Hoe de fuck doe je datquote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik leerde vroeger van mijn moeder dat ik met het schaven van kaas van me af moest schaven.
Maar dat ben ik.
Lol hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik leerde vroeger van mijn moeder dat ik met het schaven van kaas van me af moest schaven.
Maar dat ben ik.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Maar dat ben ik.
quote:
Inderdaad, zou je dat kunnen verduidelijken voor ons?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lol hoe moet ik me dat voorstellen?
PAINT!
Kaasschavenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
TS ik weet hoe et voelt![]()
Kaasschaven
Ooohhh DE, van jou wil ik overal kusjes, dat weet je toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Moet je een kusje op je duimpje hebben mijn favoriete aandachtshoer
Haha je hebt et zwaar zegquote:
Hoe de rukneuk doe je dat nou weer?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
Maar dat ben ik.
Hahaha arme jijquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha je hebt et zwaar zeg![]()
Ik heb onderhand al een collectie opgebouwd van mijn linkerduim 1x, rechterduim 2x, en mn middelvinger
Rawr!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooohhh DE, van jou wil ik overal kusjes, dat weet je toch.
Dat was die van dat topic die ik net posttequote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha arme jijhet kan dus altijd erger!
Hoe je je middelvinger voor elkaar krijgt is me wel een raadsel..
Goed idee, ik zal morgen even naar argentinie vliegen om er 1 te kopenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef flipsen het volgende:
Argentijnse kaasschaaf gebruiken, die hebben gewoon een ijzerdraadje en een rollertje, kan je je ook niet snijden en werkt prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |