abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_233665
Voor het overzicht maak ik hier even een algemeen topic aan over nominaties en stemmen. Andere topics over dit onderwerp worden hierna dus gewoon gesloten. Het is prettiger als we allemaal in hetzelfde topic onze mening kunnen geven, zowel voor de laadtijd en overzicht van het forum, als voor het tegengaan van cross-posts. Rond de 50 posts het verzoek om deel twee aan te maken, dan kunnen we daar gewoon verder gaan.
Alvast bedankt voor jullie medewerking...
Your modest moderator
Phileine
mooi he, alles
  maandag 20 december 1999 @ 16:59:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233666
ik wil een kleine voorspelling doen...

Veronica zal nu wel iedere dag het percentage stemmen laten zien aangezien het heel spannend zal worden... dus meer geld in het laatje

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 20 december 1999 @ 17:06:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_233667
De gesloten topic 'Genomineerd' bevat zoveel huilerige reacties ten aanzien van Willem's niet genomineerd zijn, uiteenlopend van subtiel tot ronduit banaal dat ik graag zou willen melden (voor degenen die het nog niet weten) dat op 30 december alle, ja alle, bewoners het huis zullen verlaten, dus ook Willem. Met of zonder 250.000 gulden, dat weet nu nog geen mens, maar ik hoop van harte dat ze deze man een meer dan goede begeleiding gaan geven bij het aanschouwen van zoveel idioterie van het Nederlandse volk. Sinds (vul willekeurig ieder naar historisch persoon in) heeft Nederland niet meer massaal zijn stellige negatieve mening over iemand klaar gehad, dit keer gebaseerd op een half uur televisie per dag. Ik kan Willem alleen maar loven om zijn (vruchteloze?) poging om voor het geld te gaan wat in eerste instantie ook de bedoeling achter het hele gedoe was, toch? Hij is weer niet genomineerd, dus hij zal wel in zijn opzet geslaagd zijn, kun je van de andere drie niet zeggen.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 20 december 1999 @ 17:11:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233668
In de topic nomineren van Sanseveria ( daar is trouwens ooit een leuk carnavalsliedje over geschreven, maar dit terzijde) ging het op het laatst over de woede die Willem hier op zijn hals haalt. Kierewiet noemde een paar van ons hypocriet, omdat we woedend waren op Willem, vanwege zijn stem aan Ruud.

Ik zelf had ook op een Willem- nominatie gehoopt. Waarom? Omdat ik, als ik puur op mijn emoties afga, Willem diegene vindt met het meest dubbele karakter. Fluisteren, smiespelen, als het moet ongekend gemene opmerkingen maken en dan het liefst achter iemands rug.
Neem daarbij het feit hoe hij nu op Bart reageert, "hoe haal je het in je hoofd om mij te nomineren" dat was de strekking van Willems vraag. mmm, ik had dat wel willen zien, een woedende Willem die eruit genomineerd wordt,.....

CONVERSATIE BIJ BB BUITEN:
...... en in reactie daarop tegen alle protocollen in;
r; Willem, helaas jongen...
w; Gadverdoeme, ( nu richting camera) stalletje Heikneuters, boern, wa heij nou gedaon, Mien deruutstaamen. Ik kraaig jullie nog wal, achhtelijke Nerlanders!
Dan komt Daphne ten tonele, zij stelt de historische vraag; Willem, wat gaat er nu door je heen", waarop Willem Rolf op zijn gezicht mept en dan Daphne pootje haakt. Om daarna huilend te verdwijnen in de donkere Almeerense nachtelijke polderlandschap.
En dan Rolf die zegt, zijn bloedneus aan zijn sneeuwwitte zakdoek deppend; Dames en heren, dat was Willem... ( de Rolf Wouters stilte) ....... Tja, wat moet ik daar van zeggen.
D; Ja dat is dus de emotie die BB oproept dames en heren. Ja, pure emotie!
R; ( na zijn stilte)...laten we even na de reclame gaan.

Helaas, dit kunnen wij niet aanschouwen, misschien op 30 december....
------------------
Haatsijeeeeeeee, DAT IS GAAAAAAAAAAAF!

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 20 December 1999).]

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_233669
tussenstand een paar uur na de nominaties:
op de poll die hier bij fok gelinkt is, staat ruud voor op Karin.

op de poll die in de nieuwsgroepen gelinkt is, staat Karin voor op Ruud. Het scheelt steeds iets tussen de 10 en 15%.

Bart komt in beide polls als beste uit de bus tot nu toe.

blijven stemmen

pi_233670
Inderdaad jammer dat Willem niet genomineerd is, maar het is niet anders. Het heeft weinig zin om je al te druk over te maken want er valt niets meer aan te veranderen.

Wat echter WEL een mogelijkheid is, is het Willem zo lastig mogelijk maken de laatste periode! Dit kan door Karin weg te stemmen.
Dan zal hij de laatste weken met de twee heren moeten doorbrengen die hij allebei genomineerd heeft!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 20 december 1999 @ 17:22:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233671
Leuk en aardig die polls, maar internet publiek is anders dan telefoonpubliek, zegt dus niet zoveel.
  maandag 20 december 1999 @ 17:23:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_233672
Ik lees dat er op de VOO-site zou staan dat Willem zo fel tegen Bart reageert omdat Bart hem genomineerd heeft maar zie dat niet in de streams staan. Geloven we VOO nu ineens wel??
Terug uit het enge bos
pi_233673
Bij mijn weten hebben de internetpolls er nooit naast gezeten.

† In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 17:27:00 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233674
Ruuds sexisme doet hem dus twee keer de das om, altijd een vrouw nomineren en straks bij de stemmen.
Willem slijmt bij Ruud over zijn stem op Ruud en na donderdag kan Ruud nog even horen hoe Willem werkelijk denkt over Ruud.

De naïve Ruud wou zijn beste maatje beschermen en wordt door dat maatje genaait.
Bah

The future is after you
  maandag 20 december 1999 @ 17:34:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233675
quote:
op 12-20-1999 om 05:23 PM schreef garp het volgende:
Bij mijn weten hebben de internetpolls er nooit naast gezeten.

We zullen zien , Garp, ik deed mijn uitspraak zonder deze te toetsen aan de werkelijkheid, was dus mmer een hypothese. Maar misschien heb je gelijk. Bellen wij Fokkers dan allemaal braaf naar voo? Ik niet, en ik hoop de rest van dit forum ook niet!!

maandag 20 december 1999 @ 17:46:00 #12
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_233676
kwootje van Krisz in het vorige topic

quote:

Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. […] Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt.

Nou Krisz, hier spreek je jezelf wel verschrikkelijk tegen. Juist door één keer rechtstreeks tegen Willem te zeggen wat hij vond, heeft Bart het voor altijd verknald bij onze 'open en eerlijke Fries'. Willem kan gewoon totaal niet tegen kritiek. Heb je dat echt niet door?

Dr.Love

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 20 December 1999).]

Bemint eer ge bezint
  maandag 20 december 1999 @ 17:48:00 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_233677
Wat een leedvermaak weer : Willem niet genomineerd !!

Mijn gedachten gaan uit naar Tina, Oliebol en alle andere anti-Willem posters ...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 20 december 1999 @ 17:52:00 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233678
Oke Harry, Fryslan boppe, maar laat je aub niet door Willem foppe!

Trouwens mijn voorkeur gaat uit naar een andere Willem... Willem II

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 17:55:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_233679
Veronica laat Ruud NOOIT gaan. Ruud IS Big Brother.

Ruud! Waarom heb je GVD nou niet gewoon op Willem gestemd man?!?!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_233680
quote:
op 12-20-1999 om 05:34 PM schreef Maurisico het volgende:
<snip>
Bellen wij Fokkers dan allemaal braaf naar voo? Ik niet, en ik hoop de rest van dit forum ook niet!!

Ik ga pas bellen als Willem genomineerd is. Niet omdat ik hem mijn geld waard vind, maar om wraak te nemen namens de kippen. Voor iedere keer dat hij een kip schopt, zal ik een keer op hem stemmen. Het staat nu 0-2 voor de kippen tegen Willem (lees: hij heeft al twee keer een kip getrapt).

Dat hij zich tegen mensen misdraagt, is tot daar aan toe. Maar als hij aan weerloze dieren komt, komt hij aan mij.

Streamkijkers, verslaggevers, willen jullie mij een seintje geven als Willem zich weer misdraagt tegen de kippen (liefst per mail, zodat ik er zeker geen een mis, maar mag ook op Fok natuurlijk)?!

Ik zal in mijn signature vanaf nu de stand gaan bijhouden.

Het staat 0-2 voor de kippen tegen Willem.

pi_233681
Je lijkt Veronica wel. Als je me citeert, doe het dan juist. Wat ik zei is dat Bart die kritiek nooit in een rechtstreeks gesprek met Willem heeft geuit. Hij heeft Willem achteraf verteld wat hij in de DBK gezegd heeft. Naar mijn mening iets heel anders.

MAW, Willem heeft wel degelijk rechtstreeks kritiek geuit op Bart, en hem ruimte gegeven daar op te reageren. Bart zegt iets heel naars over Willem rechtstreeks tegen het Nederlands publiek, wat hij nooit, maar dan ook echt nooit, tegen Willem zelf gezegd heeft. Willem geeft Bart te kennen wat hij van hem vindt voordat hij dat in de DBK zegt. En vertelt dat niet pas nadat hij er uitdrukkelijk om gevraagd is het te vertellen.

Voor alle duidelijk het originele bericht.

Ik kan met voorstellen dat Willem boos is op Bart. Willem probeert eerlijk te zijn tegen Bart over wat hij van hem vindt. Alhoewel hij dat natuurlijk erg onhandig doet, zegt hij tenminste iets. Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. Bart doet altijd vriendelijk en haalt hem alleen in de DBK onderuit. En dan op een heel nare manier. Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt. Hoeveel Willem ook over anderen praat, hij zegt dat ook tegen die anderen zelf. Misschien in andere bewoording, maar toch. Hij probeert oprecht eerlijk te zijn, maar is daar onhandig in, en heel onzeker. En om dan zo'n opmerking via via om je oren te krijgen...dat is naar.

[Dit bericht is gewijzigd door Krisz (Datum 20 December 1999).]

maandag 20 december 1999 @ 18:23:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_233682
Had ik vorige week voor het eerst in al die tijd alle nominaties tot in detail juist voorspeld, ben ik straal vergeten het ook op Fok! te plaatsen. Nu gelooft natuurlijk niemand me meer

Dan maar de motivaties die ik had om zo te voorspellen:

Bart: stemde niet strategisch, maar ging uit van zijn beklemde gevoel in het huis. Karin en Willem maken dat hij zich echt opgesloten voelt tussen twee tutten; Ruud is veel beter mee te leven.

Karin: stemde ook niet strategisch. Ze houdt van orde en burgerlijke gezelligheid: Ruud en Bart verstoren dat steeds. Vooral heeft ze een grote behoefte aan een vriendin. Na het vertrek van Maurice vult roddelnicht Willem beide behoeften het beste in.

Willem: tsja de slang in het BB paradijs stemt natuurlijk wel strategisch; Ruud en Bart ziet hij als de concurrenten en daarvan wil hij er graag één kwijt. Als hij overblijft met Karin en B of R kan hij zijn spelletjes prima voortzetten.

Ruud: anders dan veel andere posters ben ik er nu toch van overtuigd dat Ruud strategisch gestemd heeft. Ik mag hem dan wel steeds als de missing link beschouwen, ook die waren bekeken genoeg om de Neanderthalers te overleven. Het instinct om te winnen vereist geen superieur brein of groot verbaal talent (let maar eens op bij een interview aan de meet van de tour de france Ruud ziet heel goed in dat Bart zijn concurrent is en vreest dat Karin dat ook kan zijn. In zijn perceptie zijn vrouwen behoorlijk enge en onvoorspelbare wezens; hij kan Karin dus niet goed plaatsen; noch beconcurreren. Bovendien vreest hij als prototypische sexist ongetwijfeld dat Karin stemmen trekt 'als vrouw zijnde'. Ik denk dat Ruud heel scherp ziet dat Willem de enige is die totaal niet scoort bij het publiek en daarmee de beste om mee over te blijven.

Ongetwijfeld zullen de bewoners héél andere motieven opgeven vanavond Voor eerlijkheid is in dat hok weinig ruimte. Bovendien zal een deel instinctmatig verlopen. Mensen stellen hun motieven graag wat prettiger voor; het is vrij normaal daar ook zelf in te geloven.

Here we are now, entertain us.
pi_233683
quote:
op 12-20-1999 om 05:55 PM schreef Arcee het volgende:
Veronica laat Ruud NOOIT gaan. Ruud IS Big Brother.

Klopt, er is al een heel item voor hem in elkaar gedraaid voor de 30e (Paulus de Leeuw). Verder is Bart goed voor de sensatie. De redactie gaat dus massaal bellen om op Karin stemmen (en terrecht, het is nogal een saaie zuurpruim).

maandag 20 december 1999 @ 18:44:00 #20
1201 tina
Fok!Member
pi_233684
quote:
op 12-20-1999 om 05:48 PM schreef Harry het volgende:
Wat een leedvermaak weer : Willem niet genomineerd !!

Mijn gedachten gaan uit naar Tina, Oliebol en alle andere anti-Willem posters ...

Ja ja ja wrijf het er maar lekker in
Ik baal toch wel zo verschrikkelijk

Greetz Tina

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 19:20:00 #21
862 Arcee
Look closer
pi_233685
quote:
"Ja ja ja wrijf het er maar lekker in
Ik baal toch wel zo verschrikkelijk"

IK OOK!! BAH!! Net nog, zegt Willem: "Ik hoop niet dat mensen tegen me op gaan kijken als ik er uit ga". Natuurlijk niet, gek!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_233686
DE UITSLAG VAN DE NOMINATIES:
RUUD heeft KARIN en BART genomineerd.
Karin heeft BART en RUUD genomineerd.
Willem heeft BART en RUUD genomineerd.
Bart heeft WILLEM en KARIN genomineerd.

Dus de uitslag van de nominatie is:
BART 3x
RUUD 2x
WILLEM 1x
KARIN 2x

Dus weer geen Willem
KUT willem ontsnapt de dans weer eens KUT!!!

bweh 1:)~
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 19:34:00 #23
862 Arcee
Look closer
pi_233687
Mag ik 't zeggen? Nee? Ja? Nou... ik doe 't gewoon.... GODVERDOMME WEER GEEN WILLEM!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 december 1999 @ 19:37:00 #24
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_233688
Ik zou het geloof ik goed begrijpen als morgen bij het aanmaken van de ochtendstreams blijkt dat Willem door Ruud is verzopen in het houten bad. Gatver, lekkere vriend die Willem.

Met een vriend als Willem heb je geen vijanden meer nodig!

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

maandag 20 december 1999 @ 19:39:00 #25
1464 ART
FOK!member
pi_233689
quote:
op 12-20-1999 om 06:14 PM schreef Krisz het volgende:
Je lijkt Veronica wel. Als je me citeert, doe het dan juist. Wat ik zei is dat Bart die kritiek nooit in een rechtstreeks gesprek met Willem heeft geuit. Hij heeft Willem achteraf verteld wat hij in de DBK gezegd heeft. Naar mijn mening iets heel anders.

MAW, Willem heeft wel degelijk rechtstreeks kritiek geuit op Bart, en hem ruimte gegeven daar op te reageren. Bart zegt iets heel naars over Willem rechtstreeks tegen het Nederlands publiek, wat hij nooit, maar dan ook echt nooit, tegen Willem zelf gezegd heeft. Willem geeft Bart te kennen wat hij van hem vindt voordat hij dat in de DBK zegt. En vertelt dat niet pas nadat hij er uitdrukkelijk om gevraagd is het te vertellen.

Voor alle duidelijk het originele bericht.

Ik kan met voorstellen dat Willem boos is op Bart. Willem probeert eerlijk te zijn tegen Bart over wat hij van hem vindt. Alhoewel hij dat natuurlijk erg onhandig doet, zegt hij tenminste iets. Bart is nooit rechtstreeks naar Willem. Bart doet altijd vriendelijk en haalt hem alleen in de DBK onderuit. En dan op een heel nare manier. Jij bent helemaal niet aardig, je doet maar alsof. Denk je eens in wat jij zou voelen als iemand dat tegen je zegt. Hoeveel Willem ook over anderen praat, hij zegt dat ook tegen die anderen zelf. Misschien in andere bewoording, maar toch. Hij probeert oprecht eerlijk te zijn, maar is daar onhandig in, en heel onzeker. En om dan zo'n opmerking via via om je oren te krijgen...dat is naar.

Willem doet alsof hij eerlijk is tegen Bart, maar als hij rechtstreeks met hem praat, zwachteld hij alle woorden in zoete praat, laat hij de hardste oordelen weg en hint hij slechts naar zijn echte kritiek. In gesprekken met Karin, eerder Maurice en soms Ruud spreekt hij veel duidelijkere taal. Zo eerlijk vind ik Willem niet tegen Bart. Dan was Bart een stuk helderder toen hij W. aansprak op zijn onechtheid.

Ook wat de stem van Willem op Ruud betreft: geef gewoon toe dat je om tactische redenen op hem stemt en ga niet meteen daarna krokodillentranen bij hem huilen. Ook geen bewijs van eerlijkheid.

En het is toch godsgeklaagd dat hij (als VOO gelijk heeft) zo boos was dat Bart hem had genomineerd. Hij heeft nota bene steeds op Bart gestemd, is zelf behalve de allereerste keer (die eigenlijk niet meetelde) nooit genomineerd. Hij valt al voor de tweede keer buiten de gevarenzone, terwijl het logischer is bij vier mensen dat je stemmen krijgt, en meneer begint te krijsen. Bart heeft alleen bij de keer met Sabine zich een beetje geroerd en dat nog in beperkte mate. Bij alle (!) andere keren is hij nooit beschuldigend of haatdragend geweest. Daar heb ik veel meer respect voor. Dan maar een hypocriete Willem-hater. Het is niet zijn handelen op zich (ik heb respect voor iemand die in zo'n spel keer op keer buiten de gevarenzone weet te blijven), maar de gluiperigheid waarop.

Ik vind hem een engerd.

Het is het Gesprek waar het om draait
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')