Hoezo heeft het bij 10 gedeeld door de helft dan wel betrekking op 10?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie komt me helpen tegen deze 2 rekenwonders?![]()
Bij 2 keer de helft heeft 'de helft' toch nooit betrekking op 2??
Twee keer de helft is tweequote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie komt me helpen tegen deze 2 rekenwonders?![]()
Bij 2 keer de helft heeft 'de helft' toch nooit betrekking op 2??
Dat heeft weer met Nederlands te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo heeft het bij 10 gedeeld door de helft dat wel betrekking op 10?
We gaan gewoon ploegendienst draaienquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Bot13 het volgende:
Mr. Houdoe, ik kom je stokje wel overnemen, als je echt wil gaan slapen. Godverdomme
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:18 schreef Siniti het volgende:
Dus de helft moet altijd ergens aan gerelateerd zijn, dus de vraagstelling klopt niet, dus het twee keer de helft dat mij heeft gebrainwashd klopt niet
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ikquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ik)
Tadaa!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef BOVICE het volgende:
Twee keer de helft = het oorspronkelijke getal
Twee keer een half = 1.
Ik hoop dat het zo isquote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
heeft nou niemand door dat meddo gewoon jullie op de kast aan het zetten is
Ik had helemaal niet gestemdquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar jij was zeker wel een van de 2 Meddo-stemmers? (Waarvan Meddo zelf de andere is denk ik)
Sorry manquote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kansloze kankerkneuzen zijn jullie toch ook, allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |