abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:19:32 #26
207372 bastibro
I`ll get there
pi_72346315
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef CCtje het volgende:
@Bastribo

Ik ben het weer helemaal met je eens.
Wat is je mening over het sluiten van het topic Joran?
Ik vind het jammer maar wel begrijpelijk want hatertjes die vol haat en
geobsedeerd blijven reageren daar word je niet vrolijk van.
Hey CCtje,

Ik zie het net en ja, onbegrijpelijk . .

In plaats van gewoon de rotte appels een persoonlijke waarschuwing geven en bij herhaling eraf te knikkeren schijnt deze Danny het nodig te vinden meteen maar het gehele topic te sluiten, en dat terwijl het een van de best bekeken topics was.
Ik snap deze politiek niet.

En ik vind ook dat de jankertjes eens op hadden moeten houden met het sturen van pm`s richting mods.
Hoe kinderachtig kun je zijn.

Ik zou zeggen tegen fok, maak mij mod en alles komt goed, iedereen wordt rechtvaardig behandeld en ik bven niet te beroerd om er eens(als het moet) een af te lazeren.
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:22:01 #27
207372 bastibro
I`ll get there
pi_72346378
Wat gebeurt er trouwens wanneer men zou besluiten hier verder te gaan met elkaar te kleineren en beledigen?

Ook sluiten die hap?

Dan blijft er geen topic over
pi_72347326
Hey Bastribo

Ga je je aanmelden als mod?
Lijkt me een prima idee.
Juist dat kleineren, beledigen en geobsedeerd posten moeten
we van af.
Ik hoor het wel van je en wacht rustig af tot het topic weer verschijnt.
Net wat je zegt, het is één van de best bekeken topics.
Daar moet Fok toch wel gevoelig voor zijn lijkt mij.
Ben benieuwd en veel succes!
pi_72348449
Wat is dit, het beklaag je over FOK [mis] topik?

Kom op er is meer in de misdaad dan die vermiste breezer en ik weet zeker dat Peterrrr zichzelf ook belangrijker acht dan Natalee en Joran bij elkaar.

Enniewee de nieuwe reeks van onze ster van de campingzender begint over 2 maanden (linkie)

Ik ben benieuwd wat hij nu weer onthult, ontmaskert etc....... , zijn het weer spraakmakende zaken en/of zware criminelen of gaat het weer om krabbelaars, oplichtertjes of insinuaties zonder enig bewijs?
I stand with the happy Island.
pi_72350725
En toch vind ik het wel jammer hoor, dat de Holloway zaak hier geen kans krijgt. Je kunt zeggen wat je wilt, het is een complexe zaak en juist de uitersten in opinies zijn erg interessant. En de plagerijen ach, kwestie van dikke bril opzetten en de grote lijnen ondanks al het gekrakeel stug proberen te blijven volgen. Maar niet getreurd, we komen elkaar allemaal elders wel weer tegen toch?
pi_72354526
Laat ik mij als een soort Refugee ook maar melden dan
Jammer inderdaad van de sluiting van het topic, ik kan mij overigens wel voorstellen dat de mods gek werden van het gezeur via PM.
--
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:57:33 #32
207372 bastibro
I`ll get there
pi_72355258
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef mrBhimself het volgende:
Jammer inderdaad van de sluiting van het topic, ik kan mij overigens wel voorstellen dat de mods gek werden van het gezeur via PM.
Wie pm-de er dan zoveel?

Was jij dat mrB?
pi_72355438
Johan555 heeft het voor zichzelf verpest en ik ben er eigenlijk wel blij om. Ik blijf gewoon op FOK, leuk forum. Er zijn grappige, leuke en interessante onderwerpen.
Maar ja, ik zat hier al voor Johan555 met de topicreeks begon zoals enkelen van jullie weten.

Misschien wordt er wel weer eens een topic geopend als er nieuws is.

Ik blijf de buitenlandse fora zeker volgen.

Misschien tot later en misschien ook niet. Het beste allemaal.
pi_72355465
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef bastibro het volgende:

[..]

Wie pm-de er dan zoveel?

Was jij dat mrB?
Johan555 natuurlijk, heb je zijn berichten niet gelezen?

En misschien zijn klonen, maar dat weten we niet zeker natuurlijk he!
pi_72355829
Hey Bastibro

Nou je ziet het, sommige mensen willen en zullen het niet snappen en
hebben geen plaat maar een blok beton voor hun hoofd.
We zien wel wat er gaat gebeuren.

Ayo
Bon nochi
pi_72356118
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef mrBhimself het volgende:

Daar zijn in ieder geval de leden van het Stormfront en de KKK kansloos.
pi_72358868
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef bastibro het volgende:

[..]

Wie pm-de er dan zoveel?

Was jij dat mrB?
Hahaha, dat lijkt mij niet
--
pi_72358960
Maar nu ik toch in dit topic ben beland. Is bekend of Peter ook voor het komende seizoen nog een update van de zaak Holloway op het programma heeft staan?
--
  woensdag 2 september 2009 @ 00:16:02 #39
207372 bastibro
I`ll get there
pi_72359787
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Maar nu ik toch in dit topic ben beland. Is bekend of Peter ook voor het komende seizoen nog een update van de zaak Holloway op het programma heeft staan?
Nee, dat wordt natuurlijk niet bekend gemaakt.
Hij wacht op zijn kans, dat wel.

Als hij maar wel wat beters komt dan dat Thailand ge-eikel.
Had die lul van een Patrick nu maar doorgezet zodat wat echt bewijs kon worden getoond

Trusten
pi_72364420
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Hahaha, dat lijkt mij niet
OF ook niet...
pi_72379254
voor de tweede keer permenta geslota , zo kan ik nooit de puzzel oplossen, en ik had nog wel zo'n mooie theorie en vragen hoe het kan dat bijvoorbeeld de puttense moordzaak wel twee onschuldigen bekennen en joran onder druk niet, maar ik denk al met al dat peter r de vries de zaak van joran wel heeft opgelost. als iemand dat vertelt uit vrije wil zonder dat hij het weet , ik zie niet anders dan dat dat een waarheid is.
wat ook zo raar is is na peter r de vries tweede geheime opname verteld joran het verkopen. wat alleen maar bewijst dat joran nooit de waarheid heeft verteld in openbaar. dus het hele strand verhaal en afzetten en achterlaten is gelogen !!!!!

verder alle mensen van de joran en natalee topic bedankt voor alles, helaas is het niet mogelijk dat mensen elkaar in waarde laten,eigenlijk normale leven dus.

ik doe alleen mee aan nederlandse site dus als fok stopt met joran of natalee heb ik er niets meer te zoeken.
andere zaken hebben niet mijn intresse, want dat zijn geen onoplosbare maar o zo duidelijk wie de dader is zaak.
pi_72379670
effe dan over peter r de vries

er schijnt een wereld record poging tv kijken bezig te zijn en het eerste programma was

juist ja de beroemde peter r de vries en joran bekentenis , het heeft wel wat wat zou het te betekenen hebben ??? als je peter r de vries doorsta haal je makkelijk het record ??? , eerst het slaapverwekkende en later als je moe bent het bij wakker blijven tv programma ???
pi_72399520
Wat een saaie bedoening is het geworden op Fok sinds het sluiten van de topics
Natalee en joran.
Helaas het is niet anders.

Ayo
Bon dia
pi_72403029
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef CCtje het volgende:
Wat een saaie bedoening is het geworden op Fok sinds het sluiten van de topics
Natalee en joran.
Helaas het is niet anders.

Ayo
Bon dia
Op dat punt (alleen op dat punt hoor) zijn we het denk ik allemaal wel met elkaar eens.

Zaaaaaaiiiii
pi_72423255
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Op dat punt (alleen op dat punt hoor) zijn we het denk ik allemaal wel met elkaar eens.

Zaaaaaaiiiii
VERMIST SINDS 31 AUGUSTUS 2009

TOPIC OF NATALEE OR JORAN

last seen in de topic "het super joran topic"
please if you can help

email or call peter r de vries

foto ontbreekt nog !!!!

sorry maar ik heb deze poster op de terugweg in het vliegtuig van vacantie gemaakt , lol
misschien kunnen we een topic maken hoe en waar een nederlands topic dan wel mogelijk is , of andere theorieen en gezeik wel mogelijk is
pi_72439168
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Geen idee, wel is ie in Bangkok gespot van de zomer maar dat was zo bleek op doorreis naar Australie waar hij met z'n zoon Rolls (of Royce) is gaan duiken.
I stand with the happy Island.
pi_72446425
Ik verveel me zo....
pi_72468264
Ja, OF 't is toch wat.
ff afkicken hè?!
Wat een toestand!!!

Ayo
Bon nochi
pi_72469288
Laatste 2 jaar lijkt Peter R. de V. wel een loopjongen van justitie. Met wat voor zaken zou hij nu bezig zijn??
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_72479129
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef -jos- het volgende:
Laatste 2 jaar lijkt Peter R. de V. wel een loopjongen van justitie. Met wat voor zaken zou hij nu bezig zijn??
geheime , vast wel met verborgen camera , maar ja ik geloof dat zijn loopjongen is opgepakt, en hij geen inside info meer krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')