Komt u maar.quote:Er zijn betere tijden aangebroken voor Victor Reinier. Hij heeft nieuw liefdesgeluk gevonden nadat hij een nogal tragische affaire beleefde met vriendin Kim Petit. Zij viel uit een raam van een Maastrichts hotel, waar de twee verbleven omdat hij opnames had voor de serie Flikken. Victor bleef bij haar tot zij weer op de been was, maar een diepe liefde werd het niet.
De 45-jarige acteur is de laatste weken meermaals in het gezelschap van de twee jaar gescheiden Graziëlla Ferraro gesignaleerd. „Victor en ik hebben het heel leuk samen”, bevestigt de styliste desgevraagd.
Anderhalf jaar geleden kwam de acteur in het nieuws omdat Kim na haar val wekenlang in coma lag. Tegenover de politie verklaarde ze uiteindelijk zich niets meer te herinneren van haar valpartij. Daarop nam de politie aan dat de jonge productiemedewerkster van Flikken Maastricht, waarin Victor speelde, een zelfmoordpoging had ondernomen.
Voordat Victor Kim leerde kennen, liep zijn huwelijk met Anja Geels op de klippen. De twee hebben een zoon en een dochter.
Met zijn nieuwe liefde Graziëlla gaat Victor geregeld naar modeshows waar ze naast elkaar zitten. Afgelopen week werden de twee ook tijdens een diner innig met elkaar gezien. „Ik treed niet graag in details”, zegt de half Italiaanse Graziëlla op haar beurt. „Maar ik ontken beslist niet dat er iets tussen ons speelt.”
nog ff wakker worden staticquote:
jaartje of 15?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:19 schreef Hukkie het volgende:
Wie is Victor Reinier? Of heb ik echt onder een steen geleefd de laatste tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |