Volgens mij had ie 't toen gewoon nog niet doorquote:
Ik vond z'n haar eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar als ik dat haar zie snap ik waarom hij zo'n vies petje op heeft.
beter dan 16- toch?quote:
Hij heeft niet altijd krullen he.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar als ik dat haar zie snap ik waarom hij zo'n vies petje op heeft.
Ja, viel mij ook een beetje tegen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef babette21 het volgende:
Nou was dat het...?! dat wordt dan de hele week als hilarisch aangekondigd...
Hij takelt zichzelf wel erg toe met die pet en bril.... misschien moeten we Dyanne Beekman haar gang laten gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Inderdaad, sprekend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Die rechtse is de vrouwelijke versie van Winston Bogarde
no shit sherlockquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
is dit geen nummer van Gordon?
OMG, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Ik zou eerder Giel op Dyanne zijn gang willen laten gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij takelt zichzelf wel erg toe met die pet en bril.... misschien moeten we Dyanne Beekman haar gang laten gaan
ja, verdomd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |