abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_233605
volgens mij is dit de keuze
indien fout wordt onmiddelijk gewijzigd
http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176316
pi_233606
Krijgen we dat aandachtvragen nou weer de hele week? Maak je ook nog weleens andere topics aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233607
Wil me ook even bij Hunter aansluiten
zo'n schaduwpoll is leuk, maar dan wel graag maar EEN topic daarvoor openen. Dus ook voor updates, nieuwe of andere links en dergelijken: gewoon in DIT topic zetten. De rest gooi ik zonder discussie dicht. Anders wordt het net als vorige keer een chaos.

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 20 December 1999).]

mooi he, alles
  Moderator maandag 20 december 1999 @ 15:12:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_233608
Maarre.. ik vind die polls wél altijd leuk. Vooral omdat ze zo vaak kloppen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_233609
phileine : ik zet er gewoon 1 poll op wat is hier tegen
pi_233610
quote:
op 12-20-1999 om 03:15 PM schreef gtotep het volgende:
phileine : ik zet er gewoon 1 poll op wat is hier tegen

daar is niks op tegen, zoals ik schreef. maar vorige keer werd er bij elke update van de poll een nieuw topic geopend, en dat werd op een gegeven moment wel erg veel. snappie?
verder vind ik de polls ook leuk hoor.

mooi he, alles
pi_233611
POLLepel
pi_233612
Opmerkelijk is dat er ook een poll via de nieuwsgroepen loopt en dat Karin er daar een stuk slechter afkomt. Tto nu toe zijn er nog maa 20 stemmers, maar ze krijgt daar wel de helft van de stemmen en ligt riant op kop.

pi_233613
Hoe staat die poll afgesteld ?? Een 2 uur geleden heb ik gestemd en nu kan het alweer ????

Dat geeft geen goed beeld zo

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_233614
snel even stemmen dan.....
  maandag 20 december 1999 @ 17:05:00 #11
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_233615
Toch hoop ik dat Karin raus moet. Uiteindelijk heeft zij het gled echt niet nodig, itt alle anderen. Ik gun het zelfs Willem meer dan aan haar...

not.

Maar die is niet genomineerd, dus dan toch maar Karin opzouten. Bart en Ruud gun ik het beide.

Groetjes, Casey

pi_233616
KARIN WEG
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 20 december 1999 @ 17:15:00 #13
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_233617
quote:
op 12-20-1999 om 05:05 PM schreef Casey het volgende:
Toch hoop ik dat Karin raus moet. Uiteindelijk heeft zij het gled echt niet nodig, itt alle anderen. Ik gun het zelfs Willem meer dan aan haar...

Hoe komt iedereen er toch bij dat de anderen het geld wel NODIG hebben. Bij mijn weten hebben zowel Ruud als Willem gewoon een baan en woont Bart nog bij zijn ouders for crying out loud. Daar Karin een huisvrouw is die vier kinderen moet verzorgen en trouw van haar vent iedere week een envelopje met centjes krijgt heeft zij het geld niet nodig??? Wat een nonsense, niemand heeft het geld NODIG, geen een van alle kandidaten die ooit in dat huis hebben gezeten.

Ben te zaai voor een signature
pi_233618
quote:
op 12-20-1999 om 05:00 PM schreef R@b het volgende:
Hoe staat die poll afgesteld ?? Een 2 uur geleden heb ik gestemd en nu kan het alweer ????

Dat geeft geen goed beeld zo

Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.

Is maar een voorstel

pi_233619
quote:
op 12-20-1999 om 05:17 PM schreef swiebertje het volgende:
Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.

Is maar een voorstel

Uhm bij VOO mag je wel een stuk of 15 keer achterelkaar stemmen in een uur als je wil dus dan zit je ook met dubbele votes.

fake a dream
  maandag 20 december 1999 @ 20:55:00 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_233620
Ik denk dat Karin maar naar huis moet gaan. Niet omdat ik haar er zo graag uit wil hebben, maar ik denk dat zij het liefste nu de kerstdagen bij haar gezin door zou brengen. Ze heeft vanavond nog wel gezegd dat ze graag zou winnnen, maar ik denk dat morgen of anders woensdag wel duidelijk wordt dat ze graag naar huis wil. Dus laten we dan maar op Karin stemmen. Bijkomend voordeel vind ik ook dat Willem dan met Ruud en Bart overblijft en dat kan hij dus nooooit meer winnen. Dan wint Bart en die geeft zijn geldprijs aan Ruud. (toch ?)
  maandag 20 december 1999 @ 21:08:00 #17
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_233621
Ik ben principieel tégen het stemmen op iemand omdat je denkt dat diegene met kerst toch ook wel graag thuis zit (no hard feelings Mimi ). Ze hebben allemaal gezegd dat ze willen winnen, dus gewoon stemmen op basis van 'wie vind je van de 3 genomineerden het minst leuk/of gun je het geld het minst'.
Feit is dat je met op iemand stemmen niemand een plezier doet (behalve VOO $$$), dus laten we het niet mooier voordoen dan het is.
It's a jungle out there!!

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 20 December 1999).]

live life in beats per minute
pi_233622
VANAF NU KAN ER NIET MEER DUBBEL GESTEMD WORDEN, IK HAD HEM EERST AFGESTELD OP 90 MIN,SORRY HET IS NU VEEL LANGER,MAAR MET COOKIES STEMMEN STOND DE HELE TIJD WEL UIT.
  maandag 20 december 1999 @ 21:23:00 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_233623
Kun je ook wat doen aan die caps lock van je
  maandag 20 december 1999 @ 21:25:00 #20
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_233624
Behalve dat ik karin ook het minst leuk vind, heb ik ook het idee dat de laatste week gewoon leuker is met die drie mannen, en om te zien hoe Ruud dat toch naar Bart toe gaat trekken.
pi_233625
sorry "mimi", even vergeten
pi_233626
SVP Ruud eruit.

Ik stem op wat ik de afgelopen 96 dagen gezien heb van de drie en niet om wie het geld beter gebruiken kan oid, dat mag geen rol spelen. En als ik terug kijk op alles mag van mij Ruud opsoutuh

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage maandag 20 december 1999 @ 23:25:00 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_233627
Karin gaat, die zeurt teveel.
pi_233628
Ruud wegweze!
Vind je dat normaal ofzo?
pi_233629
Ik hoop dat Ruud eruitgaat, maar het zal Karin wel weer worden. Volgens mij zijn er meer vrouwen die bellen, en die stemmen sneller een andere vrouw weg dan een man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')