wel verwacht hebben, maar zijn 'maatje' Willem, nee dat had hij nooit verwacht. Maar het is te laat Ruud, veel te laat.

Wat mij betreft gaat Karin er nu uit en laten we er daarna in godsnaam voor zorgen dat Bart of Ruud wint. Die gun ik het allebei wel.

Ongetwijfeld zullen allerlei Willem-fans nu weer over me heen vallen, maar dat kan me niet schelen. Ik word echt misselijk van die man.

* Jane is misselijk!.

------------------
Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 20 December 1999).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 20 december 1999 @ 19:53:00 #15
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_233754
quote:
op 12-20-1999 om 07:36 PM schreef G het volgende:
tja..de nominaties. Inderdaad balen dat Willem niet is genomineerd. Ik ben benieuwd wat de bewoners van Willem zullen vinden als ze thuis de banden van de afleveringen bekijken....
Ook vroeg ik me af of het iemand anders is opgevallen hoe vaak Willem het heeft over het uiterlijk van Bart. Hij maakt nu al een paar afleveringen achter elkaar opmerkingen in de trent van "het is een mooie jongen". Zou onze Willem jaloers zijn??

zou je denken G?....weet het wel zeker

zelden zo'n klassieke naaipartijgezien vandaag, iemand een rode kaart aansmeren is er nix bij. Eerst lekker aanpappen bij Ruud en vooral nog ff benadrukken dat Bart toch maar weg moet, niet in zoveel woorden natuurlijk, was het maar waar. Vervolgens Ruud zelf wel nomineren.....pffffff.....ik wist dat ie redelijk achterbaks was maar dit Gelukkig heeft hij zijn eigen graf allang gegraven, aan zijn reactie te zien bij de nominaties weet hij dat zelf ook....kan haast niet wachten op het moment dat Bart wint, alle camera's op Willem!!!! please!!!!

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  maandag 20 december 1999 @ 19:54:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_233755
De reactie van de DBK kwam op tv toch een stuk milder over dan uit de streams bleek, VOO deed het voorkomen alsof ze het slopen van de bankjes zelf ook wel leuk vond.

Ik vond Willem erg stil bij de uitslag van de nominaties, hij leek niet erg opgelucht.

En over het terugzien van de banden wat hier een paar keer genoemd is:
Ik denk dat de bewoners inderdaad zullen schrikken als ze later de banden bekijken en dan niet alleen vanwege hoe Willem neer gezet is door VOO maar ook wat VOO "gemaakt" heeft van het materiaal. Als Willem echt al die weken zo erg was als hier beschreven staat dan was hij nog vaker genomineerd geweest dan Bart.

Ik vond Karin wel eerlijk dat ze wil winnen. Stel dat Willem dat gezegd had, dan was het forum te klein.
------------------
Húúúú, ik zie door de (kerst)bomen het enge bos niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Bor (Datum 20 December 1999).]

Terug uit het enge bos
pi_233756
De avond voor de dag van de nominaties gooit Willem er nog een schepje bovenop.."Bart is wel een patsertje hoor" En laat Ruud doorschemeren dat zij toch meer op één lijn liggen...

Der Rudie...zo trouw als een hond, wil bij het nomineren zijn 'maatje' Willem niet laten vallen...
Willem daarintegen stemt keihard de concurentie weg!!

Daarom zal ik Karin wegstemmen, zodat Willem er ook de laatste dagen met zijn grote concurenten zit!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

Redactie Frontpage maandag 20 december 1999 @ 19:54:00 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_233757
quote:
op 12-20-1999 om 07:40 PM schreef miss moneypenny het volgende:
We kunnen er met zijn allen voor zorgen dat hij in ieder geval niet wint. Daar heb ik best een piek voor over!!!!

Danny heeft uitgerekend dat het zo'n 4,5 minuut duurt, 1 x bellen. Je kan het in 3,5 minuut doen. Ik had willen bellen op Willem
helaas. het is mij om het even wie er nu uitgaat, ik had Willem er uit willen hebben.

maandag 20 december 1999 @ 19:56:00 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_233758
quote:
op 12-20-1999 om 07:38 PM schreef FokFace het volgende:
Ik lees het fok-forum altijd aandachtig en heb nog nooit gereageerd, omdat mijn mening altijd prima werd verwoord. Maar er moet me iets van het hart.

Wat een gore vieze hond is die matennaaier van een Willem, Ruudje uit tactisch oogpunt zijn maat verlinken, gadverdamme. Hij voelt zich daar echt de Jezus daar. Bah. Wat zullen Karin en Ruud schrikken als ze de beelden van die vieze hond terugzien en zo genaaid zijn. Dan is Willem weer vrienden kwijt, inclusief zijn eigen familie die hem ook een eikel vind.

Bah, Bart of Ruud for President!!!!!!!!!!!!

Die zijn tenminste wel eerlijk(Karin ook trouwens)

Frank

En lucht het op Frank!

pi_233759
Ik kan (wil) dat gezicht van die Willem niet meer zien !
Wat een verschrikkelijke manipulator. Ik denk dat hij vergeet dat hij door de kamera’s in de gaten gehouden wordt. Wij zien wel allemaal dat hij de boel beduveld.
Hij zal daar wel achter komen als ie er uitkomt, hoe er over ‘m gedacht wordt. Ik ben benieuwd of hij nog door z’n leerlingen, familie, kennissen gerespecteerd wordt.

Wat zal Ruud , als hij de beelden terug ziet, zichzelf voor z’n kop schieten dat hij Willem niet heeft genomineerd, en als hij ziet hoe Bart over hem denkt !

Van alles is weer waardeloos

maandag 20 december 1999 @ 19:58:00 #21
2180 Avia
FOK-Member
pi_233760
jongens, volgens de laatste peilingen staat Karin het hoogst genoteerd om eruit te gaan, gevolgd door Ruud en Bart.
Bart rules!!!

Zijne koninklijke schijnheiligheid Willem verliest mooi van Bart straks, wedden?

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_233761
Wat een vooroordeel!!! Dat mensen uit het noorden Willem alleen maar leuk vinden! Nou ik kan maar een ding over hem zeggen: euhhh hoe doe je zo'n kots smiley?? Ach newbie he? Enniewee, ik ben het met iedereen eens: WILLEM SUCKS!!!!!
"Ik zit niet meer op de voetbal"
pi_233762
Een voordeel van het achterbakse gedoe van W. is dat we weer leuke TV krijgen. Ruud zal dit niet zomaar vergeten, hij is een sportman, je maat naaien is erg onsportief. Zoites als je team in de steek laten. Wat Cyrille deed bij Showbizcity. W. krijgt het de komende tijd denk ik erg moeilijk. Hij trekt naar K. toe, die gaat eruit en dan is hetW. tegen R. en B. Helaas moet ik het einde opnemen!!! Ruud mag winnen, die gun ik het financieel wel!
Correct me if I´m wrong!!
  maandag 20 december 1999 @ 20:05:00 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_233763
[quote]op 12-20-1999 om 07:58 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik kan (wil) dat gezicht van die Willem niet meer zien !
Wat een verschrikkelijke manipulator. Ik denk dat hij vergeet dat hij door de kamera’s in de gaten gehouden wordt. Wij zien wel allemaal dat hij de boel beduveld.
Hij zal daar wel achter komen als ie er uitkomt, hoe er over ‘m gedacht wordt. Ik ben benieuwd of hij nog door z’n leerlingen, familie, kennissen gerespecteerd wordt.

Ik denk dat hij het lesgeven wel kan vergeten die heeft straks geen leven meer!

Wat zal Ruud , als hij de beelden terug ziet, zichzelf voor z’n kop schieten dat hij Willem niet heeft genomineerd, en als hij ziet hoe Bart over hem denkt !

Zal dan uiteindelijk ook tot zijn botte hersens doordringen hoe naief hij is!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 20:06:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_233764
quote:
op 12-20-1999 om 07:58 PM schreef Avia het volgende:
jongens, volgens de laatste peilingen staat Karin het hoogst genoteerd om eruit te gaan, gevolgd door Ruud en Bart.
Bart rules!!!

Welke peiling? FF linkje posten graag.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')