Aha. Slim!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
Iets met getimagesize, een if en een new_height = 500/old_width * old_height.
Ik zou er niet aan beginnen omdat je beveiliging goed op orde moet zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik ben nog niet zo lang bezig met php & MySQL, maar hoe moeilijk is het om een webshop te maken?
Hebben jullie toevallig nog tips of trucs die ik kan gebruiken?
1 2 3 | ."2: ".$_POST['aantal1'].$_POST['product1'].$_POST['prijs1']."<br />" ."3: ".$_POST['aantal2'].$_POST['product2'].$_POST['prijs2']."<br />"; |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | for ( $teller = 1; $teller <= 100; $teller += 1) { if ( isset($_POST['aantal$id'] ) { echo "$id: ".$_POST['aantal$id'].$_POST['product$id'].$_POST['prijs$id']."<br />"; id+=1 } } } |
1 2 3 4 5 | echo "$id: ".$_POST['aantal$id'].$_POST['product$id'].$_POST['prijs$id']."<br />"; id+=1 } |
1 2 3 4 5 | echo "$id: ".$_POST['aantal'.$id].$_POST['product'.$id].$_POST['prijs'.$id]."<br />"; $id++ ; } |
Wat is de waarde van $id voordat de lus begint?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef erikkll het volgende:
Ik krijg geen foutmelding meer!maar ook geen echo's
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 | while ( isset($_POST['aantal'.$id] )) { echo "$id: ".$_POST['aantal'.$id].$_POST['product'.$id].$_POST['prijs'.$id]."<br />"; $id++ ; } |
Jawel, maar ik wil er een xml file van maken, uiteindelijk. Die echo was alleen om te kijken of 't uberhaupt zou werkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
kan je de waardes niet beter in een tabel gooien en ze daarvan uit echo'en?
of snap je niet hoe dat moet ?
Kijk, het hoeft geen super uitgebreide shop te worden. Zo was er geen winkelwagensysteem nodig (er hoeft maar 1 product gekocht te worden) en betalen kan in het begin gewoon per overschrijving/iDeal.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen omdat je beveiliging goed op orde moet zijn.
Ik bedoel een online editor. Eentje die ik upload en dan online kan gebruiken. Html tags moeten als weergave omgezet worden dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef veldmuis het volgende:
Zou je dan niet gewoon notepad++ pakken?
Ik vind de organisatie van beide nogal lastig. Ik wil namelijk omdat er maar 4 standaard html files zijn die aan te passen zijn een dropdown menu erboven. Ik hoef dus niet te uploaden, maar iets wat al staat op de server.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef veldmuis het volgende:
Oow zo. FCKEditor?
TinyMCE?
Zijn allebei te strippen tot een heel kale editor.
FCKEditor heeft als voordeel dat de uploadmogelijkheid er standaard in zit, bij TinyMCE is dat een betaalde optie.
FCKEdit poept XHTML uit, TinyMCE kan HTML en XHTML. Is wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |