abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65628544
Hoi hoi,

ik ben nieuw op fok, maar ik dacht ik doe gelijk actief mee
Ik wil graag een vakantie boeken voor de zomer, maar ik heb, na mijn zoektocht in google, geen handige sites gevonden om bijv op 1 plek informatie te lezen, foto's te bekijken en vakantieaanbieders, hotels en vliegtickets te vergelijken. Heeft iemand van jullie een tip? Want ik vind het maar lastig om steeds op verschillende sites recensies te lezen en dan vervolgens weer op een andere site hotels te vergelijken.
pi_65631779
ik ben nu aan het kijken op tripadvisor. Kun je alles boeken, vlucht, reviews, forum enz. Ik heb er verder geen ervaring mee dus meer kan ik er niet over zeggen. Je moet zelf maar even kijken of het wat is.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_65633796
Ik bezoek de laatste tijd http://www.vakantieplaatsen.nl. Vind het wel een handige site, omdat je per bestemming een overzicht hebt van vliegtickets, hotels en de vakantieaanbieders, waardoor je ze kan vergelijken. Je hebt ook vakantie aanraders die per vakantieplaas zijn gesorteerd. Tip als je snel en handig een vakantie wil boeken.
I am happy....
pi_65634099
Het is wel handig om te vertellen wat voor soort vakantie je zoekt; comazuipen op Kreta of een expeditie naar Antarctica vragen verschillende informatiebronnen
pi_65652536
www.zoover.nl kan misschien handig zijn
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 14:22:27 #6
45833 crew  Fogel
pi_65655875
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Het is wel handig om te vertellen wat voor soort vakantie je zoekt; comazuipen op Kreta of een expeditie naar Antarctica vragen verschillende informatiebronnen
Om van comazuipen op de zuidpool maar te zwijgen.
Roald had een paar goede tips, maar zijn logboek is helaas verloren gegaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_65657879
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Ik wist niet dat er coma zuip vakantie's waren in kreta ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 15:24:56 #8
45833 crew  Fogel
pi_65658279
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er coma zuip vakantie's waren in kreta ?
Volgens de Noorse media moet je voor zuip en sexvakanties naar Aya Napa, om specifiek te zijn op deze boot. Het doel op die boot lijkt te zijn om mensen zo bezopen te laten worden (o.a. dmv contant rondlopen met sterke drank en dat rechtstreeks in de monden van de aanwezigen gieten) zodat na relatief korte tijd geen grenzen meer kennen en daardoor wat makkelijker uit de kleren te gaan waardoor de 'feeststemming' nog 'beter' wordt.

Maargoed, dat is wat TS dus niet wil
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_65658935
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Volgens de Noorse media moet je voor zuip en sexvakanties naar Aya Napa, om specifiek te zijn op deze boot. Het doel op die boot lijkt te zijn om mensen zo bezopen te laten worden (o.a. dmv contant rondlopen met sterke drank en dat rechtstreeks in de monden van de aanwezigen gieten) zodat na relatief korte tijd geen grenzen meer kennen en daardoor wat makkelijker uit de kleren te gaan waardoor de 'feeststemming' nog 'beter' wordt.

Maargoed, dat is wat TS dus niet wil
Wat de neuk, dat ziet er echt faut uit
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65676350
die website www.vakantieplaatsen.nl is inderdaard wel erg handig! Je kunt van alles over de vakantieplaatsen vinden. Er staan overigens hele leuke foto's op.

Nah ik weet dus niet echt waar ik heen wil daarom orienteer ik me
pi_65676387
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat de neuk, dat ziet er echt faut uit
woow, idd ook niets voor mij!
pi_65676788
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Jolanthe het volgende:

Nah ik weet dus niet echt waar ik heen wil daarom orienteer ik me
Nou ja, maar wil je rondreizen, met de auto of met het vliegtuig, twee weken of drie maanden, op survival of aan het strand liggen, ...
pi_65699148
2/3 weken, met vliegtuig
pi_65699630
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Jolanthe het volgende:
2/3 weken, met vliegtuig
naar terschelling? Maar idd wat voor iets zoek je? Bergwandelingen of lekker aan het strand liggen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')