EN JIJ HEBT HIER ERVARING MEE OMDAT...?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef RacerDKB het volgende:
Wat Gerrit zei, hoogstens 3-4 dagen in de koelkast zou ik zeggen. Gewoon altijd kleine porties maken.
omdat hij werkt in een keuken?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
EN JIJ HEBT HIER ERVARING MEE OMDAT...?
oh da wis ik heul niequote:Op zondag 1 februari 2009 18:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
omdat hij werkt in een keuken?
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Hoeveel werk is het dan?
Ik neem een bakje griekse yoghurt, 1 of 2 tenen knoflook en wat mayonaise.
Amper werk dus.
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
mayonaise, beetje peper, knoflook en ketchup voor een wat vollere smaak en een mooi roze kleurtje.
Maar invriezen? Lijkt me ook geen succes.
quote:
en mens is nooit te oud om iets te leren. Knoflooksaus met een mooi roze kleurtje!quote:ketchup voor een wat vollere smaak en een mooi roze kleurtje
Het klinkt wel lekker. Niet dat ik überhaupt ooit zelf knoflooksaus heb gemaakt. Die van de slager is ook lekker!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is lekker hoor. Probeer maar eens. Het moet een tintje lichter blijven dan zalmroze.
Ik zit momenteel duidelijk op m'n bioritmische gay-piek
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is lekker hoor. Probeer maar eens. Het moet een tintje lichter blijven dan zalmroze.
Ik zit momenteel duidelijk op m'n bioritmische gay-piek
En dan krijgt het niet die vieze smaak die je krijgt als je ketchup met mayo door elkaar gooit?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
mayonaise, beetje peper, knoflook en ketchup voor een wat vollere smaak en een mooi roze kleurtje.
Maar invriezen? Lijkt me ook geen succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |