Hey CCtje,quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef CCtje het volgende:
@Bastribo
Ik ben het weer helemaal met je eens.
Wat is je mening over het sluiten van het topic Joran?
Ik vind het jammer maar wel begrijpelijk want hatertjes die vol haat en
geobsedeerd blijven reageren daar word je niet vrolijk van.
Wie pm-de er dan zoveel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef mrBhimself het volgende:
Laat ik mij als een soort Refugee ook maar melden dan
Jammer inderdaad van de sluiting van het topic, ik kan mij overigens wel voorstellen dat de mods gek werden van het gezeur via PM.
Johan555 natuurlijk, heb je zijn berichten niet gelezen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wie pm-de er dan zoveel?
Was jij dat mrB?
Daar zijn in ieder geval de leden van het Stormfront en de KKK kansloos.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef mrBhimself het volgende:
Laat ik mij als een soort Refugee ook maar melden dan
Hahaha, dat lijkt mij nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wie pm-de er dan zoveel?
Was jij dat mrB?
Nee, dat wordt natuurlijk niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Maar nu ik toch in dit topic ben beland. Is bekend of Peter ook voor het komende seizoen nog een update van de zaak Holloway op het programma heeft staan?
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef CCtje het volgende:
Wat een saaie bedoening is het geworden op Fok sinds het sluiten van de topics
Natalee en joran.
Helaas het is niet anders.
Ayo
Bon dia
VERMIST SINDS 31 AUGUSTUS 2009quote:Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Op dat punt (alleen op dat punt hoor) zijn we het denk ik allemaal wel met elkaar eens.
Zaaaaaaiiiii
Geen idee, wel is ie in Bangkok gespot van de zomer maar dat was zo bleek op doorreis naar Australie waar hij met z'n zoon Rolls (of Royce) is gaan duiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Maar nu ik toch in dit topic ben beland. Is bekend of Peter ook voor het komende seizoen nog een update van de zaak Holloway op het programma heeft staan?
geheimequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef -jos- het volgende:
Laatste 2 jaar lijkt Peter R. de V. wel een loopjongen van justitie. Met wat voor zaken zou hij nu bezig zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |