abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:50:53 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65647363
Laat iemand maar met een OP komen en ik post hem

game on
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65647397

Uitgever/ontwikkelaar:
Platform: X360, PS3 en PC
Genre: Meppen, schoppen, spugen, bijten.
Release: 20 Februari

Omschrijving:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.

Details:
- "Gestileerde" 3D-omgevingen en characters.
- Traditionele "2D" Street Fighter six-button gameplay.
- Classic Street Fighter characters herontworpen voor een nieuwe generatie gamers, inclusief de orginele Street Fighter II cast.
- Nieuwe vechters: vrouwelijke superspion Crimson Viper, "lucha libre" worstelaar El Fuerte, mixed martial artist Abel en veel meer!
- Nieuwe special moves welke menig Street Fighter fan wildste verbeelding overschrijdt, inclusief Focus Attacks, Super Combos, en het "revenge-fueled" Ultra Combo systeem.
- Verbijsteringwekkende lokaties nooit eerder vertoond in een Street Fighter game.
- Nieuwe gameplay elementen welke uitdagingen biedt voor zowel ervaren Street Fighter veteranen als nieuwkomers.

Trailer:

[ Bericht 98% gewijzigd door Mrakz0r op 02-02-2009 10:52:17 ]
pi_65647490
Street Finder Post

I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:57:24 #4
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65647521
Nog iets meer dan twee weken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:59:10 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65647561
word een toffe game
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_65647583
Misschien leuk om Gamertags en of PSN namen in de OP te zetten voor toekomstige gevechten!
pi_65647713
  maandag 2 februari 2009 @ 10:14:23 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_65648032
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_65648341
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 10:26:35 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65648359
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
pi_65649059
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
Laat iemand maar met een OP komen en ik post hem

game on
Ik heb je een PM gestuurd. Als je je eerste post edit dan haal ik mijne weg.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Sjotime het volgende:
Misschien leuk om Gamertags en of PSN namen in de OP te zetten voor toekomstige gevechten!
Ook een goed idee. Vul maar aan TS.

PSN: Mrakz0r
pi_65649385
nog ff en dan een xbox halen! ik baal ervan dat er geen bundel van uit komt.
pi_65649495
Meer info Collector's Edition:

Dus... 5 alternate costumes. Ben benieuwd.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:11:27 #14
171357 Rikketik
pi_65649528
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de CE ga halen.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 11:13:57 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65649596
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]

Uitgever/ontwikkelaar: [ afbeelding ]
Platform: X360, PS3 en PC
Genre: Meppen, schoppen, spugen, bijten.
Release: 20 Februari

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Omschrijving:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.

Details:
- "Gestileerde" 3D-omgevingen en characters.
- Traditionele "2D" Street Fighter six-button gameplay.
- Classic Street Fighter characters herontworpen voor een nieuwe generatie gamers, inclusief de orginele Street Fighter II cast.
- Nieuwe vechters: vrouwelijke superspion Crimson Viper, "lucha libre" worstelaar El Fuerte, mixed martial artist Abel en veel meer!
- Nieuwe special moves welke menig Street Fighter fan wildste verbeelding overschrijdt, inclusief Focus Attacks, Super Combos, en het "revenge-fueled" Ultra Combo systeem.
- Verbijsteringwekkende lokaties nooit eerder vertoond in een Street Fighter game.
- Nieuwe gameplay elementen welke uitdagingen biedt voor zowel ervaren Street Fighter veteranen als nieuwkomers.

Trailer:

dat dus
pi_65649713
Ik ga dan toch voor de alternates van Cammy, Chun li, Zangief, Viper en Balrog denk ik.

Hoewel Sagat, FeiLong en Guile's alternates ook redelijk tof zijn.
pi_65650611
Ik vind de CE erg prijzig,.... ga voor de normale 360 versie!
pi_65651409
Eindelijk weer een game met gewoon een simpel concept maar oh zo verslavend
pi_65651499
Op mn verjaardag, wat een vet cadeau
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_65652131
Xbox Live: Immovable Mind

Ik ga ook voor de normale versie. Zeker gezien ik de TE stick heb gepreorderd, deze zijn duur zat. Tevens weet ik haast zeker dat die costumes op de korte termijn voor iedereen beschikbaar worden gesteld via DLC.

Street Fighter films heb ik nooit goed gevonden en het beeldje ziet er ook matig uit. Enige interessante is de guide maar daar staan ook alleen een move list in aangezien de diepere gameplay aspecten nog niet ontrafelt zijn.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_65653477
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef ImmovableMind het volgende:
Xbox Live: Immovable Mind

Ik ga ook voor de normale versie. Zeker gezien ik de TE stick heb gepreorderd, deze zijn duur zat. Tevens weet ik haast zeker dat die costumes op de korte termijn voor iedereen beschikbaar worden gesteld via DLC.

Street Fighter films heb ik nooit goed gevonden en het beeldje ziet er ook matig uit. Enige interessante is de guide maar daar staan ook alleen een move list in aangezien de diepere gameplay aspecten nog niet ontrafelt zijn.
Ook die met Jean Claude van Damme niet??
pi_65653571
Alleen die is super goed
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_65653628
Maar ff zonder gein. Ik vond die anime film wel erg dope hoor (die eerste, dus niet van zero/alpha)
  maandag 2 februari 2009 @ 13:53:32 #24
171357 Rikketik
pi_65654979
Ik zou eigenlijk alleen de CE kopen voor de action figure, maar die kun je ook gewoon los in de winkel kopen. Misschien niet dezelfde, maar er zijn zat alternatieven.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:30:19 #25
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_65660850
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Ook die met Jean Claude van Damme niet??
Nee die film was gewoon TE lelijk
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')