Viel mij ook op. Die kleinste heeft een aparte, raaaaare, enge blik in zijn ogenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die lichtere echt een beetje engig. En ze doen me niks en het nummer wat ze zongen vind ik zo stom.
Ik heb ze drie jaar geleden al eens zien optreden tijdens een modeshow. De zaal was echt hysterisch enthousiast. Ze boekten toen al best veel optredens, dus denk ik dat hun populariteit nu alleen maar toe zal nemen. Ik hoop het tenminste wel. Vind ze goed, en heel symphatiek.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef sbientje het volgende:
ik denk niet dat we nog erg veel van ze gaan horen...
nou ja, voor x-factor had ik nog nooit van ze gehoord, dus zo goed deden ze het dan blijkbaar toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Ik heb ze drie jaar geleden al eens zien optreden tijdens een modeshow. De zaal was echt hysterisch enthousiast. Ze boekten toen al best veel optredens, dus denk ik dat hun populariteit nu alleen maar toe zal nemen. Ik hoop het tenminste wel. Vind ze goed, en heel symphatiek.
jaja, zo bedoel ik het ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Raug het volgende:
Er zijn best veel bandjes, zangers enzo die prima kunnen rondkomen van wat ze doen zonder dat jij van ze gehoord hebt hoor.
nee maar welke xfactor/idols/holland's got talent/popstars winnaar is dat wel geluktquote:Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
jaja, zo bedoel ik het ook niet
maar ik hoor mensen hie rzeggen dat we nog van ze gaan horen, en dat betwijfel ik... ik verwacht neit een album vol met topsingles, de tmf superclip en volgend jaar een award voor beste nieuwkomers ofzo..
Moeten ze ook niet naar streven denk ik, ze zullen nu wel veel meer geboekt worden, X factor was 1 lange promotiefilm.quote:Op zondag 19 april 2009 19:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
jaja, zo bedoel ik het ook niet
maar ik hoor mensen hie rzeggen dat we nog van ze gaan horen, en dat betwijfel ik... ik verwacht neit een album vol met topsingles, de tmf superclip en volgend jaar een award voor beste nieuwkomers ofzo..
Ja ik zag het gisteravond ook weer, de hele jury uit zijn dakquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu bij de herhaling weer kwaad te worden... zowel Gordon, Stacey als Angela zijn lyrisch na hun optreden, ook meer dan terecht... het kan dus echt niet anders zijn dan een tactische beslissing... walgelijk
inderdaad.. Gordon zeggen dat het een optreden is van een internationale act ofzo.. en dan toch niet voor hun kiezen. Dat is toch totaal niet meer geloofwaardig?quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu bij de herhaling weer kwaad te worden... zowel Gordon, Stacey als Angela zijn lyrisch na hun optreden, ook meer dan terecht... het kan dus echt niet anders zijn dan een tactische beslissing... walgelijk
Moet je aan de juries vragenquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Steve het volgende:
Wtf, Rev 'n Ross eruit?Hoe kan dat?
Het was juist een supertof optreden.
ja duhquote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Moet je aan de juries vragen
Hun hadden R&R eruit gekickt op Eric na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |