abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68172672
misschien maar beter voor ze. Wat als ze hadden gewonnen? hadden ze hun eigen ding dan nog wel kunnen doen? of hadden ze alles moeten doen volgens het boekje van de platenbaas met eurotekens in zijn ogen. Denk dat het maar beter is voor Rev en Ross. nog even dat xfactor imago van zich afschudden en daarna volop profiteren van de opgedane bekendheid en lekker hun ding bijven doen!
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_68174887
ik denk niet dat we nog erg veel van ze gaan horen...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68175455
Ze waren zeker niet de slechtste, maar toch vind ik het niet zo erg dat ze eruit liggen. Ik zal hun overdreven performances niet missen.
pi_68176016
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die lichtere echt een beetje engig . En ze doen me niks en het nummer wat ze zongen vind ik zo stom.
Viel mij ook op. Die kleinste heeft een aparte, raaaaare, enge blik in zijn ogen

Misschien is ie te casten voor een horrorfilm ofzo
Uitgesproken...
pi_68178888
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef sbientje het volgende:
ik denk niet dat we nog erg veel van ze gaan horen...
Ik heb ze drie jaar geleden al eens zien optreden tijdens een modeshow. De zaal was echt hysterisch enthousiast. Ze boekten toen al best veel optredens, dus denk ik dat hun populariteit nu alleen maar toe zal nemen. Ik hoop het tenminste wel. Vind ze goed, en heel symphatiek.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_68178948
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef Raug het volgende:

[..]

Ik heb ze drie jaar geleden al eens zien optreden tijdens een modeshow. De zaal was echt hysterisch enthousiast. Ze boekten toen al best veel optredens, dus denk ik dat hun populariteit nu alleen maar toe zal nemen. Ik hoop het tenminste wel. Vind ze goed, en heel symphatiek.
nou ja, voor x-factor had ik nog nooit van ze gehoord, dus zo goed deden ze het dan blijkbaar toch niet maar goed, we zullen zien
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68178981
nu bij life en cooking
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_68179009
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef hetismijrobbert het volgende:
nu bij life en cooking
*zapt
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_68179040
Er zijn best veel bandjes, zangers enzo die prima kunnen rondkomen van wat ze doen zonder dat jij van ze gehoord hebt hoor.
pi_68179567
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Raug het volgende:
Er zijn best veel bandjes, zangers enzo die prima kunnen rondkomen van wat ze doen zonder dat jij van ze gehoord hebt hoor.
jaja, zo bedoel ik het ook niet

maar ik hoor mensen hie rzeggen dat we nog van ze gaan horen, en dat betwijfel ik... ik verwacht neit een album vol met topsingles, de tmf superclip en volgend jaar een award voor beste nieuwkomers ofzo..
pi_68179649
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

maar ik hoor mensen hie rzeggen dat we nog van ze gaan horen, en dat betwijfel ik... ik verwacht neit een album vol met topsingles, de tmf superclip en volgend jaar een award voor beste nieuwkomers ofzo..
nee maar welke xfactor/idols/holland's got talent/popstars winnaar is dat wel gelukt
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_68179790
Nee, die award verwacht ik ook niet

Maar gun ze wel een hitje.
pi_68189325
Ik zit nu bij de herhaling weer kwaad te worden... zowel Gordon, Stacey als Angela zijn lyrisch na hun optreden, ook meer dan terecht... het kan dus echt niet anders zijn dan een tactische beslissing... walgelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68190153
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

Moeten ze ook niet naar streven denk ik, ze zullen nu wel veel meer geboekt worden, X factor was 1 lange promotiefilm.
pi_68194833
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu bij de herhaling weer kwaad te worden... zowel Gordon, Stacey als Angela zijn lyrisch na hun optreden, ook meer dan terecht... het kan dus echt niet anders zijn dan een tactische beslissing... walgelijk
Ja ik zag het gisteravond ook weer, de hele jury uit zijn dak

Net bij RTL Vandaag, vraag van Manon Thomas of hun familie niet genoeg heeft gestemd...

Rev of Ros..."Die zijn druk met kip en roti eten"
pi_68195880
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
inderdaad.. Gordon zeggen dat het een optreden is van een internationale act ofzo.. en dan toch niet voor hun kiezen. Dat is toch totaal niet meer geloofwaardig?
  maandag 20 april 2009 @ 13:17:49 #192
88233 Steve
Still the best.
pi_68200321
Wtf, Rev 'n Ross eruit? Hoe kan dat?

Het was juist een supertof optreden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 20 april 2009 @ 17:06:34 #193
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68208185
quote: