quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:02 schreef Peter6000 het volgende:
En wat vind je de mooiste regels uit dit chanson?
quote:Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Ik ook. En die doet in pretmiddelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ken ik iemand die Jochem heet. Ik zal eens vragen of 'De Pochem' zijn achternaam is.
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. En die doet in pretmiddelen![]()
Lies ben je d'r nog?
Wie ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar die lijkt altijd zo stoer!
Ja dat was kort!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:42 schreef Coos het volgende:
Heb trouwens Bart na zijn "diepte intervieuw" op SBS hier niet meer gezien!![]()
Hij zwelgt in zijn roem?
Maar vier dagen stoned en dronken na een intervieuwtje van 8 seconden, dan ben je wel snel van de wereld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was kort!
Ik denk eerder dat bart lekker stoned of dronken is dan dat hij zwelgt in zijn roem.
Jij leest ook je mail altijd pas drie dagen later hè!!quote:
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar vier dagen stoned en dronken na een intervieuwtje van 8 seconden, dan ben je wel snel van de wereld.
Nee sure, na dat diepte interview was ie weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzo
willens en wetens hanteer jij dit ritme.. niet piepenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzo
Jij kan wel weer terug onder je steenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
willens en wetens hantens hanteer jij dit ritme.. niet piepen
Soms lees ik het meteen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij leest ook je mail altijd pas drie dagen later hè!!
Toen ik jou mailde of je wilde paaldansen op ons studentenfeestje liet je pas een dag van tevoren weten andere priorteiten te hebbenquote:
Nee lul, tussen de regels doorlezen!! Ze was gewoon schraal!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Toen ik jou mailde of je wilde paaldansen op ons studentenfeestje liet je pas een dag van tevoren weten andere priorteiten te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |