abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:34:53 #176
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69857931
gistermiddag teruggekomen van weer een vet weekend.

donderdagmiddag gaan rijden, we waren er rond 18uur, tas uitgepakt en toen wat gaan eten. We zaten in een super klein cafétje, wij zaten met zijn 6en aan tafel, en er zaten 3 stamgasten aan de bar. Na t eten blijven yahtzeën , deden meer mensen toen wij nog aan het eten waren. Ondertussen steeds meer meezingen met de muziek en later op de 'verzoekjes', erg leuk begin van het weekend.

vrijdag om een uurtje of 14 richting het festival. Eerst weer wat rondgekeken en gedronken. Toen zagen we dat Shinedown een signeersessie had en maar ff met ze op de foto geweest. Super aardige gasten.
Daarna naar Alterna gegaan - Dragonforce vind altijd wel een leuk festivalbandje maar ik vind ze beter tot hun recht komen in de tent (zoals ik meer bands op het verkeerde podium vond staan)
Daarna Shinedown - ze hebben een paar leuke nr's en vorig jaar met Disturbed vond ik ze erg goed, maar het werd niet echt opgepakt door de Duitsers dus was het niet bijzonder. Enter Shikari vind ik niks, niet mijn ding. Daarna Papa Roach, dat is zoals altijd een heerlijk rocken met goede songs. Alleen jammer dat de nieuwe nr's niet werden herkend, zijn leuke nr's. Toen richting mian voor Placebo, niet mijn band maar mijn groep wilde erheen en Staind vind ik echt saai. Optreden was aardig maar ik vind t maar te tam. Toen ff de tent op het binnenterrein ingegaan om op te warmen. Daarna stukje Killers gekeken, vond het leuk maar ik wou Marilyn Manson erg graag zien. Die viel, zoals vermeld erg tegen, ik vond dat vooral door zijn setlist, die erg tam was. Wel respect voor de man die elke minuut de microfoonstandaard rechtop kon zetten. Daarna gewacht op KoRn. Die waren echt goed bezig en heel alterna ging uit zijn dak

Door de regen zaterdag pas rond 16 uur aangekomen. Toen klaarde het net op en heb ik geen druppel meer gevoeld. Jammer genoeg wel Trivium gemist en nu blijkt ook The Script die ik wel had willen meepikken, op mijn schema stonden ze voor de zondag. Deze dag was makkelijk met vier bands achter elkaar die persé wou zien. Volbeat voor het eerst en was een leuke opwarmer. Daarna Machine Head , waar ik gelukkig weer uit mijn dak op kon gaan na het debacle in maart bij Metallica. Toen ze als voorprogramma een kutoptreden gaven door het slechte geluid en het dode publiek - nu was het weer super
Toen de Prodigy die net als vorig jaar er een super optreden van maakte. Iedereen ging uit zijn dak en de set vloog voorbij. Slipknot sloot af, en wat een optreden. Ik vind ze al vet maar live vind ik ze echt geweldig. En een supersetlist met veel favorieten van mij die in november niet voorbij kwamen in de HMH. Tijdens het optreden gingen we met de NL vlag de pit in en later ging mijn broertje ermee op mijn nek en was het te zien op het schermen, maar op een gegeven moment werd ons gedeelte steeds overgeslagen door de camera. Daarna, na een bijna vechtpartij met een agressieve Duitser die een vriendin van me bijna omkegelde , nog ff naar Mando Diao gegaan. Leek me leuk, helemaal na de beelden van PP van vorige week, maar ze speelden zo saai en langzaam dat ik de auto ben gaan halen.

Zondag alweer
Zondag eerst de tent ingedoken, voor het eerst dit weekend. De rest ging naar TAAR maar dat vind ik echt verschrikkelijk. Daarna The Subways gekeken. Vond het raar dat ze op main stonden, maar ze waren goed en kregen het publiek behoorlijk mee. Daarna stukje Guano Apes gekeken maar dat kon me niet boeien. Terug naar de tent gegaan voor BMTH, snoeiharde metal - Hierna kwam Hollywood Undead, op het album staat 1,5 leuk liedje en die waren nog wel te doen maar voor de rest snap ik niet dat hun hiervoor betaald worden, de hoofdzanger playbacked zelfs Na wat gegeten te hebben naar main voor Limp, we stonden wat ver maar ik vond het een vet optreden. Niet alles kwam evengoed uit de verf, maar de nummers zijn zo sterk dat ik me wel vermaakt heb. Hierna nog ff de tent in gedoken. Daar sloot net Black Stone Cherry af, wat ik mee kreeg zag er leuk uit. Toen gewacht op Dir en Grey. Ik had gelezen dat dit een extreme band was met bloed enzo, maar dat viel wel mee. Wel leuke metal en goede afsluiter van een vet weekend.

+
Prodigy - Slipknot - Korn
Machine Head - Limp Bizkit - Papa Roach
Assistent Marilyn Manson
Nieuwe vakkensysteem mainstage

-
Vond het eten voor het eerst wat minder, kregen wat kleine porties en het was snel koud.
Het weer
Bijna vechten met agressieve Duitser
Hollywood Undead - Enter Shikari - Marilyn Manson - Mando Diao
  woensdag 10 juni 2009 @ 01:02:57 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69884627
Ik vond het eten als altijd wel weer lekker.
Verder vaak ongeveer dezelfde mening als jij.

En jou is ook de assistent opgevallen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:40 #178
10863 AgeEll
pi_69898290
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vond het eten als altijd wel weer lekker.
Verder vaak ongeveer dezelfde mening als jij.

En jou is ook de assistent opgevallen
ja echt, ook dat meisje dat hem een jasje aangaf, toen wou hij het niet, toen trok ie het toch aan en toen moest ie weer uit
ik vond die assistent bijna een slaaf van hem, hij moest ook die microfoon de hele tijd aangeven.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:25:15 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69902038
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ja echt, ook dat meisje dat hem een jasje aangaf, toen wou hij het niet, toen trok ie het toch aan en toen moest ie weer uit
ik vond die assistent bijna een slaaf van hem, hij moest ook die microfoon de hele tijd aangeven.
Dat van dat meisje was me nog niet opgevallen, maar ik kan me er iets bij voorstellen

treurig mannetje...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_69907405
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Was die hoofdingang vorig jaar eigenlijk ook verplaatst? Dat was echt een takke eind lopen vanuit de Nordschleife.
Heb je nog gekeken naar een ingang aan die zijde? De voorgaande jaren had je een ingang B aan de kant van de Alternastage. Dit was bedoeld om bezoekers vanaf de Nordschleife op het terrein te laten
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:07:52 #181
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_69907571
Helemaal geweldig gehad op RaR. Kan het met de meeste reviews wel eens zijn, Prodigy en Limp Bizkit waren mijn toppers, Marilyn Manson en Guano apes (geluid was niet te doen halverwege, alles verwaaide) de floppers!

Ook leuk als je kampvuur op de camping wordt geblust (stond ook een plastic tuinstoel op) en alles wordt vernaggeld door dat klote poeier uit die brandblussers. Verder: zeikende duitsers over ons über aggegraat (90kg), en heerlijk koud bier uit de koelkast (was niet echt nodig, maar toch )
Volgend jaar zeker weer. Wat liggen die campings alleen ver weg
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_69908166
Even een vraagje...had een van jullie die grote Frieslandvlag gezien? Was die van een van jullie?
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:20:12 #183
10863 AgeEll
pi_69918693
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje...had een van jullie die grote Frieslandvlag gezien? Was die van een van jullie?
die zie ik al 2 jaar, zag er ook op 1 tv bij PP maar weet niet of dat dezelfde gast is. ben weer vergeten op ze af te stappen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:00:12 #184
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_69925838
quote:
Ik heb wel even met een meiske staan praten die een (relatief) kleine friesland vlag bij zich had. Wel met vlaggendraagunit om haar middel. Dat was na Limp Bizkit. Stond ook in het voorvak. Kwam uit leeuwarden volgens mij.
pi_69930590
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef AgeEll het volgende:

[..]

die zie ik al 2 jaar, zag er ook op 1 tv bij PP maar weet niet of dat dezelfde gast is. ben weer vergeten op ze af te stappen.
Die zijn er al sinds 2006, ieder jaar dat ik er ben is de frieslandvlag er ook
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_69931758
Maar die stoeptegel vlag zag ik deze keer niet...Maar die Friezen hebben echt gezopen! Ze hadden zo een opblaasbaar dienblad waar zeker iets van 15 bier op pasten en dan zijn ze in 10 minuten takt weer bier gaan halen.had een van hen aangesproken maar volgens mij was zijn enige missie bier halen.Hij liep gewoon door hehe.

Voor de rest moet ik zeggen dat het eten echt goed was.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:33:50 #187
10863 AgeEll
pi_69943240
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar die stoeptegel vlag zag ik deze keer niet...Maar die Friezen hebben echt gezopen! Ze hadden zo een opblaasbaar dienblad waar zeker iets van 15 bier op pasten en dan zijn ze in 10 minuten takt weer bier gaan halen.had een van hen aangesproken maar volgens mij was zijn enige missie bier halen.Hij liep gewoon door hehe.

Voor de rest moet ik zeggen dat het eten echt goed was.
het eten vond ik dit jaar wat minder.
ik vond het erg per stalletje verschillen, haalde 1 dag een broodje donner bij de mainstage, die was echt karig belegd, later zag ik bij een andere tent dat ze vet veel gaven. Ik zei dat ik geen salade erop hoefde en toen kreeg ik extra vlees. - dat gebeurd zelfs in NL niet.

en waar je chinees haalde was ook erg verschillend van kwaliteit, mijn portie was iig smaakloos en erg snel koud. een vriendin van me kreeg ook mini loempia's die snel koud waren.

en ik vond de portie patat ook erg klein.

dat was het dan qua gezeik

we gingen trouwens op donderdag avond in het stadje wat eten, dat was erg lekker, bestel je schnitzel, krijg je er 2, dan maak je mij al erg blij
ik vind het nog steeds gruwelijk hoor en je hebt zat keuze in het eten, vooral de vis vind ik erg lekker
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:27:29 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69945123
quote:
Die gasten zijn fuckin handig
Als iemand me zocht en ik stond in de buurt van ze, dan ging ik er gewoon bij staan
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:20:41 #189
10863 AgeEll
pi_69980418
Hebben jullie al bedacht wie er volgend jaar komen?

Rammstein (nieuw album)
Linkin Park (nieuw album)
Muse (nieuw album)
30 STM (nieuw album)
Artic Monkeys (nieuw album)
Blink 182 (nieuw album)
Paramore (nieuw album)
Blur (nieuw album)
Goo Goo Dolls (nieuw album)
Velvet Revolver (nieuw album)
Wofmother (nieuw album)
No Doubt
Metallica - nog niet gespeeld met nieuwe album

Als de bovenste drie headliner worden ben ik erg blij
pi_69981050
Tvp
pi_69991446
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:20 schreef AgeEll het volgende:
Hebben jullie al bedacht wie er volgend jaar komen?

Rammstein (nieuw album)
Linkin Park (nieuw album)
Muse (nieuw album)
30 STM (nieuw album)
Artic Monkeys (nieuw album)
Blink 182 (nieuw album)
Paramore (nieuw album)
Blur (nieuw album)
Goo Goo Dolls (nieuw album)
Velvet Revolver (nieuw album)
Wofmother (nieuw album)
No Doubt
Metallica - nog niet gespeeld met nieuwe album

Als de bovenste drie headliner worden ben ik erg blij
Ik denk volgend jaar wordt de lineup echt vet want het is de 25e editie van RaR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terpentin07 op 13-06-2009 13:09:31 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:07:44 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69999374
Greenday is ook een goeie denk ik.
Die hebben nu al een album uit, maar zullen rond die tijd vast wel in Europa toeren op de festivals
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:55:22 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70117192
Ff kickje

Fred Durst zei toen ze Take a Look Around in gingen zetten "this is the first single of our new album"
Toen hij werd ingezet en iedereen hoorde welk nummer het was zei hij "Don't believe everything they say"

Aan het einde van de show zegt hij "We will be back with a new album"
hmmm... komt er nou een nieuw album of niet

pi_70117784
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:55 schreef Komakie het volgende:
Ff kickje

Fred Durst zei toen ze Take a Look Around in gingen zetten "this is the first single of our new album"
Toen hij werd ingezet en iedereen hoorde welk nummer het was zei hij "Don't believe everything they say"

Aan het einde van de show zegt hij "We will be back with a new album"
hmmm... komt er nou een nieuw album of niet

Dat heb ik dus ook vanavond van een vriend gehoord. Vond ik wel grappig want toen heb ik dat echt niet meegekregen.En ik denk wel dat er een nieuwe album aankomt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:39:39 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70118218
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook vanavond van een vriend gehoord. Vond ik wel grappig want toen heb ik dat echt niet meegekregen.En ik denk wel dat er een nieuwe album aankomt.
In de trant van Chocolat starfish.... zou wel vet zijn. Alles wat erna kwam was grotendeels maar matig tot bagger.

Btw Chocolat Starfish and the Hot Dog Flavored Water is laatst uitgeroepen tot slechtste albumtitel ooit
En wel een beetje terecht ook
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:21:04 #196
10863 AgeEll
pi_73398374
Eerste band voor 2010 is bevestigd en het is een topper: Rammstein!!!

Geruchten: Muse - Linkin Park
Als het deze bands zijn heb je de drie afsluiters natuurlijk te pakken. Hoewel muse ook een mooie midnight special is.

http://www.rock-am-ring.com/
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:36:18 #197
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73398798
Erg tof!

Metallica erbij en ik ga
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 18:45:00 #198
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_73399052
Oeh!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:45:19 #199
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_73399073
Rammstein!!!! Op 6 dec. gaan we er al naartoe maar het is geen straf om ze daarna op RaR nog eens te zien! Inderdaad, nog een leuke headliner erbij en de kaartje kunnen weer besteld worden!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:03:04 #200
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73399714
GAAAF
Ik zit er aan te denken nu al weer kaarten te gaan kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')