Als je weer beter bent kun je 'm terugkijken, hij staat bijna onlinequote:
Doet me weer denken aan die top serious request lijstjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
22-23
Voicst - High As An Amsterdam Tourist![]()
Metro Station - Shake It![]()
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite
Solo - Love Always Hopes
The Kills - Cheap And Cheerful
Dio ft Sef - Tijdmachine![]()
Kula Shaker - Hush
Selah Sue - Black Part Love
Klaxons - Golden Skans
Chop Wood - live in de studio (1)
Duffy - Rain On Your Parade![]()
Geeft niet , red het nog wel even met de reserve brilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik wil die mix meteen terugluisteren.
Ik heb sins kort nieuwe medicijnen tegen migraine, ze lijken beter te werken maar t uurt erg lang voor ze helpen.
Ik voel me nu nog wel duffig maar ben wel redelijk aanspreekbaar.
Jammer dat ik EW zo goed als gemist heb, gelukkig zijn hier altijd mensen die het opnemen![]()
@Djurre, ik ben morgen ook "vrij" (mocht een extra dag opnemen omdat ik morgen toch wel thuis zou blijven door de migraine) ik weet niet zo goed hoe het met je bril staat.
Ben maandag weer op t werk
Ja ik wou eigenlijk om 12 uur naar de kroeg,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
2de uur van MYA is nog velen malen beter
Broekvaling !! =Dquote:
excuse me?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
godverdomme die lui zie ik elke dag al !
Denk dat het wederzijds isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
..Dus mocht hij zich niet kunnen gedragen Kevin, je weet 'em te vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkt in het zelfde pand als jullie hoofdkantoor zit.
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
..Dus mocht hij zich niet kunnen gedragen Kevin, je weet 'em te vinden
Wel een mooie parkeergarage daarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |