[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 03:15 PM schreef gtotep het volgende:
phileine : ik zet er gewoon 1 poll op wat is hier tegen
daar is niks op tegen, zoals ik schreef. maar vorige keer werd er bij elke update van de poll een nieuw topic geopend, en dat werd op een gegeven moment wel erg veel. snappie?
verder vind ik de polls ook leuk hoor.
Dat geeft geen goed beeld zo
not.
Maar die is niet genomineerd, dus dan toch maar Karin opzouten. Bart en Ruud gun ik het beide.
Groetjes, Casey
quote:
op 12-20-1999 om 05:05 PM schreef Casey het volgende:
Toch hoop ik dat Karin raus moet. Uiteindelijk heeft zij het gled echt niet nodig, itt alle anderen. Ik gun het zelfs Willem meer dan aan haar...
Hoe komt iedereen er toch bij dat de anderen het geld wel NODIG hebben. Bij mijn weten hebben zowel Ruud als Willem gewoon een baan en woont Bart nog bij zijn ouders for crying out loud. Daar Karin een huisvrouw is die vier kinderen moet verzorgen en trouw van haar vent iedere week een envelopje met centjes krijgt heeft zij het geld niet nodig??? Wat een nonsense, niemand heeft het geld NODIG, geen een van alle kandidaten die ooit in dat huis hebben gezeten.
quote:
op 12-20-1999 om 05:00 PM schreef R@b het volgende:
Hoe staat die poll afgesteld ?? Een 2 uur geleden heb ik gestemd en nu kan het alweer ????Dat geeft geen goed beeld zo
Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.
Is maar een voorstel
quote:
op 12-20-1999 om 05:17 PM schreef swiebertje het volgende:
Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.Is maar een voorstel
Uhm bij VOO mag je wel een stuk of 15 keer achterelkaar stemmen in een uur als je wil dus dan zit je ook met dubbele votes.
[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 20 December 1999).]
Ik stem op wat ik de afgelopen 96 dagen gezien heb van de drie en niet om wie het geld beter gebruiken kan oid, dat mag geen rol spelen. En als ik terug kijk op alles mag van mij Ruud opsoutuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |