Stevig!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
4 rozijnenboterhammen met boter, en 4 mokken koffie met melk (poeder) en suiker.
Heb je al een idee wat je gaat eten?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stevig!
Eerst maar een even koffie (cappuccino van ristretto), eten doe ik over een uurtje wel.
Ik denk dat ik een uitsmijter ga maken. Met boterhammen, kaas en eieren.quote:
Wie is die mooie man!?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
Ik heb gisteravond We own the night gekeken. Goede film.
Toen hij nog een beetje op het padje was.
Kweenie maar het is zonde en nu wil ik hem niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
(Ohw, en mag ik no een haar vraag stellen?)
Welke dan? Ik vond Cake Mania leuk. Dat is best treurig maar ik vond het leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Godver. Ik heb een oud spelletje uit de kast gehaald en wil elk level binnen de halve tijd doen, zodat ik een ster haal op elk level en zo nog wat bonusspellen vrij speel. Weer verslaafd.
Het lijkt wel alsof mijn haar per dag weer lichter wordt?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie maar het is zonde en nu wil ik hem niet meer.
Ja leuk, haar vraagjes!
Als er onder de donkere verf nog een oude lichte verf zit dan kan het idd heel snel vervagen. Ligt ook vaak aan de shampoo die je gebruikt. Je kunt het gewoon nog een keer verven en een goede shampoo voor geverfd haar gebruiken. Tegenwoordig heeft elke merk wel kleurenshizzle in hun assortiment zitten. Al merk ik wel verschil tussen kappersshizzle en Andrelon bijvoorbeeld maar ik heb dan ook heel lang haar en dat wil ik graag zo houden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof mijn haar per dag weer lichter wordt?
Ik snap er niets van, voor mijn gevoel is het alweer bijna mijn eigen kleur, of ik ben er inmiddels al zo aan gewend.
Kan ik het gewoon nog een keer verven? Ik heb braaf dat honingmasker van je gedaan, alleen niet een hele dag, maar 1,5 uur ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |