quote:Freak 11 van 30 Januari 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 30 januari om 18 06
Met een nieuwe Freakandel Speciaal en 4 nieuwe binnenkomers!
Wederom met een glimlach samengesteld door Giel en Gerard
1) I Remember - Barbie Bangkok
2) Take Me Back To The Party - Tom Jones
3) Death - White Lies
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) I Can See - Jazzanova
6) Stop Playing With My Mind - Daniel Bovie & Roy Rox
7) Tonight - Yuksek
8) The Measure Of A Man - Gino Vannelli
9) She Blew Like Trumpets - Kyte Man
10) See What You Are Missing - Five 'O Clock Heroes
11) Say Aha - Santogold
Dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... het topic ging er ook even uit voor de reclame? Duurde nogal lang...
Had niet eens door dat ie vol wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Daar had ik tijdens Serious Request ook last van... al waren het dan meteen 4 pagina's of een heel topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat dus
Overigens ging ik even drinken halen en toen waren we ineens twee pagina's verder.
En vergeet de weersteen niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb de reclames voor Alle dertien Cartman en Michael McDonald goes international nog niet gehoord.
Ik merk het altijd te laatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Welke van de tig? 't Is een mix van meerdere nummers namelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef henkde_j het volgende:
hoe heet dit nr? !
SL2 - On a ragga tip ? Maar ik hoor nu de Prodigy met Out of Spacequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef henkde_j het volgende:
hoe heet dit nr? !
die met "wawa day, wa day, wawa wa day"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke van de tig? 't Is een mix van meerdere nummers namelijk.
hoorde er zoveelquote:
Pedogogisch verantwoord, dat dan weer wel ;-).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de Kids top 20, samengesteld door Carl Noten.
Jups, die bedoelde ik. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SL2 - On a ragga tip ? Maar ik hoor nu de Prodigy met Out of Space
kan niet missen inderdaadquote:
ach ja, ik was toen ook nog geen 20 (toch?) dus voor mij ookquote:
Ik kijk nķķit naar die zendersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit gaat de toekomst worden sbs en net 5
af en toe goede filmsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk nķķit naar die zenders.
Vroeger....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
ach ja, ik was toen ook nog geen 20 (toch?) dus voor mij ook
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Pink
Ook zo typisch, brand ze haar ex in haar vorige nummer volledig tot de grond af, vandaag hoorde ik dat ze weer bij elkaar zijn en misschien zelfs weer gaan trouwen.
HOE SNEU!!!
Ohja, Nikki is een videoblog aan het bijhouden. Toch maar eens gaan kijken tijdens de mindere platen in MYA.quote:
Ik kan haar niet uitstaan alleen sommige nummers (zoals deze) vind ik wel tof. Just Like A Pillquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb haar altijd een hypocriete kraai gevonden en nu bekent ze dus ook gewoon.
Net 5 zond destijds, ná sbs 6 volgens mij, Band of Brothers uit. Beter kan natuurlijk niet. Helaasch blijft SBS6 een kutkamperzenderquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Nikki is een videoblog aan het bijhouden. Toch maar eens gaan kijken tijdens de mindere platen in MYA.
quote:Hey guys,
Voor degene die het nog niet gezien hebben, de 2de videoblog is alweer online!!! YEAH!! Klik hier om hem meteen te bekijken...
Ik moet zeggen dat het stiekem best een hele klus is om er elke dag een nieuwe op te zetten. Ik was met de vorige echt 5 a 6 uur bezig, en hoewel ik het erg leuk vind om te doen heb ik helaas niet elke dag zoveel tijd dus ga ik het om de paar dagen doen...
Ik heb een hele drukke weekend voor de boeg en gister had ik een fotoshoot dus genoeg materiaal voor de volgende videoblog die meteen na het weekend op de website zal zijn !! Houd hem dus in de gaten.
Fijn weekend allemaal en tot snel!
x
welke is het ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh jongens! Ik heb voor het eerst sinds mijn Lush-shampoofles (met heel veel kleurstof) is gevallen mijn badkamervloer goed schoongemaakt! En ik vond een schoonmaakmiddel dat echt fucking goed tegen kalkaanslag werkt en nu is mijn douchebak dus ook EINDELIJK kalkvrij
Me 2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Nikki is een videoblog aan het bijhouden. Toch maar eens gaan kijken tijdens de mindere platen in MYA.
Sober is ook te erg. Een plaat maken over hoe zielig je bent als je een feestje geeft en geen alcohol drinkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan alleen sommige nummers (zoals deze) vind ik wel tof. Just Like A Pill
Ja och, ik heb nog nooit echt naar de tekst geluisterd. Het klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sober is ook te erg. Een plaat maken over hoe zielig je bent als je een feestje geeft en geen alcohol drinkt.
quote:
Tsja... Ben er ook nog steeds niet kapot vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
de ex megahit , aub niet meer draaien
Bang voor concurrentie en dan bouw je dat ding bij de HMH en ArenAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)dome-tegen-ahoy.html
Er staat nog niks en nu al zeiken over een andere concertlocatie.
Psies ja. En dan klagen over Ahoyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie en dan bouw je dat ding bij de HMH en ArenA![]()
![]()
maar ze hebben gelijk, overheidssteun aan commerciële organisatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)dome-tegen-ahoy.html
Er staat nog niks en nu al zeiken over een andere concertlocatie.
ik ook van jou maar ik kan je niet uitzettenquote:
Heb jij een uitknopje , heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook van jou maar ik kan je niet uitzetten
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook van jou maar ik kan je niet uitzetten
Ja okay, maar twee dagen na de aankondiging van die nieuwe poptempel meteen een zaak tegen een concurrent aanspannen is op z'n zachtst gezegd niet netjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar ze hebben gelijk, overheidssteun aan commerciële organisatie
ze spannen het ook aan tegen de verkeerde, ze moeten de gemeente aanspreken of zeggen wij ook 40 miljoenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja okay, maar twee dagen na de aankondiging van die nieuwe poptempel meteen een zaak tegen een concurrent aanspannen is op z'n zachtst gezegd niet netjes.
donequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben alweer weg, morgen weer 5 uur op
Maar het blijft radio ;-).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Giel Beelen krijgt gezelschap van Playmates
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Slaapze!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben alweer weg, morgen weer 5 uur op
met webcam !quote:
Wat een *ernstige ziekte*kop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dames en heren, Wilhelmus zich melden bij de infobalie?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dames en heren, Wilhelmus zich melden bij de infobalie?
Jimbo is opvallend stil ineensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
..En het is ineens een stukje rustiger. Fijn!
Als je weer beter bent kun je 'm terugkijken, hij staat bijna onlinequote:
Doet me weer denken aan die top serious request lijstjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
22-23
Voicst - High As An Amsterdam Tourist![]()
Metro Station - Shake It![]()
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite
Solo - Love Always Hopes
The Kills - Cheap And Cheerful
Dio ft Sef - Tijdmachine![]()
Kula Shaker - Hush
Selah Sue - Black Part Love
Klaxons - Golden Skans
Chop Wood - live in de studio (1)
Duffy - Rain On Your Parade![]()
Geeft niet , red het nog wel even met de reserve brilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik wil die mix meteen terugluisteren.
Ik heb sins kort nieuwe medicijnen tegen migraine, ze lijken beter te werken maar t uurt erg lang voor ze helpen.
Ik voel me nu nog wel duffig maar ben wel redelijk aanspreekbaar.
Jammer dat ik EW zo goed als gemist heb, gelukkig zijn hier altijd mensen die het opnemen![]()
@Djurre, ik ben morgen ook "vrij" (mocht een extra dag opnemen omdat ik morgen toch wel thuis zou blijven door de migraine) ik weet niet zo goed hoe het met je bril staat.
Ben maandag weer op t werk
Ja ik wou eigenlijk om 12 uur naar de kroeg,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
2de uur van MYA is nog velen malen beter
Broekvaling !! =Dquote:
excuse me?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
godverdomme die lui zie ik elke dag al !
Denk dat het wederzijds isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
..Dus mocht hij zich niet kunnen gedragen Kevin, je weet 'em te vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkt in het zelfde pand als jullie hoofdkantoor zit.
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
..Dus mocht hij zich niet kunnen gedragen Kevin, je weet 'em te vinden
Wel een mooie parkeergarage daarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
llink
En dan achterlaten in die té rustige parkeergarage in de buurt waar Roel_Jewel je alles over kan vertellen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaad
Tape van een DV bandje werkt ook goed, maar denk dat ze bij Jimbo's camera-uitleenservice ook wel duc tape hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaad
Ah, daar zal mijn lidmaatschap al bij zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
momenteel 115.259 ... maar zo meteen lanceren we PlugYourBand en win zendtijd in MoveYourAss
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan achterlaten in die té rustige parkeergarage in de buurt waar Roel_Jewel je alles over kan vertellen?
dat moet nog haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
momenteel 115.259 ... maar zo meteen lanceren we PlugYourBand en win zendtijd in MoveYourAss
De grote Donny, Sjakie en Ad show ofzo ietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die DJ Sandstorm mix is echt ZOOOOOOO tof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw
![]()
oh en Djurre, je heb toch wel die Day & Night van Giel gehoord? die is zooo leuk *knap gedaan*
die vocale versie zonder muziekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die DJ Sandstorm mix is echt ZOOOOOOO tof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw
![]()
oh en Djurre, je heb toch wel die Day & Night van Giel gehoord? die is zooo leuk *knap gedaan*
jah die vind ik erg leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vocale versie zonder muziek, met hese stemmetjes in de morgen
2de uur is super vetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
2de uur van MYA is nog velen malen beter
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kevin, kunnen jullie geen Llink uitverkoop doen ofzo voor leden, of mag dat niet? Ik wil best lid worden voor 1 minuut zendtijd (waarna ik zeg: Ik ben 3FMaster van Fok! ;')) .
ik vond het echt geweldig leuk en grappig gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vond het een wan vertoning
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kevin, kunnen jullie geen Llink uitverkoop doen ofzo voor leden, of mag dat niet? Ik wil best lid worden voor 1 minuut zendtijd (waarna ik zeg: Ik ben 3FMaster van Fok! ;')) .
Nou moet je het doen ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kan ik in ruil voor een lidmaatschap volgende week langs komen als De Staat er is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!
je mag mij lid maken als jij naar de studio mag komen daarvoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik in ruil voor een lidmaatschap volgende week langs komen als De Staat er is?
Ow wacht... ik ben al lid
Nooit echt een hit geweest maar daarom niet minder lekkerquote:
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!
Mijn toestemming heb jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragen![]()
Maar ik bedoel: MoveYourAss uitverkoop? Gasten, bekend en mensen die dus Llink willen steunen in studio, liedje van Rudy op gitaar enz...
-Wat gebeurd er eigelijk met het geld als Llink 'et niet haalt? Krijgen mensen dan hun geld terug?
Dan heb je iig nog een dvd of iets anders voor je geld gekregen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragen![]()
Maar ik bedoel: MoveYourAss uitverkoop? Gasten, bekend en mensen die dus Llink willen steunen in studio, liedje van Rudy op gitaar enz...
-Wat gebeurd er eigelijk met het geld als Llink 'et niet haalt? Krijgen mensen dan hun geld terug?
oh echt ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@ jimbo: we zitten elke donderdag bij LLiNK in 010 dus je mag altijd even hoi komen zeggen hoor
Mag je lekker samen met Kevin groene thee drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh echt ?hoelaat ? dan kom ik een keer gezellig langs
savonds of ochtend ?quote:
Echt niet !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een van de slechtste nummers van de laatste maanden.
quote:My Ulysses, My Ulysses
No, bet you are now, boy
So sinister, so sinister
Last night was wild
What’s a matter there, feeling kinda anxious?
That heart that grew cold
Yeah everyone, everybody knows it
Yeah everyone, everybody know it
Everybody knows I
Ik mis het woord "warmte"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Echt, wat een goede Megahit hebben ze gekozen.Empire Of The Sun - Walking On A Dream
![]()
![]()
Energie uit de speakers van je radio in deze toch wel koude en grijze periode van het jaar.
You damn right ! Warmte inderdaadquote:
quote:23-00
Franz Ferdinand - Ulysses
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Katy Perry - Hot 'n Cold
Chip Wood - Live in de studio (2)
Moloko - Sing It Back
The Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Red Hot Chili Peppers - By The Way
Beef - Straight Through The Roof
Santogold - Say Aha
King Jack - Sunrise
Joy Division - Love Will Tear Us Apart Again
Mr Oizo - Two Takes It
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Echt, wat een goede Megahit hebben ze gekozen.Empire Of The Sun - Walking On A Dream
![]()
![]()
Energie uit de speakers van je radio in deze toch wel koude en grijze periode van het jaar.
Er staat gewoon geen enkele slechte plaat inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You damn right ! Warmte inderdaad(edit: even aangepast)
[..]
RHCP en Kate Perry geloof ik eigenlijk wel, maar de rest.... FANTASTISCH !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Er staat gewoon geen enkele slechte plaat in
En vlak die fillers en jingles niet uit!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RHCP en Kate Perry geloof ik eigenlijk wel, maar de rest.... FANTASTISCH !
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:12 schreef Sirolf het volgende:
En vlak die fillers en jingles niet uit!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:08 schreef Jimbo het volgende:
ohhh wat is empire of the sun toch heerlijk![]()
als je nou volgende x in de buurt ben, kom dan langsquote:
knisperend haardvuurtje erbij , toastje brie erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een glas overheerlijke rode wijn.
Lekker glas jupiler hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een glas overheerlijke rode wijn.
ik had net verse tiramisuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier is hier altijd welkom. Voor taart heb ik even geen ruimte meer
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
knisperend haardvuurtje erbij , toastje brie erbij, Brenda aan je zij
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je nou volgende x in de buurt ben, kom dan langs![]()
![]()
mag je mn parkeer garage in
quote:
vind de Q park alleen wel duur , ik parkeer altijd voor de deurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kan ik die meteen es ff van binnen bekijken
. Heb er al veel gezien, maar die nog niet
.
Ekstra Weekend was weer gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Freek
jeej
iedergeval.. was leuk enz..![]()
hoe gaat ie hier
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekstra Weekend was weer gezellig
Oja, ijs it isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is geen taart maar cake of zelfs ijs
taart
Janneke schijnt het zelf erg goed te kunnen makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Ik voel een tiramisu 3fm meet opborrelen![]()
jij werkt voor Qpark ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet ook salaris overgemaakt krijgen.
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit even Roosmarijn-laat-Domien-wakkerdrummen te beluisteren. Wat een reactie van Domien!
ik zeg;quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Janneke schijnt het zelf erg goed te kunnen maken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij werkt voor Qpark ?
regel eens een get-in-and-out-for-free-pass voor me
hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heb ik vaker gehoord
.
Helaas houd ik me ook bezig met fraudebestrijding en -preventie.
For f*cking real!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie z'n weblog, daar staat het fragment.
yo 1 sec , t is onderwegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@ jimbo: sms even red rudy naar 3333 en dan bel ik jou terug op je 06
die slaapt alquote:
ja is goed joh, als t maar voor 00:30 is dan ga ik zn beetje sloapenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
''k ga je zo bellen jimbo, moet eerst ff boxershort-liedje filmen.
drukke week achter de rug en morgen een drukke dagquote:
Nog strakke plannen met Noortje ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:46 schreef Jimbo het volgende:
drukke week achter de rug en morgen een drukke dag
vooral omdat ik dr zien ga morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we gaan gezellig de stad in hoorde ik en ze gaat mn haartjes knippenquote:
Kaal hoorde ik net over msn heenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we gaan gezellig de stad in hoorde ik en ze gaat mn haartjes knippen
Gezellig ja !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef Jimbo het volgende:
we gaan gezellig de stad in hoorde ik en ze gaat mn haartjes knippen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Joy Division - Love Will Tear Us Apart Again
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kaal hoorde ik net over msn heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |