Wat dacht je van sbsgemist.nlquote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik kan de aflevering vanavond niet zien, is er een site waar ik hem op kan terugkijken?
Zoals ik al verwachtte dus.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
Schandalig wat die De Vries doet, waarom niet de scene naspelen of inspreken, nee zelfs het laatste restje privacy gunt De Vries deze man niet. Kijkcijfers zijn voor hem belangrijker dan een gerechtelijke uitspraak, walgelijke man is het toch
Tokkie, ga jij maar lekker met je popcorn voor de TV vanavondquote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zo'n moordenaar heeft geen rechten meer, bah
Bier staat koudquote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Tokkie, ga jij maar lekker met je popcorn voor de TV vanavond
Ik heb zo'n vermoeden dat de 'grote onthulling' uiteindelijk een stuk minder te maken zal hebben met Koos H. persoonlijk dan met de rechter die hem de hand boven het hoofd hield en de interne machinaties van een gerechtelijk apparaat die dat mogelijk maakten.quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
Schandalig wat die De Vries doet, waarom niet de scene naspelen of inspreken, nee zelfs het laatste restje privacy gunt De Vries deze man niet. Kijkcijfers zijn voor hem belangrijker dan een gerechtelijke uitspraak, walgelijke man is het toch
Kan niet wachten.quote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Tokkie, ga jij maar lekker met je popcorn voor de TV vanavond
quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
juist wel! Alles erin proppen voordat de advicaten maandag op de stoep staan..quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef Arcee het volgende:
Worden het wel 2 uitzendingen nog? Dan zal er wel niet veel gebeuren vanavond...
Ik hoop toch echt dat je zit te trollenquote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
die kerel heeft het recht nog niet om het licht uit te doen!quote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef bascross het volgende:
Ik blijf het sneu vinden voor Koos Hertogs. Wat wordt die man een onrecht aangedaan vanavond.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef bascross het volgende:
Ik blijf het sneu vinden voor Koos Hertogs. Wat wordt die man een onrecht aangedaan vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |