quote:
Hij voelt zich daar echt de Jezus daar.
PRECIES!!! Absoluut!! Hij loopt er bij zo van: kijk mij 's populair zijn hier, ik ben de Big Brother Godfather. Nou, hij is gewoon de Big Brother Matenaaier! De Big Brother Mazzelpik! De Big Brother Stiekemurd! De Achterbakse Big Brother Lul! De Big Mother Brother Fucker! Etc, etc...
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 08:01 PM schreef DeeDee het volgende:
Wat een vooroordeel!!! Dat mensen uit het noorden Willem alleen maar leuk vinden! Nou ik kan maar een ding over hem zeggen: euhhh hoe doe je zo'n kots smiley?? Ach newbie he? Enniewee, ik ben het met iedereen eens: WILLEM SUCKS!!!!!
Stemmen kan inmiddels ook via de polls op www.veronica.nl
Let Bart win!!!
Snik... Ik moet toegeven Willem is slim. Gewoon glashard de 2 concurrenten er uit stemmen.
Snik... Waarom manipuleerd Voo altijd maar nu niet?... snik ik baal heel erg
Oliebo, baal jij ook zo?
------------------
Greetz Tina
[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 20 December 1999).]
Bewaar die zakdoek voor Willem als ie er uit komt, heeft hij vast nodig.
quote:
op 12-20-1999 om 08:12 PM schreef Arcee het volgende:
PRECIES!!! Absoluut!! Hij loopt er bij zo van: kijk mij 's populair zijn hier, ik ben de Big Brother Godfather. Nou, hij is gewoon de Big Brother Matenaaier! De Big Brother Mazzelpik! De Big Brother Stiekemurd! De Achterbakse Big Brother Lul! De Big Mother Brother Fucker! Etc, etc...Totaal off topic: wat ontzettend leuk dat poesje met die sneeuw hoe doe je dat?
Ik denk verder dat Willem ontzettend op z'n bek gaat tijdens de laatste nominatieronde. Ik hoop dat ze dan gelijk de uitslag aan hem laten zien. Dit in de hoop dat 100% van de kijkers hem niet kiest.
Brrrrrrrr
Niet zijn stem? Op zeker zijn stem!
Werd weer boos, kon het niet laten.
quote:
op 12-20-1999 om 08:24 PM schreef tina het volgende:
Oliebol, baal jij ook zo?
(1) Proberen Ruud weer voor zich te winnen - zal aan de oppervlakte wel vrij makkelijk gaan denk ik (i.v.m. confrontatiemijdend gedrag van Ruud), maar ik zie Ruud er ook wel voor aan om Willem nooit meer echt te vertrouwen.
(2) Proberen zijn schuldgevoel over het als enige niet genomineerd zijn weg te werken door zijn medebewoners bemoedigend toe te spreken (- ach joh, dan ben je toch lekker thuis met de Kerst, Karin; ik zou het helemaal niet erg vinden hoor als ik naar huis moest) en supermaaltijden (nou ja)te bereiden (in zijn ogen sowiezo zijn enige bestaansrecht).
Maar bovenal:
(3) Een strategie bepalen voor de overgebleven dagen. Want, ok, hij zit bij de laatste drie, maar daarmee is hij er nog niet! Het bewerken van je medebewoners is één ding, het bewerken van het Nederlands publiek is iets heel anders. Ik denk ook dat deze gedachte door Willems hoofd schoot bij het horen van de nominaties - vandaar de weinig uitbundige reactie.
En naar zijn strategie ben ik echt ontzettend benieuwd. Hoe gaat hij proberen het Nederlands publiek voor zich te winnen? Ik zie globaal 3 manieren:
(1) de overgebleven concurrenten het huis uit werken --> geen concurrentie betekent geen keus dus maar 1 winnaar. Expres geen shag bestellen om Bart te pesten? Op Karins moedergevoel inpraten? Het bad lekprikken? De voetbal lekprikken... Al met al heeft hij weinig kans denk ik, op deze manier.
(2)zichzelf aantrekkelijker maken voor het Nederlands publiek. Tja, de hele dag fitnessen zodat hij ook met een blote bast door het huis kan paraderen? Een nog (!) leukere quiz verzinnen dan Ruud? Nog (!)lekkerder koken? Nog zo'n superkookles? Meer stoere seksverhalen? Algemeen beschaafd Nederlands praten? Niet meer fluisteren? Ook hier schat ik zijn kansen beperkt in...
(3)zijn concurrenten minder aantrekkelijk maken voor het publiek. Tijdens nachtelijke roddelsessies proberen zijn concurrenten belastende informatie over zichzelf bloot te geven. Als iedereen slaapt monologen houden tegen de camera over ieders slechte eigenschappen. Bart kaal scheren als hij slaapt.
Ja, ik denk dat hier zijn beste kansen liggen. Maar dan nog... het zou mij ontzettend verbazen als hij binnen een week zichzelf weet te transformeren tot BB winnaar. Aan de andere kant, de bewoners zijn er ook ingetrapt, dus waarom dan ook niet de gemiddelde televisiekijker?
Ik ben heeeel benieuwd! Willem, ik houd je in de gaten.
Ik huil met je mee.
quote:
op 12-20-1999 om 08:31 PM schreef Bor het volgende:
Niet alleen Willem nomineerde zijn concurrenten, Karin had dezelfde namen genoemd en gaf zelfs aan dat ze zelf wil winnen. Waarom dan alleen zo negatief over Willem?
Da's heel simpel, Bor. Karin is er EERLIJK en Willem is een achterbakse HUICHELAAR, die het achter de ellebogen heeft. Voel je 't verschil?
(P.S. Ja, ik weet dat dat 3 keer hetzelfde was over Willem (achterbaks/huichelaar/achter de ellebogen), maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen.)
Re heeft een prima topic aangemaakt over het gedrag van Willem in de laatste tien dagen.
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002943.html
quote:........
op 12-20-1999 om 07:54 PM schreef Bor het volgende:
Ik vond Willem erg stil bij de uitslag van de nominaties, hij leek niet erg opgelucht.
.....
Ik vond Karin wel eerlijk dat ze wil winnen. Stel dat Willem dat gezegd had, dan was het forum te klein.
Wellicht heb ik niet alleen gekeken maar ook zelf dingen erbij verzonnen? Volgens mij gaf W. opdezelfde vraag ook hetzelfde antwoord als Karin. Of begrijp ik je opmerking helemaal verkeerd
Ook het niet erg opgelucht lijken van W. kwam bij mij totaal anders over: Hij zat echt zijn best te doen op een neutraal gezicht terwijl hij van binnen zo ongeveer ontplofte van triomf!!!
I did it, I did it, ze zijn er allemaal ingetrapt........)>
Maar goed, de VOO-manipulaties hebben op mij ook hun uitwerking niet gemist, mijn mening over W. is inmiddels sterk gekleurd.
quote:
Totaal off topic: wat ontzettend leuk dat poesje met die sneeuw hoe doe je dat?
hihi... ja, leuk hè? Ik vind 'm zelf ook wel erg geslaagd.
Dat is die kat uit een reclame van 2 jaar geleden ofzo. Heb ik wat snapshots van gemaakt en van die snapshots weer een animated GIF (met de Animation Shop van Paint Shop Pro 6). Zijn 7 plaatjes in totaal.
Bedankt voor het compliment trouwens.
quote:
op 12-20-1999 om 07:27 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
En nog kunnen we Willem er niet uit stemmen!!!
* Breuls deelt deze mening compleet.
Mijn 2e gedachte NA de uitzending was:"ja, ook ik zie strax Ruud en Willem samen in zo'n luier een nieuw SIRE filmpje tegen vandalisme doen.
Mijn 3e gedachte is, als ik niet op Willem kan stemmen, wie moet er dan uit om Willem een K*T tijd te bezorgen, maar jah, das weer sneu voor Karin...............alhoewel.....
Mijn 4e gedachte is, Als Ruud blijft, en héél misschien zou winnen, dan krijgt Willem óók een bedrag
(dat heeft ie al afgesproken met Ruud)
.........
quote:
op 12-20-1999 om 08:57 PM schreef misterDre het volgende:
Treur niet mensen, het mooiste moet namelijk nog komen...want wat is er nou mooier om te zien dan Willem zijn gezicht als Bart (zijn grote rivaal)wint. Zo dicht bij die 250K en niet gehaald want Willem wordt tweede erger kan toch niet.![]()
Bedankt dat je ons probeert op te peppen, maar ik had willem toch liever donderdag al zien gaan. Weg is weg denk ik dan...
Dat hij nu Bart en Ruud tegen zich heeft kan ook in zijn voordeel werken, nederlanders willen wel eens op de underdog stemmen
* Pinball voelt de bui al hangen...
quote:
op 12-20-1999 om 08:57 PM schreef misterDre het volgende:
Treur niet mensen, het mooiste moet namelijk nog komen...want wat is er nou mooier om te zien dan Willem zijn gezicht als Bart (zijn grote rivaal)wint. Zo dicht bij die 250K en niet gehaald want Willem wordt tweede erger kan toch niet.
Onzin, Willem weet wel dat Bart populairder is dan hij, dus het zal echt niet als een verrassing komen als Bart wint.
quote:
op 12-20-1999 om 09:01 PM schreef Quenda het volgende:Mijn 4e gedachte is, Als Ruud blijft, en héél misschien zou winnen, dan krijgt Willem óók een bedrag
(dat heeft ie al afgesproken met Ruud)
.........
Ja , en als Willemke wint krijgt Ruud niets (hem kennende , wel beloven niet doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |