Nee klopt. Die willen er niet aan meewerken omdat ik nooit het complete tegoed van een abonnement op maak iedere maand. Oftewel, ze vinden het zonde als ik daar m'n geld aan zou uitgeven. Op zich hebben ze ook wel gelijk, maar zou toch graag mee willen gaan met de huidige generatie mobieltjes zonder de volle mep voor een losse gsm te moeten betalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef amaranta het volgende:
Hmm je ouders zullen het niet voor niets willen lijkt mij dan.
Heoveel beltegoed maak je zoal op in een maand?
KLB > That way plxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef B.E.D het volgende:
Aha, TS wil er graag bijhoren en op het schoolplein de blits maken met het allernieuwste mobieltje!!
Das gewoon ontzettend dom van je. Je gaat bv 30 euro p/m betalen, en krijgt er een gratis foon bij. Van die kosten dok je de foon al omdat het abo te duur is, en als je het geld dan ook nog eens niet opmaakt ben je nog dommer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee klopt. Die willen er niet aan meewerken omdat ik nooit het complete tegoed van een abonnement op maak iedere maand. Oftewel, ze vinden het zonde als ik daar m'n geld aan zou uitgeven. Op zich hebben ze ook wel gelijk, maar zou toch graag mee willen gaan met de huidige generatie mobieltjes zonder de volle mep voor een losse gsm te moeten betalen.
Voor dat pak melk geldt dat niet, trouwens. Als het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat minderjarigen iets aanschaffen/overeenkomsten aangaan, dan is daar niet perse toestemming van de ouders voor nodig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef DanielSmith het volgende:
Volgens de wet zijn kinderen handelingsonbekwaam. Ze kunnen geen overeenkomsten sluiten en daarom in principe zelfs geen pak melk kopen. Uitzondering hierop vormt de toestemming van de ouders, welke ook stilzwijgend verstrekt mag worden. Wanneer de toestemming achteraf echter niet aanwezig bleek te zijn, kan de overeenkomst ontbonden worden. Nu is een pak melk terug naar de winkel brengen niet zo'n probleem; met een telefoonabbonnement ligt dat wat lastiger.
same here. Simonly hi student 20, en een telefoon van 60 pleuro.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Koewam het volgende:
Naja wat ik doe is gewoon sim-only. En dan een cheap ass telefoon erbij. Hoeft niet veel te kosten
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee klopt. Die willen er niet aan meewerken omdat ik nooit het complete tegoed van een abonnement op maak iedere maand. Oftewel, ze vinden het zonde als ik daar m'n geld aan zou uitgeven. Op zich hebben ze ook wel gelijk, maar zou toch graag mee willen gaan met de huidige generatie mobieltjes zonder de volle mep voor een losse gsm te moeten betalen.
Onder de 18 is incasso wel mogelijk hoor, het gebeurt bij mij al een paar jaar elke maandquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef eriksd het volgende:
Waarom niemand het argument dat incasso onder de 18 niet mogelijk is en daardoor afschrijven niet kan?
Ik vind dat je gelijk hebt, maar je vergeet wel 1 ding, de belkosten. Want je zegt wel simonly nemen, maar ook dat mag pas als je 18 bent en prepaid bellen ís gewoon duur.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef Renesite het volgende:
10 euro simonly nemen dan, en gewoon een telefoon kopen. Het scheelt je in 2 jaar ~ 20 euro in de maand. Dat maak 480 euro voor een telefoon te besteden
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef _Flash_ het volgende:
Dat zegt Renesite toch? Hij heeft het toch niet over prepaid?
TS wil zich in de schulden storten om er bij te horen en de blits te maken inderdaad. Te zielig voor woorden....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef B.E.D het volgende:
Aha, TS wil er graag bijhoren en op het schoolplein de blits maken met het allernieuwste mobieltje!!
Inderdaad. Het afsluiten van een mobiel abonnement is duidelijk een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor dat pak melk geldt dat niet, trouwens. Als het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat minderjarigen iets aanschaffen/overeenkomsten aangaan, dan is daar niet perse toestemming van de ouders voor nodig.
Maar ik heb het wel over prepaid, aangezien TS geen 18 is en dus geen (simonly) abonnement mag nemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef _Flash_ het volgende:
Dat zegt Renesite toch? Hij heeft het toch niet over prepaid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |