Je zal wel lekker sparen nu!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig bedacht dat aangezien ik toch thuis ben het niet nodig is om bezoek aan te kondigen en ze moeten een eindje rijden dus ze meteen de deur uitschoppen is ook zo lulllig
Precies, Aufsalzen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze bij mij niet flikken. Doe gewoon niet open
Aan mij heb je niks ik snap er geen bal meer vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Slygate?
Ja, om 21.20 uur op Nederland 1.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Vuurzee?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, om 21.20 uur op Nederland 1.
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Slygate?
Opgeblazen meuk, dat is het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.
Volg maar niet joh, zonde van de tijd.
Het is echt übertriest.... ik snap ook niet dat mensen elkaar dit aandoen, je zou denken dat ze genoeg ervaring met diverse media hebben om vantevoren te kunnen inschatten wat voor gevolgen zulke "berichtjes" kunnen hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.
Volg maar niet joh, zonde van de tijd.
Dat is ook waar. Het is ook vooral enorm genant.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt übertriest.... ik snap ook niet dat mensen elkaar dit aandoen, je zou denken dat ze genoeg ervaring met diverse media hebben om vantevoren te kunnen inschatten wat voor gevolgen zulke "berichtjes" kunnen hebben
Ja, een beetje alsof je wasmand op straat gekieperd wordt.... en iedereen een mening over de staat van je slipjes heeftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Het is ook vooral enorm genant.
Ik denk dat ze niet doorhadden dat je het eigenlijk helemaal niet zo erg vond!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het lukte met moeite net te doen of ik het erg vond, en ik zei "Dat had nu ook weer niet gehoeven",
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar Brian heeft het wel écht intern opgelost en dat is best slim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een beetje alsof je wasmand op straat gekieperd wordt.... en iedereen een mening over de staat van je slipjes heeft![]()
Misschien moeten ze toch Brian eens vragen, die kon aan het ondergoed de SOA toch bepalen??
Achteraf had ik misschien beter iets kunnen zeggen van "Goh, wat erg, hier schrik ik van".quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet doorhadden dat je het eigenlijk helemaal niet zo erg vond!
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Achteraf had ik misschien beter iets kunnen zeggen van "Goh, wat erg, hier schrik ik van".
Maar ja, ik denk niet dat ik dat had gekund zonder lach op mijn gezicht, en dan zit je met zo`n vervelende incongruentie tussen gezichtsmimiek en gesproken woord.
Hierbij laat je je ware aard zien.. Zo zit de mens gewoon in elkaar. Als je iemand met een skateboard van een muurtje ziet afvallen begin je eerst te lachen om vervolgens je af te vragen of hij z'n pols heeft gebroken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.
Maar soms als iemand iets heel ergs zegt, moet ik ook heel hard lachen, terwijl ik het heel erg vind, maar dat is dan een eerste reactie ofzo.
Ik ben momenteel wel aan het oefenen met sociaal correct gedrag, en het herkennen van non-verbale communicatie. Dit ivm mijn autistische beperkingen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.
Maar soms als iemand iets heel ergs zegt, moet ik ook heel hard lachen, terwijl ik het heel erg vind, maar dat is dan een eerste reactie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |