SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem bij conosleshop besteld en zo ja kwam hij met de gewone post of belde er iemand aan????quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef Rikketik het volgende:
Oeh, ik heb hem binnen. Ik durf hem alleen niet te spelen, ik ben bang dat de magie dan weg gaat.
Van de andere kant werd ik wel opgewonden van de manual, dat heb ik ook niet bij iedere game.
Oke thnx!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb 'm van consoleshop inderdaad. En hij werd gewoon door de brievenbus gegooid, daar is hij dun genoeg voor.
Voor de PS3 is mijn consoleshop versie ook in het Frans.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef Cid het volgende:
Hier ook mensen met een franse versie van consoleshop.nl?Hoop dat mijn UK order niet in het frans is
In elk geval beter dan de D-pad, maar het is niet ideaal, nee. Ligt het nou aan mij of is dat kreng zo onnauwkeurig als de ziekte? Dragon Punches gaan nog wel, Ultra's zijn echter een stuk moeilijk om eruit te toveren.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:17 schreef Blaetman het volgende:
Heel mn duim gaat eraan van die pook van de standaard xbox controllert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |