Ja me 2, heb nog wel andere mensen die gaan kijken of ze mee willen. Lijkt me zo wie zo toch leuk om met een groep te gaan. Altijd gezellig toch??:)quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wel hoor
K ga toch alleen als het goed is
Indeed, doe ik wel vaker met festivalsquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Monatje het volgende:
[..]
Ja me 2, heb nog wel andere mensen die gaan kijken of ze mee willen. Lijkt me zo wie zo toch leuk om met een groep te gaan. Altijd gezellig toch??:)
dan moet dat wel te regelen zijn toch:)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Indeed, doe ik wel vaker met festivals
Ik kom uit Almerequote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef Monatje het volgende:
[..]
dan moet dat wel te regelen zijn toch:)
Waar kom je vandaan?
was mijn idee ook, is dat goed te doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom uit Almere
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met de trein
Ik deed er 18 uur over naar Sziget, binnen 15 uur was ik in Wenen, schat ik zo`n 10-12 uurtjes naar Rock Am Ring?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef Monatje het volgende:
[..]
was mijn idee ook, is dat goed te doen?
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik deed er 18 uur over naar Sziget, binnen 15 uur was ik in Wenen, schat ik zo`n 10-12 uurtjes naar Rock Am Ring?
Ik had laatst gekeken, een ticket kost rond de 110 euro.
Inderdaad een leuk idee, ik ben zelf ook nieuw op het festivalquote:Op maandag 16 maart 2009 22:27 schreef Monatje het volgende:
[..]
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?
Nog nooit geweest? Rock am Ring is echt 1 groot feest! geen gezeik iedereen is elkaars vriendje:P Een hele leuke sfeer zowel op het terrein als op de camping! ben er nu 2 keer geweest en is echt heel goed bevallen! Reken maar op een hele leuke tijd!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee, ik ben zelf ook nieuw op het festival
Ja hoor zoals ik al aangaf. Klingon organiseert elk jaar wel een meeting op RaR. Hou www.rockamring.net in de gaten en je hoort het vanzelf. Anders posten we het ook nog wel hier op het forum.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:27 schreef Monatje het volgende:
[..]
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?
prima dan zie ik het vanzelf wel:D dank u dank u:Dquote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja hoor zoals ik al aangaf. Klingon organiseert elk jaar wel een meeting op RaR. Hou www.rockamring.net in de gaten en je hoort het vanzelf. Anders posten we het ook nog wel hier op het forum.
Ik baal hier echt vanquote:We are not able to re-issue original tickets for which you have acknowledged receipt. Unfortunately, reprinting or any other form of re-issue is also impossible. Event tickets are unique, copy-proof, transferable commercial paper (i.e. payable to bearer) and are manufactured from special, forgery-proof materials featuring a security hologram. Losing a ticket is comparable to losing a bank note, which similarly cannot be reprinted. Admission to the event will only be permitted by the promoter and local security service on production of an original ticket.
omg hoe kan dat gebeuren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
M`n ouders hebben per ongeluk m`n kaartje weggegooid voor Rock Am Ring
Weet iemand misschien of ik ergens een nieuwe kan krijgen, ik heb al contact opgenomen met eventim (waar ik het ticket heb gekocht) ze zeggen dit:
[..]
Ik baal hier echt van
Ik weet in elk geval bij Ticketservice dat je altijd een nieuwe kan krijgen.
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
M`n ouders hebben per ongeluk m`n kaartje weggegooid voor Rock Am Ring
Weet iemand misschien of ik ergens een nieuwe kan krijgen, ik heb al contact opgenomen met eventim (waar ik het ticket heb gekocht) ze zeggen dit:
[..]
Ik baal hier echt van
Ik weet in elk geval bij Ticketservice dat je altijd een nieuwe kan krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.
Maar dan moeten je ouders maar voor het nieuwe kaartje dokken.
Ik bedoelde dan als je een ticketservice kaartje hebt, dat je dan een nieuwe kan krijgen, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.
Maar dan moeten je ouders maar voor het nieuwe kaartje dokken.
The Killers als headliner op RaR? Hmmm ik word daar niet echt blij van moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Komakie het volgende:
ok Placebo, The Killers en Slipknot zijn de afsluiters. Dat kunnen we wel zeker zeggen denk ik. Vooral na het zien van dit filmpje:
Van Slipknot en Placebo ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
The Killers als headliner op RaR? Hmmm ik word daar niet echt blij van moet ik zeggen.
Wel kut voor je, waarom had je nog geen kaartje gekocht?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:52 schreef Smirnov het volgende:
Volgens mij is het uitverkochtGeen kaartjes meer beschikbaar bij Eventim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |