Som even op voor de onwetenden onder ons als je wilt... wat is er zo kut aan zijn karakter?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:13 schreef Miam het volgende:
Victor vind ik geen onaantrekkelijke man... integendeel. jammer dat ie zo een kutkarakter heeft.
Stronteigenwijs.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Som even op voor de onwetenden onder ons als je wilt... wat is er zo kut aan zijn karakter?
Ja sprekend lijkt zij op de vriendin van kluivert.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Vandaag... het volgende:
Ze doet me denken aan hoe heet ze nou van Kluivert. Die draak.
Ja, en op basis van 1 korte ontmoeting kun je natuurlijk iemands hele karakter beoordelen...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Stronteigenwijs.
Mijn zusje was enorme Baantjer fan, zij heeft hem 1 keer ontmoet. Ik was mee.
Een handtekening was al teveel gevraagd, deed totaal niet vriendelijk.
Tijdens de ontmoeting liep meneer iemand van de crew rond te commanderen,quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja, en op basis van 1 korte ontmoeting kun je natuurlijk iemands hele karakter beoordelen...![]()
Misschien had ie wel net slecht nieuws gehad? Of zo?
(Ik blijf graag geloven dat het een leuke vent is, heb al genoeg illusies verloren)
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Malahide het volgende:
Zou deze wel het verschil weten tussen een raam en een deur?
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Ole het volgende:
Erger nog, hoe zou het met Kim zijn nu? Hopelijk heeft ze een benedenwoning!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |