Lol van Someren is denk ik de populairste dj van Veronicaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:32 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
wordt
[ afbeelding ]
[..]
Robert JensenJan Paparazzi
![]()
Daar gaat m'n vaste ochtendshow-in-de-auto MogguhrickWat mij betreft brengen ze Middagrick terug en flikkeren ze Van Someren uit de ether.
Tja, die hihi-haha-lolbroekenshow met sexgrappen en gejodel is aan mij niet besteed, en ik hou niet van z'n TROS-stem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol van Someren is denk ik de populairste dj van Veronica
Dan hed je pech, Robbie van Someren is de held van Veronicaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:13 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, die hihi-haha-lolbroekenshow met sexgrappen en gejodel is aan mij niet besteed, en ik hou niet van z'n TROS-stem.
Precies wat ik net riep, toen ik het hoorde....gatver gatver gatver!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef WheeleE het volgende:
Nou moet ik m'n wekkerradio weer heel voorzichtig proberen op een andere zender te krijgen. Lang op MoggeRick gehad, maar Jensen trek ik niet als ik net wakker ben.
Alleen Jensen zou ik nog wel overleven, voor dat halve uurtje snoozen. Het is de combinatie met Paparazzi die het vervelend maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies wat ik net riep, toen ik het hoorde....gatver gatver gatver!
Van het idee: wakker worden met Jensen krijg ik nu al een ochtendhumeur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |