abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65792515
oja, en de visums dus van te voren regelen.....moet je dus wel een btje bekijken vante voren wannneer je waar wil zijn en hoe lang...
pi_65798911
Lijkt me ook nog wel eens een keer een idee zo'n trip te maken, bedankt voor de tips.
pi_65839443
Vanaf Ulaan Bator kan je altijd nog, als je geen tickets meer kunt krijgen, de trein naar de grens nemen en dan de (nacht)bus naar Peking.

Zelf in 2007 bij Tiaratours geboekt, ging begin november (ga iig buiten het hoogseizoen, een trein vol toeristen is geen ruk aan) en betaalde iets van 1200 euro inclusief vlucht, visa, overnachtingen in Moskou en Ulaan bator, ophalen van het vliegveld en station etc. Zou ik nu niet meer doen, maar omdat het voor mij een begin was, wel ff lekker.

Overigens hoorde ik in Peking van mensen die in St. Petersburg begonnen waren, dat die stad een stuk leuker (ja, en westerser, misschien daardoor) is dan Moskou. De prijzen in Moskou vielen mij overigens redelijk tegen ...
  maandag 9 februari 2009 @ 21:30:21 #29
66261 0033
3.14159265456295141.3
pi_65894635
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:39 schreef mi-tje het volgende:
oja, en de visums dus van te voren regelen.....moet je dus wel een btje bekijken vante voren wannneer je waar wil zijn en hoe lang...
Voor Rusland moet je vantevoren wel in en uitreis data opgeven maar je zult waarschijnlijk in Rusland beginnen dus die datum weet je al, daarna hoef je alleen te zorgen dat je voor of op de uitreis datum het land weer verlaat. Voor Mongolie hoef je geen datums te prikken, die is gewoon 30 dagen na binnenkomst geldig.
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 22:14:31 #30
73911 ultra_ivo
pi_65896497
Je inreisdatum gewoon wat te vroeg opgeven dan gaat ook dat goed.
pi_69596372
Even een schopje omhoog, ik wil volgend jaar graag Trans-Mongolië van St Petersburg of Moskou naar Peking in een week of 5.
Daarbij wil ik de treinkaartjes van te voren vastzetten en de rest (transfers/overnachtingen/excursies) ter plaatse regelen. Ik reis alleen en wil graag Platzkart reizen, maar kan je in Nederland die kaartjes ook reserveren? Het enige wat ik bij Trans Sputnik zie is 1e en 2e klas, geen 3e klasse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')