abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_233656
Wat is die Willem toch een vuile achterbakse rat! Wederom heeft hij het voor elkaar niet genomineerd te worden. En vervolgens een beetje boos worden op Bart omdat hij Willem genomineerd heeft... Wat een naar mannetje is het toch. Hopelijk laat het Nederlands publiek zich niet zo makkelijk inpakken als de bewoners want JE BENT EEN RUND ALS JE WILLEM F. 250.000 GUNT!!!!

Tevens even een vraag los van dit onderwerp:

Hoe kan een topic zomaar verdwijnen? Ik heb er vanmorgen een geplaatst over het vieze beddegoed van Bart. Ik vroeg mij af of Bart huis ook zo'n vies kereltje was... Nu is mijn topic ineens verdwenen. Kon iemand iets niet met woorden oplossen ofzo?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_233657
Het genoemde topic is verplaatst naar het forum roddels, gein en ongein omdat het daar naar mijn idee meer thuishoorde. Je kunt het nu dus vinden onder de volgende link:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum25/HTML/000260.html

Tevens zijn er al een aantal topics open over de nominaties en het weer de dans ontspringen van Willem. Daarom gaat deze dicht.

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 20 December 1999).]

mooi he, alles
pi_233658
waarschijnlijk verdwijnen jouw topics omdat ze weinig genuanceerd zijn en echt niet bijdragen aan het nivo van dit forum.
en zo hoop ik ook dat dit topic over een aantal minuten naar de prullebak verdwijnt. Er zijn namenlijk al wat topics over willem die ook niet zo positief over hem zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')