quote:
Ik heb je een PM gestuurd. Als je je eerste post edit dan haal ik mijne weg.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
Laat iemand maar met een OP komen en ik post hem
game on
Ook een goed idee. Vul maar aan TS.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Sjotime het volgende:
Misschien leuk om Gamertags en of PSN namen in de OP te zetten voor toekomstige gevechten!
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgever/ontwikkelaar: [ afbeelding ]
Platform: X360, PS3 en PC
Genre: Meppen, schoppen, spugen, bijten.
Release: 20 Februari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omschrijving:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.
Details:
- "Gestileerde" 3D-omgevingen en characters.
- Traditionele "2D" Street Fighter six-button gameplay.
- Classic Street Fighter characters herontworpen voor een nieuwe generatie gamers, inclusief de orginele Street Fighter II cast.
- Nieuwe vechters: vrouwelijke superspion Crimson Viper, "lucha libre" worstelaar El Fuerte, mixed martial artist Abel en veel meer!
- Nieuwe special moves welke menig Street Fighter fan wildste verbeelding overschrijdt, inclusief Focus Attacks, Super Combos, en het "revenge-fueled" Ultra Combo systeem.
- Verbijsteringwekkende lokaties nooit eerder vertoond in een Street Fighter game.
- Nieuwe gameplay elementen welke uitdagingen biedt voor zowel ervaren Street Fighter veteranen als nieuwkomers.
Trailer:
Ook die met Jean Claude van Damme niet??quote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef ImmovableMind het volgende:
Xbox Live: Immovable Mind
Ik ga ook voor de normale versie. Zeker gezien ik de TE stick heb gepreorderd, deze zijn duur zat. Tevens weet ik haast zeker dat die costumes op de korte termijn voor iedereen beschikbaar worden gesteld via DLC.
Street Fighter films heb ik nooit goed gevonden en het beeldje ziet er ook matig uit. Enige interessante is de guide maar daar staan ook alleen een move list in aangezien de diepere gameplay aspecten nog niet ontrafelt zijn.
Nee die film was gewoon TE lelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ook die met Jean Claude van Damme niet??
Het spel ook,.... die uppercut van Sagatquote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee die film was gewoon TE lelijk
Neeee die kende ik nog nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het spel ook,.... die uppercut van Sagat
[ afbeelding ]
Hoe meer fout spellen ik tegen kom, hoe meer ik de goede games waardeerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef neo2000 het volgende:
Topic met potentie, kom je met die foute SF "game" aanzetten.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoe meer fout spellen ik tegen kom, hoe meer ik de goede games waardeer![]()
En een beetje gamegeschiedenis kan geen kwaad lijkt me
Dan moet je het eerste vliegtuig naar Japan pakken. Met een dagje ben je er en kun je meteen de arcadehal in duiken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef sjimz het volgende:
Ik heb geen zin meer om nog 2 weken te wachten
Street fighter: the movie: the game. Dus een game van een film van een game maken. Hoe stoer is dat.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=349539
Kan dan wel van Akklaim vandaan komen, maar het benadert de kwaliteit van MK echt niet. WTF.. Die moves.. Die AI (CPU die gewoon consequent elke keer dezelfde moves achter elkaar doetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Street fighter: the movie: the game. Dus een game van een film van een game maken. Hoe stoer is dat.![]()
Overigens gemaakt door Akklaim, de makers van Mortal Kombat, omdat MK toen erg populair was. Hadden ze er fatalities ingedaan dan was deze game wel aangeslagen (onder de n00bs).
Dit is het enige deel wat ik nooit echt heb gespeeld. Prolly omdat ik geen PSX had in die tijd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn die derde poster is geweldig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |