Heb je de appendix gelezen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:43 schreef Specularium het volgende:
Met wat voor een idioten ga jij om?
In spreektaal hoor ik het nooit, maar ik lees het op Fok veel te vaak.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:43 schreef Specularium het volgende:
Met wat voor een idioten ga jij om?
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, databasevelden wissen zichzelf niet automagisch
Volgens mij is automagisch voor zaken die door gebruik ondoorgrondelijke technieken plaatsvinden..quote:
http://wiki.retecool.com/index.php/Automagischquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Volgens mij is automagisch voor zaken die door gebruik ondoorgrondelijke technieken plaatsvinden..
quote:Catweazle: Oh, master magician, let me serve thee! (falls on his knees)
Carrot: What?
Catweazle: Tell me the secrets of this new magic.
Carrot: Magic?
Catweazle: Teach me thy electrickery that I may do it.
Carrot: Do what?
Catweazle: Put the sun in a bottle.
quote:Iedereen die automagisch zegt komt over als een mongool.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, databasevelden wissen zichzelf niet automagisch
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:
lees tweakers maar eens en huiver, niet alleen vanwege het afwijkende gedrag van die nerds daar.quote:
Automagisch is een woord dat we gebruiken om de onderliggende technieken niet te hoeven uitleggen aan idioten zoals jij. Anders krijg je weer zo'n stumper die zegt.. maar ik snap het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef Merkie het volgende:
...is geen woord. Gewoon automatisch zeggen. Iedereen die automagisch zegt komt over als een mongool.
Klacht: zie TT.
Appendix: Games op Steam gemiddeld 29% duurder dan in de winkel ctrl-F "automagisch".
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn teenspieren hebben zich permanent samengespannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |