abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:05:40 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_65608322
De aanloop:
Vorige week gingen we met een groepje naar de bioscoop, alwaar we de film Valkyrie gingen kijken.
Aangezien de film pas om 18:30 begon en we honger hadden besloten we een hapje te gaan doen bij Shoarmatent Shalom.

De zaak:
Bij binnenkomst de shoarmabar met het drankassortiment en wat kleine tafeltjes, daarachter nog een klein zaaltje met wat grotere tafels en daar weer achter de pizzakeuken(gesloten). Stoeltjes zaten redelijk, tent was vrij sober ingericht maar voor het type zaak voldeed het, je gaat er immers niet uitgebreid zitten eten.

De bediening
Er werd vrij snel opgenomen wat we te eten en te drinken wilden en het drinken werd vrij snel gebracht. De bediening qua eten wordt straks even apart behandeld.

Het drinken
Ik had een biertje, ofschoon het snel gebracht werd was het wel jammer dat er geen glas bij het blikje zat.

Het eten
Omdat het daar maandag pizzadag was hadden we vrijwel allemaal een Pizza Shoarma besteld. De prijs was redelijk, ¤6 voor iedere pizza. Te 17:35 hadden we besteld, om 18:20 werd het eindelijk eens gebracht nadat er heel veel met bezorgbestellingen was heen en weer gelopen en nadat ons 10x beloofd was dat het eten nu écht zou komen.
Maar om 18:20 werd ons geduld beloond en kwam er iemand aanzetten met 5 pizza's...
Met enkel salami Goed, situatie uitgelegd. De vrouw die onze bestelling op had genomen was aan het bezorgen dus die kon niet uitgevraagd worden maar we zouden wel wat shoarma op onze pizza's krijgen dan(en die andere 6 dingen die er op horen dan?). Omdat de film bijna begon onderhand hebben we maar eieren voor ons geld gekozen en het aanbod geaccepteerd. In recordtempo gegeten en uiteindelijk nét de film gehaald.

Het eindoordeel 1-5

Vanwege de extreem lange wachttijd en de verkeerde bestelling krijgt Shoarmazaak Shalom maar één vorkje. De pizza zelf heb ik amper kunnen proeven omdat ik moest schrokken om op tijd te komen. Mij zien ze er in ieder geval niet meer terug.
pi_65611472
Alle offtopic geneuzel over taalgebruik verwijderd. Je hoeft in REV geen taalvirtuoos te zijn om een review neer te zetten.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:29:59 #3
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65621293
Je had beter naar Toetanchamon kunnen gaan. Daar heb ik vannacht nog geen 6 minuten moeten wachten op mijn pizza.
The Most Incredible, Baby
  zondag 1 februari 2009 @ 16:49:27 #4
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65628452
The memories!

Wij gingen altijd naar XL shoarma? zoiets. Was erg stoffig atlijd maar wel lekkere shoarma.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_65629039
6 euro voor een pizza redelijk, dat is juist spot goedkoop.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:49:19 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66070962
ah mooi, dan hoef ik daar dus niet heen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 15 februari 2009 @ 00:11:18 #7
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_66071622
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Qwea het volgende:
ah mooi, dan hoef ik daar dus niet heen.
Je moet naar Toetanchamon.
Hoe vaak moet ik dat nog melden in dit topic. .
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')