Om van comazuipen op de zuidpool maar te zwijgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Het is wel handig om te vertellen wat voor soort vakantie je zoekt; comazuipen op Kreta of een expeditie naar Antarctica vragen verschillende informatiebronnen
Ik wist niet dat er coma zuip vakantie's waren in kreta ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Het is wel handig om te vertellen wat voor soort vakantie je zoekt; comazuipen op Kreta of een expeditie naar Antarctica vragen verschillende informatiebronnen
Volgens de Noorse media moet je voor zuip en sexvakanties naar Aya Napa, om specifiek te zijn op deze boot. Het doel op die boot lijkt te zijn om mensen zo bezopen te laten worden (o.a. dmv contant rondlopen met sterke drank en dat rechtstreeks in de monden van de aanwezigen gieten) zodat na relatief korte tijd geen grenzen meer kennen en daardoor wat makkelijker uit de kleren te gaan waardoor de 'feeststemming' nog 'beter' wordt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er coma zuip vakantie's waren in kreta ?
Wat de neuk, dat ziet er echt faut uitquote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens de Noorse media moet je voor zuip en sexvakanties naar Aya Napa, om specifiek te zijn op deze boot. Het doel op die boot lijkt te zijn om mensen zo bezopen te laten worden (o.a. dmv contant rondlopen met sterke drank en dat rechtstreeks in de monden van de aanwezigen gieten) zodat na relatief korte tijd geen grenzen meer kennen en daardoor wat makkelijker uit de kleren te gaan waardoor de 'feeststemming' nog 'beter' wordt.
Maargoed, dat is wat TS dus niet wil
woow, idd ook niets voor mij!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat de neuk, dat ziet er echt faut uit
Nou ja, maar wil je rondreizen, met de auto of met het vliegtuig, twee weken of drie maanden, op survival of aan het strand liggen, ...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Jolanthe het volgende:
Nah ik weet dus niet echt waar ik heen wildaarom orienteer ik me
naar terschelling? Maar idd wat voor iets zoek je? Bergwandelingen of lekker aan het strand liggen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |