Veronica zal nu wel iedere dag het percentage stemmen laten zien aangezien het heel spannend zal worden... dus meer geld in het laatje
Ik zelf had ook op een Willem- nominatie gehoopt. Waarom? Omdat ik, als ik puur op mijn emoties afga, Willem diegene vindt met het meest dubbele karakter. Fluisteren, smiespelen, als het moet ongekend gemene opmerkingen maken en dan het liefst achter iemands rug.
Neem daarbij het feit hoe hij nu op Bart reageert, "hoe haal je het in je hoofd om mij te nomineren" dat was de strekking van Willems vraag. mmm, ik had dat wel willen zien, een woedende Willem die eruit genomineerd wordt,.....
CONVERSATIE BIJ BB BUITEN:
...... en in reactie daarop tegen alle protocollen in;
r; Willem, helaas jongen...
w; Gadverdoeme, ( nu richting camera) stalletje Heikneuters, boern, wa heij nou gedaon, Mien deruutstaamen. Ik kraaig jullie nog wal, achhtelijke Nerlanders!
Dan komt Daphne ten tonele, zij stelt de historische vraag; Willem, wat gaat er nu door je heen", waarop Willem Rolf op zijn gezicht mept en dan Daphne pootje haakt. Om daarna huilend te verdwijnen in de donkere Almeerense nachtelijke polderlandschap.
En dan Rolf die zegt, zijn bloedneus aan zijn sneeuwwitte zakdoek deppend; Dames en heren, dat was Willem... ( de Rolf Wouters stilte) ....... Tja, wat moet ik daar van zeggen.
D; Ja dat is dus de emotie die BB oproept dames en heren. Ja, pure emotie!
R; ( na zijn stilte)...laten we even na de reclame gaan.
Helaas, dit kunnen wij niet aanschouwen, misschien op 30 december....
------------------
Haatsijeeeeeeee, DAT IS GAAAAAAAAAAAF!
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 20 December 1999).]
op de poll die in de nieuwsgroepen gelinkt is, staat Karin voor op Ruud. Het scheelt steeds iets tussen de 10 en 15%.
Bart komt in beide polls als beste uit de bus tot nu toe.
blijven stemmen
Wat echter WEL een mogelijkheid is, is het Willem zo lastig mogelijk maken de laatste periode! Dit kan door Karin weg te stemmen.
Dan zal hij de laatste weken met de twee heren moeten doorbrengen die hij allebei genomineerd heeft!
De naïve Ruud wou zijn beste maatje beschermen en wordt door dat maatje genaait.
Bah
quote:
op 12-20-1999 om 05:23 PM schreef garp het volgende:
Bij mijn weten hebben de internetpolls er nooit naast gezeten.
We zullen zien , Garp, ik deed mijn uitspraak zonder deze te toetsen aan de werkelijkheid, was dus mmer een hypothese. Maar misschien heb je gelijk. Bellen wij Fokkers dan allemaal braaf naar voo? Ik niet, en ik hoop de rest van dit forum ook niet!!
quote:
Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. […] Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt.
Nou Krisz, hier spreek je jezelf wel verschrikkelijk tegen. Juist door één keer rechtstreeks tegen Willem te zeggen wat hij vond, heeft Bart het voor altijd verknald bij onze 'open en eerlijke Fries'. Willem kan gewoon totaal niet tegen kritiek. Heb je dat echt niet door?
Dr.Love
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 20 December 1999).]
Mijn gedachten gaan uit naar Tina, Oliebol en alle andere anti-Willem posters ...
Trouwens mijn voorkeur gaat uit naar een andere Willem... Willem II
Ruud! Waarom heb je GVD nou niet gewoon op Willem gestemd man?!?!
quote:
op 12-20-1999 om 05:34 PM schreef Maurisico het volgende:
<snip>
Bellen wij Fokkers dan allemaal braaf naar voo? Ik niet, en ik hoop de rest van dit forum ook niet!!
Ik ga pas bellen als Willem genomineerd is. Niet omdat ik hem mijn geld waard vind, maar om wraak te nemen namens de kippen. Voor iedere keer dat hij een kip schopt, zal ik een keer op hem stemmen. Het staat nu 0-2 voor de kippen tegen Willem (lees: hij heeft al twee keer een kip getrapt).
Dat hij zich tegen mensen misdraagt, is tot daar aan toe. Maar als hij aan weerloze dieren komt, komt hij aan mij.
Streamkijkers, verslaggevers, willen jullie mij een seintje geven als Willem zich weer misdraagt tegen de kippen (liefst per mail, zodat ik er zeker geen een mis, maar mag ook op Fok natuurlijk)?!
Ik zal in mijn signature vanaf nu de stand gaan bijhouden.
MAW, Willem heeft wel degelijk rechtstreeks kritiek geuit op Bart, en hem ruimte gegeven daar op te reageren. Bart zegt iets heel naars over Willem rechtstreeks tegen het Nederlands publiek, wat hij nooit, maar dan ook echt nooit, tegen Willem zelf gezegd heeft. Willem geeft Bart te kennen wat hij van hem vindt voordat hij dat in de DBK zegt. En vertelt dat niet pas nadat hij er uitdrukkelijk om gevraagd is het te vertellen.
Voor alle duidelijk het originele bericht.
Ik kan met voorstellen dat Willem boos is op Bart. Willem probeert eerlijk te zijn tegen Bart over wat hij van hem vindt. Alhoewel hij dat natuurlijk erg onhandig doet, zegt hij tenminste iets. Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. Bart doet altijd vriendelijk en haalt hem alleen in de DBK onderuit. En dan op een heel nare manier. Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt. Hoeveel Willem ook over anderen praat, hij zegt dat ook tegen die anderen zelf. Misschien in andere bewoording, maar toch. Hij probeert oprecht eerlijk te zijn, maar is daar onhandig in, en heel onzeker. En om dan zo'n opmerking via via om je oren te krijgen...dat is naar.
[Dit bericht is gewijzigd door Krisz (Datum 20 December 1999).]
Dan maar de motivaties die ik had om zo te voorspellen:
Bart: stemde niet strategisch, maar ging uit van zijn beklemde gevoel in het huis. Karin en Willem maken dat hij zich echt opgesloten voelt tussen twee tutten; Ruud is veel beter mee te leven.
Karin: stemde ook niet strategisch. Ze houdt van orde en burgerlijke gezelligheid: Ruud en Bart verstoren dat steeds. Vooral heeft ze een grote behoefte aan een vriendin. Na het vertrek van Maurice vult roddelnicht Willem beide behoeften het beste in.
Willem: tsja de slang in het BB paradijs stemt natuurlijk wel strategisch; Ruud en Bart ziet hij als de concurrenten en daarvan wil hij er graag één kwijt. Als hij overblijft met Karin en B of R kan hij zijn spelletjes prima voortzetten.
Ruud: anders dan veel andere posters ben ik er nu toch van overtuigd dat Ruud strategisch gestemd heeft. Ik mag hem dan wel steeds als de missing link beschouwen, ook die waren bekeken genoeg om de Neanderthalers te overleven. Het instinct om te winnen vereist geen superieur brein of groot verbaal talent (let maar eens op bij een interview aan de meet van de tour de france Ruud ziet heel goed in dat Bart zijn concurrent is en vreest dat Karin dat ook kan zijn. In zijn perceptie zijn vrouwen behoorlijk enge en onvoorspelbare wezens; hij kan Karin dus niet goed plaatsen; noch beconcurreren. Bovendien vreest hij als prototypische sexist ongetwijfeld dat Karin stemmen trekt 'als vrouw zijnde'. Ik denk dat Ruud heel scherp ziet dat Willem de enige is die totaal niet scoort bij het publiek en daarmee de beste om mee over te blijven.
Ongetwijfeld zullen de bewoners héél andere motieven opgeven vanavond Voor eerlijkheid is in dat hok weinig ruimte. Bovendien zal een deel instinctmatig verlopen. Mensen stellen hun motieven graag wat prettiger voor; het is vrij normaal daar ook zelf in te geloven.
quote:
op 12-20-1999 om 05:55 PM schreef Arcee het volgende:
Veronica laat Ruud NOOIT gaan. Ruud IS Big Brother.
Klopt, er is al een heel item voor hem in elkaar gedraaid voor de 30e (Paulus de Leeuw). Verder is Bart goed voor de sensatie. De redactie gaat dus massaal bellen om op Karin stemmen (en terrecht, het is nogal een saaie zuurpruim).
quote:
op 12-20-1999 om 05:48 PM schreef Harry het volgende:
Wat een leedvermaak weer : Willem niet genomineerd !!Mijn gedachten gaan uit naar Tina, Oliebol en alle andere anti-Willem posters ...
Ja ja ja wrijf het er maar lekker in
Ik baal toch wel zo verschrikkelijk
quote:
"Ja ja ja wrijf het er maar lekker in
Ik baal toch wel zo verschrikkelijk"
IK OOK!! BAH!! Net nog, zegt Willem: "Ik hoop niet dat mensen tegen me op gaan kijken als ik er uit ga". Natuurlijk niet, gek!
Dus de uitslag van de nominatie is:
BART 3x
RUUD 2x
WILLEM 1x
KARIN 2x
Dus weer geen Willem
KUT willem ontsnapt de dans weer eens KUT!!!
Met een vriend als Willem heb je geen vijanden meer nodig!
quote:
op 12-20-1999 om 06:14 PM schreef Krisz het volgende:
Je lijkt Veronica wel. Als je me citeert, doe het dan juist. Wat ik zei is dat Bart die kritiek nooit in een rechtstreeks gesprek met Willem heeft geuit. Hij heeft Willem achteraf verteld wat hij in de DBK gezegd heeft. Naar mijn mening iets heel anders.MAW, Willem heeft wel degelijk rechtstreeks kritiek geuit op Bart, en hem ruimte gegeven daar op te reageren. Bart zegt iets heel naars over Willem rechtstreeks tegen het Nederlands publiek, wat hij nooit, maar dan ook echt nooit, tegen Willem zelf gezegd heeft. Willem geeft Bart te kennen wat hij van hem vindt voordat hij dat in de DBK zegt. En vertelt dat niet pas nadat hij er uitdrukkelijk om gevraagd is het te vertellen.
Voor alle duidelijk het originele bericht.
Ik kan met voorstellen dat Willem boos is op Bart. Willem probeert eerlijk te zijn tegen Bart over wat hij van hem vindt. Alhoewel hij dat natuurlijk erg onhandig doet, zegt hij tenminste iets. Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. Bart doet altijd vriendelijk en haalt hem alleen in de DBK onderuit. En dan op een heel nare manier. Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt. Hoeveel Willem ook over anderen praat, hij zegt dat ook tegen die anderen zelf. Misschien in andere bewoording, maar toch. Hij probeert oprecht eerlijk te zijn, maar is daar onhandig in, en heel onzeker. En om dan zo'n opmerking via via om je oren te krijgen...dat is naar.
Willem doet alsof hij eerlijk is tegen Bart, maar als hij rechtstreeks met hem praat, zwachteld hij alle woorden in zoete praat, laat hij de hardste oordelen weg en hint hij slechts naar zijn echte kritiek. In gesprekken met Karin, eerder Maurice en soms Ruud spreekt hij veel duidelijkere taal. Zo eerlijk vind ik Willem niet tegen Bart. Dan was Bart een stuk helderder toen hij W. aansprak op zijn onechtheid.
Ook wat de stem van Willem op Ruud betreft: geef gewoon toe dat je om tactische redenen op hem stemt en ga niet meteen daarna krokodillentranen bij hem huilen. Ook geen bewijs van eerlijkheid.
En het is toch godsgeklaagd dat hij (als VOO gelijk heeft) zo boos was dat Bart hem had genomineerd. Hij heeft nota bene steeds op Bart gestemd, is zelf behalve de allereerste keer (die eigenlijk niet meetelde) nooit genomineerd. Hij valt al voor de tweede keer buiten de gevarenzone, terwijl het logischer is bij vier mensen dat je stemmen krijgt, en meneer begint te krijsen. Bart heeft alleen bij de keer met Sabine zich een beetje geroerd en dat nog in beperkte mate. Bij alle (!) andere keren is hij nooit beschuldigend of haatdragend geweest. Daar heb ik veel meer respect voor. Dan maar een hypocriete Willem-hater. Het is niet zijn handelen op zich (ik heb respect voor iemand die in zo'n spel keer op keer buiten de gevarenzone weet te blijven), maar de gluiperigheid waarop.
Ik vind hem een engerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |